Skocz do zawartości

Rodo a usługi Google


jimmi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Za chwilę nastąpi wysyp tego typu email.
Jedna ciekawostka co może z tego wyjść to popularność niespersonalizowanych serpów :D

Google
Jest to przetłumaczona wersja powiadomienia jakie otrzymałeś od nas w dniu 23 marca.
Dzień dobry,
Na przestrzeni minionego roku informowaliśmy o tym, jak przygotowujemy się do spełnienia wymogów RODO – nowego rozporządzenia o ochronie danych, które wejdzie w życie 25 maja 2018 roku. RODO wpływa na przedsiębiorstwa europejskie i pozaeuropejskie, które korzystają z internetowych rozwiązań reklamowych i pomiarowych, gdy ich strony i aplikacje są używane przez użytkowników z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Dziś przekażemy Ci więcej informacji o naszych przygotowaniach dotyczących RODO, w tym o zaktualizowanej polityce UE w zakresie zgody użytkownika, zmianach warunków umowy oraz zmianach naszych produktów, które pomogą spełnić nowe wymagania zarówno firmie Google, jak i naszym klientom.
Zaktualizowana polityka UE w zakresie zgody użytkownika
Obecnie aktualizujemy obowiązującą w Google politykę UE w zakresie zgody użytkownika, by odzwierciedlić nowe wymagania prawne wynikające z RODO. Nowe zasady określają obowiązki związane z informowaniem użytkowników w EOG oraz uzyskiwaniem od nich zgody. Na przykład zgodnie z nową polityką reklamodawcy będą musieli uzyskać zgodę użytkownika na gromadzenie danych pod kątem personalizacji reklam (np. tagów remarketingowych, na podstawie których tworzone są listy odbiorców), a także – w przypadkach objętych wymogiem prawnym – na wykorzystywanie plików cookie (np. w tagach konwersji). Ta polityka jest włączona do umów dotyczących większości reklamowych i pomiarowych usług Google na całym świecie.
Zmiany warunków umowy
Od sierpnia 2017 roku wprowadzamy aktualizacje umów dotyczących wielu naszych usług, by odzwierciedlić status firmy Google jako podmiotu przetwarzającego lub administratora danych osobowych zgodnie z nowymi przepisami (zobacz pełną klasyfikację naszych usług reklamowych). Nowe warunki RODO będą stanowić uzupełnienie Twojej umowy z Google i zaczną obowiązywać 25 maja 2018 roku.
  • W przypadku klientów z całego świata korzystających z usługi AdWords postanowienia związane z RODO zostały dodane do warunków korzystania z usługi i można je zaakceptować na koncie. W przypadku kierowania na listę klientów AdWords i sprzedaży bezpośredniej w sklepie Google działa jako podmiot przetwarzający, a w przypadku innych usług AdWords – jako administrator danych osobowych.
  • Klienci korzystający z usług DoubleClick i Google Analytics Suite mogą sprawdzić i zaakceptować nowe warunki dotyczące przetwarzania danych na swoim koncie. Jeśli korzystasz z usługi Google Analytics w obrębie EOG, warunki przetwarzania danych zostały już uwzględnione w Twoich warunkach. Klienci Google Analytics spoza EOG oraz wszyscy klienci Google Analytics 360 mogą zaakceptować warunki na koncie Google Analytics.
  • Jeśli nie masz bezpośredniej umowy z Google na korzystanie z wymienionych usług, skonsultuj się z przedstawicielem firmy, z którą masz umowę.
Zmiany w usługach
Aby zapewnić zgodność z RODO i ułatwić takie działania naszym klientom, podejmujemy następujące kroki:
  • Wprowadzenie zmiany w sieci stron wydawców, na których mogą się pojawić Twoje reklamy. Zmiany polegają na umożliwieniu reklamodawcom wyświetlania niespersonalizowanych reklam oraz wybrania firm zewnętrznych, które będą zbierały dane i wyświetlały reklamy klientom z EOG na stronach i aplikacjach w sieci.
  • Ograniczenie przetwarzania danych osobowych dzieci, które nie osiągnęły wieku samodzielnego wyrażania zgody według RODO w poszczególnych krajach członkowskich.
  • Ujednolicenie działań związanych z przechowywaniem danych dotyczących reklam oraz wprowadzenie nowych mechanizmów kontrolnych dla klientów Google Analytics w zakresie zarządzania przechowywaniem i usuwaniem ich danych.
  • Przyjrzenie się rozwiązaniom dla reklamodawców w zakresie uzyskiwania zgody użytkowników przy współpracy z organizacjami takimi jak IAB Europe.
Dowiedz się więcej
Możesz wejść na stronę privacy.google.com/businesses, by dowiedzieć się więcej o polityce prywatności firmy Google i jej działaniach związanych z ochroną danych oraz sprawdzić warunki przetwarzania danychwarunki administrowania danymi.
Jeśli masz pytania związane z tą aktualizacją, skontaktuj się z zespołem ds. kont lub skontaktuj się z nami poprzez Centrum pomocy. W najbliższych tygodniach będziemy informować Cię o naszych dalszych planach.
Pozdrawiamy,
Zespół Google

dymna.jpg

Przyjaźń psa na całe życie. ZAGINĄŁ DOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności