Skocz do zawartości

Konwersja dla kilku eventów


ciekawski213

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, 

Nie mam dużego doświadczenia w GA i chciałbym się dowiedzieć czy za jego pomocą osiągnę następującą rzecz. Załóżmy, że mam Event A na produkcie (każdy produkt ma event, może być on parametryzowany). Chciałbym zbadać konwersje tego eventu, tzn. ile procent wywołań tego eventu na produkcie X kończy się zamówieniem tego produktu. 

Co więcej (opcjonalnie) mam Event B na tym produkcie. Chciałbym zbadać ile procent wywołań eventu A skutkuje też eventem B na tym samym produkcie.

Czy to realne za pomocą GA i czy ktoś może udzielić mi wskazówki, linki, książki, gdzie szukać informacji jak to osiągnąć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie jest to do osiągnięcia na różne sposoby ale będzie potrzebne trochę kombinacji.

Dla przykładu:

Najpierw ustawiasz mierzenie tych eventów, później możesz np. ustawić je jako cele konwersji. A następnie bierzesz użytkowników, którzy wykonali konwersję (event A), konwersję (event B ) i konwersję z eventem A i B. Patrzysz na różnicę i mniej więcej widzisz jak to wygląda. Albo patrzysz na raport na poziomie sesji i widzisz ile sesji z Eventem A, kończy się konwersją z Eventem B itp. Można oczywiście zrobić to jeszcze na wiele innych sposobów. Pewnie są też lepsze sposoby. No ale to już zależy od konkretniej sytuacji i musisz sam do tego dojść.

specjalista-googleads.pl - prowadzenie kampanii Google Ads (AdWords)

www.smart-seo.pl - skuteczna reklama w Google :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności