Jump to content

Dobieranie słów kluczowych - automat


Recommended Posts

Witam,

 

Chciałem się dowiedzieć czy jest jakaś opcja wystawienia reklam bez słów kluczowych i żeby Google Ads sam mi dobrał te słowa do każdej z reklam oddzielnie i uzupełnił te reklamy o te słowa. Wiem że jest tam jakaś diagnostyka rynku przeprowadzana pod kątem tych słów i czasem dostaję jakieś nowe propozycje do dodania nowych słów kluczowych. Czy Google Ads sam mi uzupełni te reklamy o słowa kluczowe czy muszę sam ręcznie powymyślać? Jeśli jest jakaś automatyczna opcja to która to funkcja. 

 

Chcę na przykład wystawiać reklamy tylko z jednym słowem kluczowym tym głównym i żeby reszta odmian sama się dobrała i uzupełniła. Czy jest taka opcja czy nie i jak to ustawić?

 

Chodzi mi o rozszerzoną reklamę tekstową w której się na początku uzupełnia takie białe pole ze słowami kluczowymi. 

 

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jedyną możliwością jest funkcja wstawiania fraz https://support.google.com/google-ads/answer/2454041?hl=pl ale musisz sam dodawać frazy kluczowe do tej grupy reklam.

 

Kampania Google Ads nie polega na tym...  ważne jest aby optymalizować Swoje działania i działanie kampanii. Po to grupujemy frazy i po to dostosowujemy teksty reklamowe, aby koszt kliknięcia był niższy, a same teksty "przyjemniejsze" dla Użytkownika, co przyczyni się do lepszego Wyniku Jakości i zmniejszy koszty.

Link to post
Share on other sites

NIe rozumiem tego do konca. Jest napisane żeby zastąpić nagłówek kodem np Nagłówek: Kup {keyword:czekoladki}

 

Czyli Google będzie sam dobierał słowa kluczowe do tej reklamy w czasie rzeczywistym pod klientów?

 

Piszecie że i tak sam muszę dobierać frazy kluczowe do tej grupy reklam. Chodzi o jedną frazę "czekaladki"?

 

Czyli że muszę podać jedną główna frazę a Google na podstawie tej głównej będzie dobierał kolejne?

 

W tym przypadku to  pole ze sowami kluczowymi co mi wyskakuje na początku tworzenia reklamy mam pozostawić puste czy wpisać tylko jedną frazę "czekoladki"? 

Link to post
Share on other sites

No to i tak muszę stworzyć pulę słów kluczowych i je wymyślać samemu najpierw. To po co to jest i jaki to ma sens?

 

W normalnej reklamie tworze zwykły nagłówek, nazwa produktu i dobieram do niego sobie pulę słów kluczowych po których reklama jest wyświetlana

 

Wiec czemu ma służyć ten kod w nagłówku i dobieraniu słów kluczowych z puli przez googla ze słów wcześniej utworzynych przeze mnie?  

 

Wygląda mi to na to samo.....

aha chyba zatrybiłem, słowo kluczowe pojawia się w reklamie w nagłówku  zamiast nazwy produktu? Czy takie reklamy mają lepszą konwersję ze słowami kluczowymi w nagłówku? 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Trzeba zastosować dynamiczne reklamy w wyszukiwarce,

podajesz w kampanii adresy url stron, które mają być wyszukiwane, a Google sam dobiera do nich pasujące słowa kluczowe wpisywane przez użytkowników.

Nagłówki dynamicznych reklam tekstowych będą automatycznie zawierać słowa kluczowe, dodajesz tylko tekst reklamy.

 

 

 

heh... wpadłam na chwilę a tu tak błahy problem... ;)

 

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy