karmel Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 A ja nawet pipa nie mam więc nie wiem o co tutaj chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melepl Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 potwierdzam Mikołaj G dostarczył do mbanku dziś przelew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zapleczak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 A już myślałem że pod choinkę będzie rózga, a tu prezent przedświąteczny od Wujka G Skuteczne pozycjonowanie Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maqriusz182 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 No a do mnie do mbanku kasa nie dotarła. Gdzieś po drodze się zawieruszyła czy jakiś bug googla albo mbanku? Jak myślicie już zaczynać szukac czy czekać? Randki Ogłoszenia Lokalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melepl Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 No a do mnie do mbanku kasa nie dotarła. Gdzieś po drodze się zawieruszyła czy jakiś bug googla albo mbanku? Jak myślicie już zaczynać szukac czy czekać? Jeśli w PLN to napisz do G w tej sprawie. Raz miałem taki przypadek, że przelew nie dotarł i dostałem do dopiero w pierwszych dniach następnego miesiąca zamiast do końca poprzedniego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DychuS Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Napisz do Google - wtedy Ci wypłacą i przeproszą tak jak mnie Polecam aktualne kursy kryptowalut - nigdy nie wiesz kiedy pojawi się okazja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siupalycha2 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Witam tez nie dostałem jeszcze przelewu , wyslali 23 - 12 - 2014 o godz. 01:49 konto mam w Mbanku , znajomy dostal tego samego dnia o 12 ja nie mam do tej pory , mam potwierdzenie realizacji przelewu , konto mam Ok , to nie jest moj pierwszy przelew , nigdy nie bylo problemu , niby maja czas 10dni , ale cos mi tu nie gra :/ . Jest jeszcze ktos kto nie dostal przelewu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melepl Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 napisz do supportu czasem zdarzają się takie przypadki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siupalycha2 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 No ale oni cos tam maja ze do 10 dni i dopiero moge pisac LINK : https://support.google.com/adsense/contact/wire_transfer_not_received , chyba ze masz jakis inny kontakt do supportu , jesli mozesz to zapodaj linkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siupalycha2 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udało mi do nich napisac i odpisali Witamy, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie płatności przelewem bankowym. Takie płatności są zwykle realizowane w ciągu trzech dni roboczych. Gdy bank otrzyma środki, może upłynąć jeszcze kilka dni roboczych, zanim będą dostępne na koncie. Bardziej szczegółowych informacji o czasie wypłaty środków udzieli Ci Twój bank. Istnieje kilka możliwych przyczyn, dla których nie udało się zrealizować Twojej płatności przelewem bankowym. Opisujemy je poniżej: Podane przez Ciebie dane konta bankowego nie są zgodne z danymi w tym banku. Podane kody banku lub numer konta – np. międzynarodowy numer konta bankowego IBAN, kod identyfikacji banku (BIC) lub numer SWIFT – są nieprawidłowe. Wymagane informacje różnią się w zależności od kraju. Brak danych banku pośredniczącego, których może wymagać Twój bank, by przetworzyć płatność (skontaktuj się ze swoim bankiem, by dowiedzieć się, czy musisz podać te dane). Więcej przyczyn, dla których nie udało się zrealizować Twojej płatności przelewem bankowym, znajdziesz tutaj. Skontaktuj się ze swoim bankiem, by sprawdzić status płatności. Jeśli nie otrzymasz płatności, odpowiedz na tego e-maila i podaj szczegóły płatności. Pozdrawiamy, Zespół Google AdSense Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melepl Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udało mi do nich napisac i odpisali Witamy, Dziękujemy za skontaktowanie się z nami w sprawie płatności przelewem bankowym. Takie płatności są zwykle realizowane w ciągu trzech dni roboczych. Gdy bank otrzyma środki, może upłynąć jeszcze kilka dni roboczych, zanim będą dostępne na koncie. Bardziej szczegółowych informacji o czasie wypłaty środków udzieli Ci Twój bank. Istnieje kilka możliwych przyczyn, dla których nie udało się zrealizować Twojej płatności przelewem bankowym. Opisujemy je poniżej: Podane przez Ciebie dane konta bankowego nie są zgodne z danymi w tym banku. Podane kody banku lub numer konta – np. międzynarodowy numer konta bankowego IBAN, kod identyfikacji banku (BIC) lub numer SWIFT – są nieprawidłowe. Wymagane informacje różnią się w zależności od kraju. Brak danych banku pośredniczącego, których może wymagać Twój bank, by przetworzyć płatność (skontaktuj się ze swoim bankiem, by dowiedzieć się, czy musisz podać te dane). Więcej przyczyn, dla których nie udało się zrealizować Twojej płatności przelewem bankowym, znajdziesz tutaj. Skontaktuj się ze swoim bankiem, by sprawdzić status płatności. Jeśli nie otrzymasz płatności, odpowiedz na tego e-maila i podaj szczegóły płatności. Pozdrawiamy, Zespół Google AdSense Czy już wcześniej na to konto otrzymywałeś wypłaty z AdSense? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siupalycha2 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Tak . od 3 lat bezprroblemu , co mam odpowiedziec na ten email , nie sadze zeby byla to winna banków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melepl Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Tak . od 3 lat bezprroblemu , co mam odpowiedziec na ten email , nie sadze zeby byla to winna banków Kasa zniknęła z salda? masz w płatnościach widoczną datę płatności itp? Jeśli tak to dla pewności sprawdź czy nie masz problemu po stronie banku następnie odpisz na tego maila wtedy powinni rozpocząć weryfikację po ich stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maqriusz182 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Coś musiało się "walnąć" w gogle. Ja też nie mam przelewu, mbank twierdzi że u nich jest wszystko oki. Randki Ogłoszenia Lokalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siupalycha2 Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 No własnie tez mam w Mbanku, ten przelew jeszcze przechodzi przez CitiBank Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się