Jump to content
Sign in to follow this  
iknil

[Wykonam] Kompleksowe raporty backlinków - Majestic SEO, Ahrefs, SiteCondition, FVAT

Recommended Posts

Raport składa się z pięciu elementów:


Majestic SEO - surowe dane z majestic.com

Ahrefs - surowe dane z ahrefs.com

Majestic SEO & Ahrefs - elementy wspólne (adres, domena, anchor, itp) i najważniejsze wskaźniki z wymienionych narzędzi (Trust Flow, Citation Flow, Ahrefs Rank)

SiteCondition - surowe dane z sitecondition.com wygenerowane na podstawie uzyskanych wcześniej odnośników

MS | A | S - finalny raport, przydatny przy filtrach lub analizie konkurencji


W jednym miejscu możemy przeanalizować kilkanaście parametrów z trzech niezależnych narzędzi.


Majestic SEO & Ahrefs


ms-a.png


MS | A | S


ms-a-s.png


Koszt: 123 PLN brutto (do 5000 backlinków).


Przebieg współpracy:

  • przesłanie adresu/ów
  • FV i płatność
  • raport
-------------------------------------------------

kontakt.png

-------------------------------------------------


[Wykonam] ANALIZA WIDOCZNOŚCI - aktualne pozycje mobile/desktop, sezonowość, rankujące podstrony - 10 narzędzi (Ahrefs, Semstorm, Senuto, Clusteric, Rank Tracker, SE Ranking, Alli AI, Keyword Revealer, Ubersuggest, Google Ads)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
       
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto     Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:


    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
       
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semstorm Senuto     Keyword Revealer Ubersuggest Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      ok. 1000 fraz - 100 PLN (netto) 1000 - 5000 - 150 PLN (netto) 5000 - 10000 - 250 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:


    • By Robert SEO
      Witam. Czy uzyskam tutaj pomoc w zablokowaniu takich robotów jak Majestic i Ahrefs w htacces?
       
      Mam taki kod, ale nie mam pewności co do poprawności:
       
      RewriteEngine On RewriteBase / RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^rogerbot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^MJ12bot [OR] RewriteCond %{HTTP_USER_AGENT} ^AhrefsBot RewriteRule ^.* – [F,L]  
    • By iknil
      Wykonam analizę widoczności dowolnej strony w oparciu o dane z:
      Ahrefs Alli AI Clusteric Rank Tracker SE Ranking Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Keyword Revealer Google Ads (Planer słów kluczowych) + Search Console (w przypadku nadania dostępu)  
      Narzędzia zostały dobrane na podstawie wyników testu:
       
      W SKŁAD ANALIZY WCHODZĄ:
       
      Analiza I - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100:
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona (desktop)
      kolumna D pozycja (desktop)
      kolumna E: rankująca podstrona (mobile)
      kolumna F: pozycja (mobile)
       
      Analiza II - zestawienie konkretnych podstron rankujących na dane frazy:
       
      Tutaj mamy podane "na tacy" cenne wskazówki, które warto wykorzystać, np.:
       
      podstrona https://moneye.pl/bank-inteligo/ rankuje na:
       

       
      kolumna A: podstrony rankujące na dane frazy
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumny C-D: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
       
      Mamy wiele słów kluczowych na II i III stronie, więc można ją zreoptymalizować skupiając się na konwertujących frazach czy tych z największą ilością wyszukiwań.
       
      Analiza III - zestawienie wszystkich fraz rankujących w Google na pozycjach 1-100 uzupełnione o sezonowość w poszczególnych miesiącach i sugerowane stawki z Google Ads
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumny F-Q: średnia miesięczna ilość wyszukiwań w poszczególnych miesiącach
      kolumna R: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna S: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna T: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      Wiedząc dużo szybciej, że dane słowa kluczowe będą miały większą ilość wyszukiwań w kwietniu czy maju można zawczasu podjąć działania zmierzające do podniesienia pozycji.
       
      Analiza IV - zestawienie fraz, które w kwietniu mają więcej wyszukiwań niż w marcu.
       

       
      kolumna A: fraza
      kolumna B: średnia miesięczna ilość wyszukiwań
      kolumna C rankująca podstrona
      kolumny D-E: pozycja w wynikach desktopowych i mobilnych
      kolumna F: ilość wyszukiwań w marcu
      kolumna G: ilość wyszukiwań w kwietniu
      kolumna H: różnica
      kolumna I: konkurencja w reklamach Google Ads
      kolumna J: stawka za górę strony (dolny zakres) w reklamach Google Ads
      kolumna K: stawka za górę strony (górny zakres) w reklamach Google Ads
       
      ---------------------
      Koszt (wystawiam FV):
       
      do 1000 fraz - 200 PLN (netto) 1000 - 5000 - 300 PLN (netto) 5000 - 10000 - 500 PLN (netto) powyżej 10000 - cena do negocjacji  
      Przebieg współpracy:
       
      przesłanie adresu strony wystawienie FV płatność realizacja usługi do 5 dni roboczych  
      Kontakt - PW lub mail:

       
       
       
    • By iknil
      Chciałbym z Waszą pomocą zrobić test analiz widoczności z 14 narzędzi:
       
      Ahrefs Alli AI Clusteric MOZ Rank Tracker SE Ranking Searchmetrics Semrush Semstorm Senuto Serpstat Sistrix Surfer SEO Ubersuggest  
      Metodologia:
       
      eksportuję frazy usuwam ew. duplikaty biorę pod uwagę top 10, top 50 i szacowany ruch organiczny  
      Na podstawie zebranych danych chciałbym przygotować dwa zestawienia:
       
      porównanie szacunkowego ruchu organicznego z realnym zestawienie ilościowe fraz w top 10 i top 50 na wzór:  


      Potrzebuję od Was adresów 10 stron z informacją o ruchu organicznym:
       
      strony polskojęzyczne dowolna tematyka widoczność najlepiej od kilku do kilkunastu tysięcy fraz ew. zgoda na publikację adresu w zestawieniu, w przypadku braku nazwa domeny zostanie zanimizowana  
      Proszę o wiadomości na PW. W przypadku większego zainteresowania decyduje kolejność.
       
      Z góry dziękuję
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy