Jump to content
Sign in to follow this  
Onyx01

Czy indeksować atrybuty i cechy produktów?

Recommended Posts

Witam.
Jak w tytule. Indeksować czy nie? Atrybuty i cechy mają własne meta opisy oraz linki.

Atrybuty są cechami takimi jak kolor produktu czy szerokość.

Kolejna kwestia lub pytanie numer dwa jak kto woli. Które opcje zaznaczyć podczas tworzenia mapy strony?

Address [address]
Addresses [addresses]
Login [authentication]
Best sales [best-sales]
Cart [cart]
Contact us [contact]
Discount [discount]
Guest tracking [guest-tracking]
Order history [history]
Identity [identity]
[index]
Manufacturers [manufacturer]
My account [my-account]
New products [new-products]
Order [order]
Order confirmation [order-confirmation]
Order follow [order-follow]
Order [order-opc]
Order slip [order-slip]
404 error [pagenotfound]
Forgot your password [password]
Prices drop [prices-drop]
Products Comparison [products-comparison]
Search [search]
Sitemap [sitemap]
Stores [stores]
Suppliers [supplier]

Z góry dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Warto Ci zaśmiecać serpa takimi rzeczami? Skoro te rzeczy mają też własne linki, to mam nadzieję, że używasz canonicala?


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osobiście jestem zdania, że nie warto.
Mam trzy dobrze wypozycjonowane sklepy i szukam nowych dróg na ich umocnienie.
Jestem samoukiem. Gdzieś coś przeczytam, ktoś mi coś podpowie i tak się to kręci (póki co mógłbym zawstydzić niejedną firmę zajmującą się pozycjonowaniem). Pomyślałem, że skoro oprogramowanie daje taką możliwość to nie bez powodu.
Co do pytania nr 2 tak używam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro to sklep, to ja na Twoim miejscu poszedłbym w longtaila na produkty i kategorie. Najlepiej zacznij od tych najbardziej dochodowych i niszowych, których nie masz wysoko.


Jeden seo rabin powie tak, a inny powie nie.

Zostałem SEMitą, żeby nawet w pracy siedzieć przy komputerze B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LongTail również jest przeze mnie używany. Wspieram się przy ich tworzeniu Planerem Słów Kluczowych, na bieżąco analizuję statystyki. Sprawdzam na jakie słowa kluczowe mam wejścia a jakie są całkowicie przez użytkownika pomijane. Kolejny sklep, który tworzę również wejdzie na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Wrzuciłem mapę do webmastera i po jej zaindeksowaniu na wiele słów kluczocych po 5 godzinach byłem w pozycjach 1-5.


Wszystkie produkty są ze sobą powiązane, dodatkowo mam wyświetlane produkty z tej samej kategorii, indywidualnie stworzone meta title (do 70 znaków), meta description (145 - 155 znaków) i short_description (500 znaków) + indywidualnie tworzone opisy (1000 - 1500 słów). Poopisywane wszystkie zdjęcia, kategorie, potworzone przyjazne linki, dodane kombinacje z atrybutów, cechy, możliwość porównywania produktów, informacje o dostępności, stanie magazynowym, producencie, katalogi z produktami jako załączniki. W linkach wychodzących rel=nofollow itp itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy