Skocz do zawartości

Mierzalność wskaźnika ROI w AdWords


Sandtrooper
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Rozpocząłem kampanię dla jednego z hoteli. W formularzu rezerwacji mam podpięty kod, który wyświetla cenę taką, jak końcowa kwota na ostatniej stronie, czyli wszystko OK. Konwersja jest zliczana w AdWords bez żadnego problemu. Martwi mnie natomiast, że w podpiętym do konta Analyticsie nie mam wskazanych dokładnych kwot na jakie klienci zarezerwowali miejsca, co uniemożliwia mi obliczenie ROI.

Co należy zrobić, żeby wyświetlały mi się w Analyticsie wspomniane wyżej dokładne kwoty? Czy muszę włączyć ustawienia e-commerce?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności