Skocz do zawartości

siemaziom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów. to mój pierwszy post pozatym jestem amatorem dlatego prosze o wyrozumiałość. spróbuje zwięźle

stworzyłem strone do której dodałem kategorie i tagi. do tego zaznaczyłem we wtyczce all in one seo opcje żeby traktowało tagi jako słowa kluczowe. niestety po wpisaniu pewnej frazy w google wyskakuje mi zamiast linku do strony głównej link w stylu

adres strony/category/nazwa kategori

jak można to naprawic. czy ustawic dla tagów i kategori wartosc noindex? czy moze zdegradowac za pomoca narzedzi dla webmasterów od google? badz też jeszcze inaczej

teraz juz pytania odnośnie samego pozycjonowania. przy każdej stronie wspisuje SEO Title każdy unikatowy. czy wpisywac coś w SEO Description? ponieważ wcześniej próbowałem wpisac tam opis. niestety wpisałem taki sam dla wszystkich stron i chyba nie byl to najlepszy pomysł. natomiast teraz przy pustym polu w wynikach google ładnie prezentuje sie treść.

czy wpisywanie tych samych słów kluczowych dla wszystkich podstron to dobry plan?

czy stosowac opisy tagów i kategori?

czy stworzenie tagów i kategori o takich samych nazwach i dodaniu do nich tych samych stron ma sens?

(tagi o nazwie a b c d kategorie o nazwie a b c d tag i kategoria a zostały przypisane do strony głównej natomiast tagi i kategorie b c d do podstrony)

czy utworzenie 500 tagów do 40 stron z czego np do jednej jest ich przypisana zdecydowana większość to dobry pomysł?

czy stosowac opisy, etykiety i alternatywne teksty przy grafikach?

i na sam koniec co mógłbym jeszcze poprawić w tej stronie: pizzerianh.pl/

wiem ze trzeba popracowac nad treścią zeby było wiecej synonimów oraz odmienionych słów.

oraz jeśli ktoś mógłby umieścić link na swojej stronie lub zapleczu. Bezinteresowanie bądz wzamian za link w stopce w stylu Strona pozycjonowana przez xyz.pl lub jakimkolwiek innym. to byłbym wdzieczny

Moim skromnym zdaniem :)