Polecane posty

Witam wszystkich, 

Biorę udział w rekrutacji na staż 

Stanowisko specjalista do spraw marketingu

Dostałam kilka zadań do zrobienia, ale z ostatnim zupełnie sobie nie radzę nie wiem od czego zacząć.

 

Potrzebuje porad/pomocy w zoptymalizowaniu tekstu na stronie internetowej kancelarii rozwodowej

Czy ktoś z Was się na tym zna? 

 

Liczę na pomoc - pełna nadziei

Edytowano przez MaxPan
po co ten caps lock w tytule?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Hazel napisał:

Dostałam kilka zadań do zrobienia, ale z ostatnim zupełnie sobie nie radzę nie wiem od czego zacząć.

 

Potrzebuje porad/pomocy w zoptymalizowaniu tekstu na stronie internetowej kancelarii rozwodowej

No trzeba zoptymalizować tekst aby zawierał (logicznie) jak najwięcej fraz dotyczących rozwodów (najlepiej takich fraz które często są wyszukiwane w google, ale jak wcześniej napisałem aby to wyglądało naturalnie = czytaj: nie zlepek słów, a tekst który przynosi jakieś wartościowe info dla osób szykujących się na rozwód).

Ot cała filozofia.


       logo_novacash3.png

Forum o pożyczkach

Szybka pożyczka online                                                     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Hazel doprecyzuj, czy tekst ma być zoptymalizowany do poprawnego pozycjonowania, czy np zoptymalizowany tak by jak najlepiej konwertował (a może jedno i drugie ;) ? )

domniemam, że chodzi o to drugie (bo kandydujesz na specjalistę ds marketingu a nie ds pozycjonowania), więc zastanów się jak opisać ofertę, by ta "sprzedawała" usługi kancelarii, podpowiem: skup się na tym jakie korzyści może osiągnąć potencjalny klient (skuteczność - uzyska to co chce osiągnąć w ramach rozwodu, szybko i sprawnie - rozprawa bez komplikacji itp),

 


antydeska.pl - drewniana elewacja bez impregnacji i konserwacji, :o  a jeśli szukasz modnych i stylowych butów to polecam sklep: brooman.pl

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@fitko  określiłam słowa kluczowe za pomocą KeywordTool i Ubersuggest. Teraz mam je umieścić w tekście, dotyczącym czegoś na czym kompletnie się nie znam. Nie wiem czy we wszystkie teksty w witrynie (których jest od groma)  wplatać słowa kluczowe, czy też w teksty znajdujące się tylko na głównej stronie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - dopasuj frazy do podstron. Podstrona "A" powinna być optymalizowana na frazę "A" - należy unikać sytuacji, gdy kilka podstron optymalizujesz na te same frazy.

Jak sobie rozdzielisz frazy po serwisie, to z pewnością ilość fraz przypadających na 1 podstronę spada. Dzięki temu łatwiej będzie Ci zmodyfikować treść serwisu. Pamiętaj o nagłówkach i tagu <title>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Hazel napisał:

Nie wiem czy we wszystkie teksty w witrynie (których jest od groma)  wplatać słowa kluczowe, czy też w teksty znajdujące się tylko na głównej stronie. 

 

to zostało już wyjaśnione przez MKucinski,

jeśli musisz zrobić optymalizację strony do jej pozycjonowania na te frazy, to poszukaj info na forum,

o tym jest sporo, poczytaj o: wyróżnianiu fraz w tekście, nagłówkach "H", meta tagach "title" i "description",

z upychaniem fraz nie ma co przesadzać (trzeba wpleść je tak, żeby dało się to czytać, jednocześnie nasycając tekst tymi frazami),


antydeska.pl - drewniana elewacja bez impregnacji i konserwacji, :o  a jeśli szukasz modnych i stylowych butów to polecam sklep: brooman.pl

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Seochess.pl
      1. Skąd pochodzą linki ?
       
      Linki pochodzą w głównej mierze z Zagranicznych, ale także Polskich stron
      z rozszerzeniem Edu bądź Gov. Staramy się zawsze dobierać mieszankę unikalnych oraz skutecznych stron.
       
      2. Czy linki pochodzą ze stron za spamowanych?
       
      Nie, unikamy stron blogowych zaśmieconych przez setki komentarzy z Backlinkiem. Dodajemy tylko wartościowe backlinki oraz staramy się segregować linki, które będą pochodziły z takich domen. OBL jest bardzo racjonalny.
       
      3. Jak indeksujemy i jak długo trwa indeksacja linków?
       
      Indeksacja linków trwa w zależności od Google (bądź innej wyszukiwarki). Nie mamy na to realnego wpływu. Linki indeksujemy darmowymi indekserami typu linklicious czy indexification.
       
      4. Jak przygotowujemy i wysyłamy Raport?
       
      Raport przygotowujemy w Excelu. Znajduje się tam Tematyka, anchor texty twojego zlecenia oraz parametry konkretnej domeny.
       
      5. Czy Kampanie przyniesie efekty?
       
      Nasze linki ZAWSZE charakteryzują się wysoką jakością wykonania, stąd też nigdy nie gwarantujemy efektów, ale możemy zapewnić, że efekty mogą być ZNAKOMITE! 
       
      Cena : 3 zł / Sztuka. Maksymalne zamówienie to 40 linków Edu-Gov. 
       
       
      Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
    • Przez freelcopy
      Witam, 

      Jestem FreelCopy. Chętnie podejmę współpracę właśnie z Tobą w zakresie pisania tekstów preclowych. Stawka? 2.5 zł netto/1 000 zzs. Faktura przez useme.eu. Minimalna długość tekstu - 3 000 zzs. Minimalna objętość zamówienia - 10 tekstów. 

      Pytania? Napisz do mnie na freelcopy@o2.pl

      Czym są precle i czy będą odpowiednie dla Ciebie?

      To proste teksty służące pozycjonowaniu. Umieszcza się je na blogach i witrynach, które prowadzą do pozycjonowanej strony. Treści te nie będą odpowiednie dla Ciebie, jeśli poszukujesz tekstów na swojego bloga firmowego, czy stronę. 
    • Przez Seochess.pl
      Q&A
       
      1. Jak Wykonujemy Audyt?
       
      Wykonujemy kompleksowy Audyt z wykorzystaniem narzędzi takich jak Ahrefs Czy
      Moz. Skupiamy głównie uwagę na 
       
      - Parametry domen z Top 10
      - Strukturę Logistyczną i Semantyczną Top 10
      - Słowa kluczowe Top 10
      - Linki Które Domeny Te Wykorzystują
      Czas wykonania Zlecenia to 4 dni (w zależności od słowa kluczowego). 
       
      2. Jak Wykonujemy Re-Linking?
       
      Na podstawie Audytu Seo wykonujemy Re-linking czyli Programowanie zwrotne
      większości linków które buduje konkurencja. Stosujemy głównie linki z wysokim DR, eliminując słabe linki. Linki będą pochodzić z For, Social Bookmarks, Komentarzy blogowych, Guest Post oraz Blogów. Na życznie możemy również wykonać zaplecza Domenowe podobne do tych z konkurencji. 
      Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego)
       
      3. Jak Podbijamy Parametry?
       
      Na podstawie znalezionych linków budujemy silne zaplecze linkowe które podbije każdy parametr na Moz, Ahrefs bądź Majestic. Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego).
       
      4. Jak Wyrównujemy Strukture Słów Kluczowych?
       
      Wykonując zlecenie na Re-Linking jednocześnie możemy wyrównać niesymetryczność słów kluczowych. Czas wykonania zlecenia to 5-15 dni (w zależności od słowa kluczowego).
       
      Po więcej informacji proszę zapytać na maila. Aby wycenić cenę pakietu potrzebujemy zobaczyć wielkość projektu. 
       
      Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
       
      Więcej  o Pakiecie tutaj
       
    • Przez Seochess.pl
      Q&A
       
      Jak wygląda Trust Flow Trust Ranków?
       
      Trust Flow waha się między 30 a 100. Większa część Trust Ranków posiada Trust Flow powyżej 50. Dotyczy to zamówienia do 100 Trust Ranków
       
      Jak wygląda Trust Flow/Citation Flow ratio?
       
      40% Trust Ranków posiada Trust Flow wyższy niż Citation Flow. To bardzo dobry wskaźnik który pomoże ci wybić się w google.
       
      Z jakich stron pochodzą linki ?
       
      Wiele linków pochodzi ze stron takich jak Adobe, Microsoft, Linkedln, Yelp, Ted, National Geographic czy Klut. Nasze linki posiadają bardzo wysokie Page Authority.
       
      Jak wyglądają linki? 
       
      Trust Ranki to mieszanka linków wychodzących z stron typu social bookmarks, edu, profili forumowych i wielu innych.
       
      Jak wysyłamy raport?
       
      Raport wysyłamy w Excel z bardzo szczegółowymi statystykami linków.
       
      Czy dodajemy rozbudowany opis do Backlinku (podnosi skuteczność indeksacji)?
       
      Na życzenie klienta dobudowujemy tekst do każdego backlinka. Tekst jest związany z tematyką. 
       
      Jak wygląda cena Trust Ranka? 
       
      Cena za 1 Trust Rank to : 1.50 zł / szt. Przy zamówieniach powyżej 150 Trust Ranków - 20% do zlecenia!
       
         Dane kontaktowe:
       
       MAIL : support@seochess.pl
    • Przez s_matysik
      Wykonamy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Zajmujemy się pozycjonowaniem zarówno małych wizytówek firmowych jak i portali, sklepów internetowych.  Mamy doświadczenie w pozycjonowaniu różnych branż na różnych rynkach z całego świata.
       
      Ile trwa pozycjonowanie?
      Czas pozycjonowania zależny jest od wielu czynników. Zaczynając od optymalizacji po dalszy link building staramy się aby pierwsze efekty były już po tygodniu. Większość fraz o małej/średniej konkurencji jesteśmy w stanie wypozycjonować w czasie 1-2 miesięcy. Jeśli mówimy o pozycjonowaniu sklepów lub portali tutaj skupiamy się przede wszystkim na ruchu. Efekt wzrostu widoczności sklepu lub portalu po 3 miesiącach współpracy z nami będzie zawsze widoczny.
       
      Jakie są ceny?
      Ceny uzależnione są przede wszystkim od branży oraz trudności fraz kluczowych, które są dostosowywane do potrzeb związanych z branżą klienta.  Kluczowym czynnikiem, który obecnie decyduje o kosztach oraz o poziomie trudności działań, które należy wykonać, jest wiek domen znajdujących się w top 10 wyszukiwań bezpośrednio powiązanych z daną domeną. Frazy dobieramy zawsze w taki sposób, by były one jak najbardziej adekwatne do potrzeb klienta oraz mogły przynieść mu zyski. Czasem koszt wejścia domeny w dany top, okazuje się być nieproporcjonalny w porównaniu do przewidywanych zysków generowanych przez docelową pozycję. W takim przypadku należy wykonać głębszy reserach fraz kluczowych.
       
      Dlaczego warto nam powierzyć pozycjonowanie?
       
      CZAS - Skracamy czas pozycjonowania stron www do maksimum RZETELNOŚĆ - Wywiązujemy się z powierzonych nam zadań wspólnie ustalonych z klientem STABILNE POZYCJE - Wszystkie nasze metody są na bieżąco testowane i przynoszą stabilne efekty NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI USŁUGI - Stale monitorujemy algorytm, zmieniający się z miesiąca na miesiąc.  
      Poniżej przedstawiam screeny pozycji kilku klientów ze stycznia 2019. Widać ewidentne wzrosty. Frazy konkurencyjne, w Adwords mają stawki 30+ zł
       

       

       

       
      Poniżej prezentuję długofalowe efekty naszych działań SEO:
       
      1. Wykres wzrostu ruchu i rankujących fraz dużego serwisu. Klient rozpoczął z nami współpracę w lipcu.
       

       
      2. Sklep (z branży meble, duża konkurencja) pozycjonowany na rynku Włoskim, zdecydowany wzrost ruchu i liczby rankujących fraz

       
       
      3. Pozycjonowany sklep w branży medycznej który oberwał w czasie update z przełomu lipca i sierpnia. Dzięki naszym działaniom udało się przywrócić ruch sklepu z nadwyżką i zwiększyć zdecydowanie liczbę fraz rankujących.
       

       
      Konkursy dla pozycjonerów
       
      Nasze doświadczenie i wiedza zostały wielokrotnie potwierdzone udziałem w wielu konkursach dla pozycjonerów dotyczących suplementacji. Konkursy te są organizowane przez europejskich producentów/dystrybutorów suplementów diety.
      Uczestniczą w nich jedynie profesjonaliści w pozycjonowaniu. Rywalizując z najlepszymi za każdym razem zajmujemy czołowe miejsca.
       
      21.01.2018 - 1 miejsce w konkursie NutriProfits
      23.03.2017 - 2 miejsce w konkursie NutriProfits
      31.10.2016 - 3 miejsce w konkursie NutriProfits
      21.06.2016 - 2 miejsce w konkursie Cashinpills
      Ostatni Konkurs który wygraliśmy (21.01.2018 - 1 miejsce w konkursie
      NutriProfits)
       
      Konkurs polegał na pozycjonowaniu stron na określone frazy suplementów diety, na wielu europejskich rynkach (Polska, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Francja, Szwecja oraz Portugalia). Konkurs trwał od 16 października 2017 do 21 stycznia 2018. Zajęliśmy pierwsze miejsce – w tym okresie udało się zdobyć największą ilość wysokich pozycji na określone frazy ze wszystkich uczestników konkursu. Przez 3 miesiące trwania konkursu udało się zdobyć 3x lepszy wynik niż najlepsza konkurencja. 
       
      To udowadnia, że jesteśmy w stanie na bieżąco dostosować się do aktualnych warunków algorytmu Google.
       

      Zapraszam do kontaktu!
       
      Dane kontaktowe:
      biuro@levelrank.pl
       
      Dane firmy:
      LevelRank Sebastian Matysik
      Wyspowa 4c
      72-602 Świnoujście
      NIP: 8551587979