Jump to content
Sign in to follow this  
ivandzms

Cześć!

Recommended Posts

Hej moi drodzy! Forum znam już dość długo, ale dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Uważam, że może to być pomocne w mojej pracy

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By APPTIGO
      Witamy wszystkich!

Bardzo się cieszę, że możemy u Państwa gościć. Do zobaczenia w odmętach postów!

Pozdrawiamy!
    • By Iwona_R
      Witam użytkowników forum. Liczę na długą i owocną współpracę : ) 

Na forum trafiłam dzięki zainteresowaniu pozycjonowanie i ecommerce. Do zobaczenia w innych wątkach! 
    • By maxrayski
      Nie zajmuje się zawodowa stronami www i seo. Jestem samoukiem 50+, pierwszą domenę zarejestrowałem w 1997 ale nie mam na swoim koncie  żadnych spektakularnych sukcesów związanych z netem
      Siedzenie w domu zmusiło mnie do aktualizacji stron, które mam i widzę, że kto nie idzie do przodu ten się cofa. Pozdrawiam
    • By aventurero
      Cześć, jestem Aventurero, na stałe mieszkam w Ameryce Płd. Trafiłem na forum, bo szukam informacji o wypozycjonowaniu naszej małej strony internetowej oferującej wyprawy do Peru, dla wszystkich rodaków lubiących zwiedzać bez biura podróży. Strona prowadzona przez polonię peruwiańską. Pozdrawiam wszystkich i życzę dużo zdrowia.

http://peruexpedicion.com/  
    • By bolamniezeby
      Heja wszystkim. Skończyłem infe 4 lata temu na specjalności technologie mobilne i internetowe. Od 5 lat pracuje jako web developer posiadając w tym dość spore doświadczenie. Z optymalizacji i seo jestem zielony ale bardzo mnie to interesuje. Liczę ze szybko nadrobie braki a przy okazji bede mogl komus dopomoc z problemami technicznymi. Pozdrawiam Przemek
  • Create New...

Important Information