Skocz do zawartości

Jestem kompletnie zielony w SEO - Od częgo zacząć?


Boltron

Rekomendowane odpowiedzi

:( Hej wszystkim sprawa wygląda tak, że nie mam pojęcia o tym magicznym SEO i Pozycjonowaniu. Z jednej strony słyszałem wiele mitów, że ludzie się oszukują, że znają jakieś sposoby na podbicie wyświetleń tak zwany algorytm Google rozszyfrowali itd. Później to się zmieniło i teraz pokazują w wyszukiwarkach strony na podstawie Twoich wcześniejszych wyników i pies jest pogrzebany, więc jak to jest.

 

Jedyne co mi przychodzi do głowy to spam, social media, wymiana banerami. Od czego zacząć? Czego unikać? Co jest najbardziej efektywne? Adwordsy? Kupowanie reklam też słyszałem, że czasami jest w ogóle nieopłacalne jak się zrobi to w nieumiejętny sposób. Kiedyś kupiłem jakieś linki na Allegro z 1000 sztuk, kompletnie nie wiem co to miało zmienić, efektów chyba prawie 0.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Boltron ale co chcesz od nas usłyszeć ? zarejestrowałeś się na forum w 2016, najpierw chciałeś spamować emailami, potem pytałeś o katalogi,  teraz po ponad roku zadajesz pytania nawet nie początkującego, a przedszkolaka. Przez rok czasu mogłeś przestudiować PiO dogłębnie, znałbyś odpowiedzi na nurtujące Cię problemy. Na wszystkie Twoje pytania jest odpowiedź na forum. No może poza tym: "Co jest najbardziej efektywne? " Odp.: wstawać wcześnie rano, wtedy klienci jeszcze nie zawracają głowy pierdołami i można skupić się na efektywnej pracy.

I najważniejsze: pytania też trzeba umieć zadawać.

 

e: usunięto powtórzenia

Ekologiczne torby papierowe z nadrukiem. Wysoka jakość! Chyba, że wolicie torby w Gdańsku ...
Siemianice to taka mała słoneczna miejscowość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie