Skocz do zawartości

Planeta-seo :Stosowanie adblocków w blokowaniu reklam w Polsce – wyniki badania


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Silesia SEM: Stosowanie adblocków w blokowaniu reklam w Polsce – wyniki badania

W 2017 roku przeprowadziliśmy badania dotyczące wykorzystania adblocków w blokowaniu reklam w Polsce. Kluczowe wyniki badania są następujące: 77% polskich internautów korzysta z adblocka, ...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności