Skocz do zawartości

Planeta-seo :Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem?


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawny Marketing: Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem?

„Zapomnij o marketingu, postaw na marketing momentów!” Brzmi jak przereklamowany slogan i kolejna wydmuszka marketingowa? No tak, w komunikacie ważny jest nie tylko przekaz, ale także nadawca. Te słow...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz na jakiś czas marketingowcy odgrzewają temat mikromentów i to chyba dobrze, ponieważ możliwości i metody marketingu do ich kreowania i wykorzystywania są coraz większe. A czy jest to temat wart uwagi? TAK! Zdecydowanie.


Załóżmy, że jestem mężczyzną w wieku 18-45 lat - potencjalnym klientem kwiaciarni internetowej :)
1. przeglądając FB natrafiam na reklamę lub post sponsorowany
2. na YT znowu widzę reklamę/ film z  wyeksponowaną marką
3. w sieci natrafiam na artykuł sponsorowany przez tą markę
4. w aplikacji znowu baner z marką
6. w wyszukiwarce wpisuję "co na walentynki dla dziewczyny" i trafiam na bloga tej marki z artykułem poradnikowym na ten temat
5. i tak dalej, i tak dalej.
I jak nadejdzie dzień kobiet, walentynki, rocznica, dzień mamy etc. gdzie zamówię kwiaty? :) W kwiaciarni która utkwiła mi w pamięci, nie wiem skąd ale ją pamiętam :) Magia mikromomentów.
To przez te mikromomenty kupujemy szampony danej marki, jogurty danej marki itd.

 

Dowód na to, że temat wraca :) Poniżej nasz artykuł na ten temat z 2015 roku!!!! :)
https://www.eactive.pl/google-adwords/zrozum-mikromomenty-i-zdobadz-przestrzen-mobilna/

pozycjonowanie-stron.png

Pozycjonowanie stron internetowych - https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, EACTIVE napisał:

dzień kobiet, walentynki, rocznica, dzień mamy etc

 

aaaaa to zombimarketing polega na różnych "świętach i tradycjach", oooo to trzeba ich jeszcze wiele dorobić by wciskać jeszcze więcej maniany :D

 

proponuję dzień kotleta, dzień błazna, dzień grilla, dzień świra etc :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, EACTIVE napisał:

Magia mikromomentów.

 

3 minuty temu, kayman napisał:

proponuję dzień

A w dniu  25 maja w rocznicę lądowania na do RODO''s wszystkim przedsiębiorcą  wysłać laurkę z informacją o karze 1 melona zł i ofertą jakaś tam  :crazy:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kayman napisał:

 

aaaaa to zombimarketing polega na różnych "świętach i tradycjach", oooo to trzeba ich jeszcze wiele dorobić by wciskać jeszcze więcej maniany :D

 

proponuję dzień kotleta, dzień błazna, dzień grilla, dzień świra etc :D

 

 

7 listopada- dzień kotleta schabowego

 

2 maja- dzień grilla

 

Dzień błazna- no zawsze jak oglądamy obrady sejmu

 

Dzień świra- można powiedzieć że każdy taki jest :)

 

 

 

 

Uwaga testuje sygnaturę mechanik Kraków

Najlepsze ogrodzenia aluminiowe Tarnów

Najlepsze ogrodzenia CNC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności