Skocz do zawartości

SXO i inne trendy - praktyka vs marketingowy bełkot


Farlicki

Rekomendowane odpowiedzi

Większość firm seo i agencji marketingowych oferuje właśnie UX. O ile przy e-commerce ma to sens, to w przypadku portali/stron eksperckich/blogów  poza przeczytaniem artykułu/napisaniem komentarza użytkownicy nie są  wiele w stanie zrobić. Jedynym sensownym czynnikiem do pomiaru wydaje mi się jest czas spędzony na takiej stronie.   Zastanawia mnie na ile ma to rzeczywiście cokolwiek daje w kwestii seo. Ok, Google ma mega złożone algorytmy i systemy pseudo EI, ale czy tego typu działania, które sobie w ramach optymalizacji strony przeprowadziliście cokolwiek zauważalnego Wam dały w kwestii pozycji?

 

Z jednej strony eksperci piszą o jakimś wpływie videomarketingu na seo, a z drugiej zamieszczenie filmu na stronie zdruzgota web core vitals. Chyba, że z jakimś leazload.

Pozdrawiam

Swidnica24 - Lokaty w Portalu o Świdnicy  Portal dla kobiet

Portal Biznesowy  Inne niezaindeksowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności