Skocz do zawartości

[WYKONAM] Profesjonalna księgowość firm, tylko dla Ciebie


DeTrump

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam,

z racji sporej ilości wolnego czasu oferuję ofertę prowadzenia księgowości małych firm (ryczałt, karta podatkowa, książka przychodów i rozchodów). Proponuję podpisanie umowy na okres 3 miesięcy, abyście mieli Państwo możliwość sprawdzenia naszej współpracy. Oczywiście, przez cały okres współpracy służę pełną pomocą oraz doradztwem prawnym i podatkowym :)

 

Wszelkie dokumenty księgowe mogą Państwo przesyłać drogą mailową w formie skanów.

 

Biorę pełną odpowiedzialność za poprawne księgowanie firm!

 

O mnie:

 

Jestem samodzielnym księgowym, pracującym w małej firmie (jest nas w sumie 10). Z potrzeby dodatkowego zarobku jestem w stanie samodzielnie poprowadzić księgowość Państwa firmy.

 

Cennik:

Ceny zależą od ilości dokumentów w danym miesiącu. Przy stałej współpracy istnieje możliwość renegocjacji ceny - zależy mi bardziej na kliencie, niż na pieniążkach :)

 

- Firma niebędąca płatnikiem podatku VAT

 

0-10 - 120 zł 

11-20 - 150 zł

21-30 - 180 zł

31-40 - 210 zł

41-50 - 240 zł

 

- Firma będąca płatnikiem podatku VAT

 

0-10 - 150 zł

11-20 - 180 zł

21-30 - 210 zł

31-40 - 240 zł

41-50 - 270 zł

 

Kontakt: Preferuję kontakt mailowy, telefonicznie tylko po godzinie 17. Oczywiście na wcześniejsze telefony odpowiadam i oddzwaniam :) 

 

Wiadomość prywatna: PW poprzez serwis

Mail: ksiegowoscfirm2019@gmail.com

Telefon: 699-537-616 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie