Skocz do zawartości

Planeta-seo :Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem?


Newsbot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawny Marketing: Jak wykorzystywać marketing momentów do budowania relacji z konsumentem?

„Zapomnij o marketingu, postaw na marketing momentów!” Brzmi jak przereklamowany slogan i kolejna wydmuszka marketingowa? No tak, w komunikacie ważny jest nie tylko przekaz, ale także nadawca. Te słow...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz na jakiś czas marketingowcy odgrzewają temat mikromentów i to chyba dobrze, ponieważ możliwości i metody marketingu do ich kreowania i wykorzystywania są coraz większe. A czy jest to temat wart uwagi? TAK! Zdecydowanie.


Załóżmy, że jestem mężczyzną w wieku 18-45 lat - potencjalnym klientem kwiaciarni internetowej :)
1. przeglądając FB natrafiam na reklamę lub post sponsorowany
2. na YT znowu widzę reklamę/ film z  wyeksponowaną marką
3. w sieci natrafiam na artykuł sponsorowany przez tą markę
4. w aplikacji znowu baner z marką
6. w wyszukiwarce wpisuję "co na walentynki dla dziewczyny" i trafiam na bloga tej marki z artykułem poradnikowym na ten temat
5. i tak dalej, i tak dalej.
I jak nadejdzie dzień kobiet, walentynki, rocznica, dzień mamy etc. gdzie zamówię kwiaty? :) W kwiaciarni która utkwiła mi w pamięci, nie wiem skąd ale ją pamiętam :) Magia mikromomentów.
To przez te mikromomenty kupujemy szampony danej marki, jogurty danej marki itd.

 

Dowód na to, że temat wraca :) Poniżej nasz artykuł na ten temat z 2015 roku!!!! :)
https://www.eactive.pl/google-adwords/zrozum-mikromomenty-i-zdobadz-przestrzen-mobilna/

pozycjonowanie-stron.png

Pozycjonowanie stron internetowych - https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, EACTIVE napisał:

dzień kobiet, walentynki, rocznica, dzień mamy etc

 

aaaaa to zombimarketing polega na różnych "świętach i tradycjach", oooo to trzeba ich jeszcze wiele dorobić by wciskać jeszcze więcej maniany :D

 

proponuję dzień kotleta, dzień błazna, dzień grilla, dzień świra etc :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, EACTIVE napisał:

Magia mikromomentów.

 

3 minuty temu, kayman napisał:

proponuję dzień

A w dniu  25 maja w rocznicę lądowania na do RODO''s wszystkim przedsiębiorcą  wysłać laurkę z informacją o karze 1 melona zł i ofertą jakaś tam  :crazy:

Edytowane przez Mion
  • Like 2

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel

Artykuły medyczne -> Jak otrzymać receptę online od lekarza? Przydatne informacja na temat e-recepty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, kayman napisał:

 

aaaaa to zombimarketing polega na różnych "świętach i tradycjach", oooo to trzeba ich jeszcze wiele dorobić by wciskać jeszcze więcej maniany :D

 

proponuję dzień kotleta, dzień błazna, dzień grilla, dzień świra etc :D

 

 

7 listopada- dzień kotleta schabowego

 

2 maja- dzień grilla

 

Dzień błazna- no zawsze jak oglądamy obrady sejmu

 

Dzień świra- można powiedzieć że każdy taki jest :)

 

 

 

 

  • Like 1

Najlepsze i najtańsze Teksty SEO

Napisze wszystkie Teksty zapleczowe i najtańsze Teksty na strony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności