Skocz do zawartości

Analiza widoczności - test 14 narzędzi (Ahrefs, Alli AI, Clusteric, MOZ, Rank Tracker, SE Ranking, Searchmetrics, Semrush, Semstorm, Senuto, Serpstat, Sistrix, Surfer SEO, Ubersuggest)


iknil

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym z Waszą pomocą zrobić test analiz widoczności z 14 narzędzi:

 

  • Ahrefs
  • Alli AI
  • Clusteric
  • MOZ
  • Rank Tracker
  • SE Ranking
  • Searchmetrics
  • Semrush
  • Semstorm
  • Senuto
  • Serpstat
  • Sistrix
  • Surfer SEO
  • Ubersuggest

 

Metodologia:

 

  • eksportuję frazy
  • usuwam ew. duplikaty
  • biorę pod uwagę top 10, top 50 i szacowany ruch organiczny

 

Na podstawie zebranych danych chciałbym przygotować dwa zestawienia:

 

  • porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym
  • zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 na wzór:

 

spacer.png


Potrzebuję od Was adresów 10 stron z informacją o ruchu organicznym:

 

  • strony polskojęzyczne
  • dowolna tematyka
  • widoczność najlepiej od kilku do kilkunastu tysięcy fraz
  • ew. zgoda na publikację adresu w zestawieniu, w przypadku braku nazwa domeny zostanie zanimizowana

 

Proszę o wiadomości na PW. W przypadku większego zainteresowania decyduje kolejność.

 

Z góry dziękuję :)

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

WYNIKI:

 

analiza-002.png

 

Głównym założeniem testu było zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 + porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym. Od dawna miałem wyniki dla I części (głównie analizy dla potencjalnych Klientów), z II częścią było trudniej. Właściwie tylko jedna osoba przesłała domeny do analizy. Możliwe, że w niedługim czasie poznamy, który wynik był najbliższy realnym wartościom (kwestia warunków umów dotyczących poufności).

 

Dane zbiorcze:

 

analiza-001.png

 

Podsumowanie szczegółowe:

 

Zebrałem dane z 14 narzędzi, dla każdego przyznałem "punktację" od 14 do 1 i zsumowałem całość.

 

TOP 10

 

analiza-003.png


TOP 50

 

analiza-004.png

 

 

Część narzędzi traktuje analizę widoczności jako dodatkową funkcję, więc warto wziąć to pod uwagę:

 

  • Surfer SEO - narzędzie pomocne głównie w optymalizacji, tworzeniu contentu, wyszukiwaniu słów kluczowych + świetna wtyczka Chrome, ale pozwala wyeksportować tylko 1000 wyników (można "pokombinować" z filtrowaniem, otrzymamy nieco więcej rekordów)
  • MOZ - sprawdza się tylko na rynkach angielskojęzycznych (w przypadku analizy widoczności nie obsługuje polskiego, ale daje radę jeżeli chodzi o analizę linków)
  • Ubersuggest - pozwala wyeksportować ok. 250 fraz (niedawno wprowadzono płatną wersję, ale nic się nie zmieniło w eksporcie)
  • Alli AI - pozwala wyeksportować tylko ok. 100 fraz i sprawdza się na małych stronach (główną funkcją aplikacji jest "wsparcie" w link buildingu).

 

Dodam, że Sistrix, MOZ, Alli AI nie podają estymacji ruchu.
 

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności