Jump to content

Analiza widoczności - test 14 narzędzi (Ahrefs, Alli AI, Clusteric, MOZ, Rank Tracker, SE Ranking, Searchmetrics, Semrush, Semstorm, Senuto, Serpstat, Sistrix, Surfer SEO, Ubersuggest)


Recommended Posts

Chciałbym z Waszą pomocą zrobić test analiz widoczności z 14 narzędzi:

 

  • Ahrefs
  • Alli AI
  • Clusteric
  • MOZ
  • Rank Tracker
  • SE Ranking
  • Searchmetrics
  • Semrush
  • Semstorm
  • Senuto
  • Serpstat
  • Sistrix
  • Surfer SEO
  • Ubersuggest

 

Metodologia:

 

  • eksportuję frazy
  • usuwam ew. duplikaty
  • biorę pod uwagę top 10, top 50 i szacowany ruch organiczny

 

Na podstawie zebranych danych chciałbym przygotować dwa zestawienia:

 

  • porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym
  • zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 na wzór:

 

spacer.png


Potrzebuję od Was adresów 10 stron z informacją o ruchu organicznym:

 

  • strony polskojęzyczne
  • dowolna tematyka
  • widoczność najlepiej od kilku do kilkunastu tysięcy fraz
  • ew. zgoda na publikację adresu w zestawieniu, w przypadku braku nazwa domeny zostanie zanimizowana

 

Proszę o wiadomości na PW. W przypadku większego zainteresowania decyduje kolejność.

 

Z góry dziękuję :)

  • Like 2

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

WYNIKI:

 

analiza-002.png

 

Głównym założeniem testu było zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 + porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym. Od dawna miałem wyniki dla I części (głównie analizy dla potencjalnych Klientów), z II częścią było trudniej. Właściwie tylko jedna osoba przesłała domeny do analizy. Możliwe, że w niedługim czasie poznamy, który wynik był najbliższy realnym wartościom (kwestia warunków umów dotyczących poufności).

 

Dane zbiorcze:

 

analiza-001.png

 

Podsumowanie szczegółowe:

 

Zebrałem dane z 14 narzędzi, dla każdego przyznałem "punktację" od 14 do 1 i zsumowałem całość.

 

TOP 10

 

analiza-003.png


TOP 50

 

analiza-004.png

 

 

Część narzędzi traktuje analizę widoczności jako dodatkową funkcję, więc warto wziąć to pod uwagę:

 

  • Surfer SEO - narzędzie pomocne głównie w optymalizacji, tworzeniu contentu, wyszukiwaniu słów kluczowych + świetna wtyczka Chrome, ale pozwala wyeksportować tylko 1000 wyników (można "pokombinować" z filtrowaniem, otrzymamy nieco więcej rekordów)
  • MOZ - sprawdza się tylko na rynkach angielskojęzycznych (w przypadku analizy widoczności nie obsługuje polskiego, ale daje radę jeżeli chodzi o analizę linków)
  • Ubersuggest - pozwala wyeksportować ok. 250 fraz (niedawno wprowadzono płatną wersję, ale nic się nie zmieniło w eksporcie)
  • Alli AI - pozwala wyeksportować tylko ok. 100 fraz i sprawdza się na małych stronach (główną funkcją aplikacji jest "wsparcie" w link buildingu).

 

Dodam, że Sistrix, MOZ, Alli AI nie podają estymacji ruchu.
 

  • Like 4

[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
       
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto     Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:


    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
       
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto     Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:


    • By Robert SEO
      Witam. Czy uzyskam tutaj pomoc w zablokowaniu takich robotów jak Majestic i Ahrefs w htacces?
       
      Mam taki kod, ale nie mam pewności co do poprawności:
       
      RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^rogerbot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^MJ12bot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^AhrefsBot RewriteRule ^.* – [F,L]  
    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Keyword Revealer Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu:
       
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      do 1000 fraz - 200 PLN (netto) 1000 - 5000 - 300 PLN (netto) 5000 - 10000 - 500 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:

       
       
       
    • By plaxton
      1. Czy parametry od MOZ i Majestic jak DA, PA , CF , TF danej domeny, mogą być zafałszowane przy sprawdzaniu, jeśli ukrywa się zaplecza własne linkujące do strony ?
       
      2. Przy przechwytywaniu wygasających i ich rejestracji , dane w dotyczące wieku w whois zerują się . Wiek domeny zatem liczony jest od początku ? Jeśli domena po raz pierwszy była zarejestrowana w 2010r. ale między czasie trzy razy była już przechwytywana. Gdzie można znaleźć dane historyczne ?
       
       
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy