Jump to content

Dodawanie kilkudziesieciu firm do Google Moja Firma


Recommended Posts

Mam w Google Miejsca około 50 wizytówek głównie firm z którymi współpracuję/owałem. Od jakiego czasu widzę, że moje nowe wizytówki nie są akceptowane tzn. są w stanie ciągłego sprawdzania. Wcześniej nie było problemu a teraz od kilku miesięcy wszystko co dodam jest w sprawdzeniu. Napisałem kilka tygodnie temu do pomocy Google i dostałem odpowiedź:
Aby spełnić to wymaganie jakościowe, na każdym koncie najlepiej mieć tylko jedną markę lub firmę i jako e-mail logowania ustawić adres z domeny firmowej (np. JanKowalski@example.com). To pozwala utworzyć osobne konta dla poszczególnych firm i zweryfikować je, korzystając z kodu PIN. Więcej informacji o weryfikacji kodem PIN znajdziesz w artykule „Informacje o weryfikacji” w Centrum pomocy.

Czy Wy też tak robicie jak dostałem w intrukcji? Ostatnio został oddany nowy panel zarządznia, więc może jest jakiś łatwiejszy sposób zarządzania wieloma wpisami?

Znalazłem jeszcze takie coś:

https://support.google.com/places/answer/178024%3Fhl%3Dpl+&cd=3&hl=pl&ct=clnk&client=firefox-a

...czasami tworzę strony internetowe

Link to post
Share on other sites

Cytowany wpis od google dotyczy firm z oddziałami w różnych miastach Polski. Niestety w przypadku rejestracji z jednego konta większej ilości firm googlasy utrudniają weryfikację a czasami wręcz ją uniemożliwiają. Chodzi właśnie o uwiarygodnienie takich wpisów.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna na http://foodphotos.eu/ :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By SEOsklep24.pl
      Google od lat stara się pomagać przedsiębiorcom i właścicielom stron, oferując najróżniejsze usługi i platformy, dzięki którym firma może zaprezentować swoje usługi lub w przystępny sposób opisać swoją działalność i podać dokładny adres. Nie inaczej jest w przypadku wizytówek Google Moja Firma i Google Maps.
      Niestety nie jesteśmy jedynymi odbiorcami, którzy mogą skorzystać z tych profili – konkurencja na pewno będzie chciała (o ile już nie korzysta) z możliwości, jakie oferuje firmowa wizytówka w Google. Dlatego jeżeli mają Państwo firmę i jeszcze nie korzystają z Google Moja Firma/Google Maps lub wizytówka jest już założona, ale nie znajduje się na pierwszych pozycjach – zapraszamy do zapoznania się z tą ofertą.
       
       
      Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/534-optymalizacja-wizytowek-google-moja-firmagoogle-maps.html
      Cena: 200-250zł
       
      Google Moja Firma/Google Maps – czym są i dlaczego warto z nich korzystać?
      Jak wspomnieliśmy na początku, Google Moja Firma i Google Maps to usługi należące do Google. Tak naprawdę jest to jedna usługa, która pozwala docierać do internautów korzystających z różnych funkcji wyszukiwarki Google. Rdzeniem jest wizytówka firmy, czyli usługa Google Moja Firma. Odpowiednia jej konfiguracja, wypełnienie i przede wszystkim zoptymalizowanie pozwoli wyświetlić profil firmy w wynikach wyszukiwania na kluczowe słowa.
      Co ważne, stworzona wizytówka firmowa w Google będzie pojawiała się także w usłudze Google Maps. To jedna z najpopularniejszych funkcji, z której korzystają lokalni internauci – na przykład podczas szukania usług/produktów/firm/sklepów z danej okolicy. Posiadanie zoptymalizowanej wizytówki pozwala dotrzeć do nowego grona potencjalnych Klientów, a jak pokazują statystyki, z roku na rok to grono jest coraz większe.
       
      Do największych zalet posiadania zoptymalizowanej wizytówki Google Moja Firma możemy zaliczyć:
      uwiarygodnienie firmy w oczach Klientów,
      możliwość zdobywania opinii internautów w Google,
      pełna prezentacja usług/produktów w Google,
      pojawienie się w Google Maps (i w nawigacji Google),
      dodatkowe linki pozycjonerskie z Google,
      możliwość skorzystania z dodatkowych opcji promowania (na przykład Google Zakupy),
      dotarcie do nowego grona potencjalnych Klientów i zwiększenie rozpoznawalności firmy, co przełoży się na zwiększenie miesięcznych przychodów.
       
      Aby móc skorzystać z tych wszystkich przywilejów, firma musi mieć założoną i zoptymalizowaną wizytówkę. I w tym chętnie pomożemy!
       
       
      Zakładanie i optymalizacja wizytówek Google Moja Firma i Google Maps
      SEOsklep24.pl chętnie pomoże w założeniu/zoptymalizowaniu istniejących wizytówek firmowych w Google Moja Firma. Z wizytówek korzystać mogą firmy lokalne, duże korporacje z filiami (wtedy dla każdego oddziału tworzona jest oddzielna wizytówka), sklepy internetowe lub blogi. Nie trzeba posiadać firmy, aby móc założyć wizytówkę. Wystarczy podczas zamawiania usługi wybrać, czy mamy założyć wizytówkę czy też zoptymalizować już istniejącą.
      Poniżej podajemy dokładne dane, których wymagamy do realizacji zamówienia. Różnica między rejestracją a optymalizacją istniejącej wizytówki polega na dostarczeniu na konta Gmail (w opcji zakładania wizytówki) lub nadaniu uprawnień do administrowania wizytówką w celu optymalizacji (dla usługi samej optymalizacji wizytówki).
      W ramach usługi optymalizujemy wizytówkę pod wskazane frazy kluczowe i lokalizację (jeżeli dotyczy), wypełniamy wszystkie niezbędne dane, usługi, dodajemy nowe moduły, zdjęcia i ofertę. Piszemy również krótki, unikalny opis firmy i jej oferty. Dzięki temu wizytówka staje się pełnowartościowa dla Google i internautów, którzy na nią trafią.
       
      Jak podaliśmy wyżej, optymalizujemy istniejące wizytówki lub w przypadku braku założonego profilu – tworzymy go od podstaw.
       
       
      Wizytówki Google Moja Firma są darmowe! Nie pobieramy żadnych opłat abonamentowych – jedyny koszt to jednorazowa opłata za stworzenie/optymalizację wizytówki!
       
       
      Jakich danych potrzebujemy do wykonania usługi?
      Aby móc zoptymalizować/założyć wizytówkę firmową w usłudze Google Moja Firma, musimy otrzymać dane:
      Dostęp do konta Google (Gmail), pod które zostanie założona nowa wizytówka – pracujemy na koncie Klienta, najlepiej, aby konto na czas optymalizacji miało wyłączone logowanie dwuetapowe. Jeżeli nie mają Państwo założonej wizytówki, wystarczy zarejestrować nowe konto Gmail i podać nam dostęp – my zajmiemy się założeniem i optymalizacją wizytówki.
      Przekazanie uprawnień do administrowania wizytówką firmy w celu optymalizacji (opcja dla osób, które zamawiają optymalizację istniejącej już wizytówki) – w tym celu jako administrator wizytówki należy dodać nowego użytkownika z uprawnieniami edytowania (konto specjalisty SEO, dla którego należy nadać uprawnienia zostanie podane po zakupieniu usługi).
      Pełnych danych firmowych – adres, nazwa firmy/sklepu, adres strony firmowej, e-mail, telefon, informację o dniach i godzinach otwarcia.
      Zestawu fraz kluczowych – lista fraz, pod które wizytówka ma zostać zoptymalizowana (nazwy usług/produktów + lokalizacja).
      Zdjęcia, logo i dodatkowe materiały – wizytówki Google pozwalają na dodawanie logo i zdjęć firmy/produktów, dlatego podczas optymalizacji staramy się uzupełniać wizytówki o grafikę. Materiały możemy pobrać z istniejącej strony firmowej/sklepu, w przypadku braku strony prosimy o ich wysłanie.
       
      WAŻNE – nie musisz posiadać strony firmowej, aby móc zamówić u nas usługę założenia i optymalizacji wizytówki Google Moja Firma. W przypadku wielu biznesów (jak na przykład stacje benzynowe) posiadanie strony firmowej nie jest konieczne, dlatego Google pozwala na rejestrację biznesów lokalnych bez posiadania stron internetowych. Dla usługi GMF ważne jest to, aby firma dysponowała własnym adresem lokalnym, na który Google po rejestracji wizytówki wyśle specjalny kod autoryzujący wizytówkę (zwykle dociera do adresatów w przeciągu 20 dni roboczych). Kod ten należy wpisać zgodnie z instrukcją załączoną przez Google, do tego czasu my zajmiemy się optymalizacją wizytówki tak, abyś mógł autoryzować gotowy profil miejsca w Google Moja Firma.
       
       
      Z optymalizacji zostanie sporządzony szczegółowy raport, w którym zaprezentujemy naniesione zmiany. Na usługę wystawiamy FV!
       
       
       
      Istnieje możliwość zamówienia założenia/optymalizacji wizytówki firmowej z pakietem opinii w Google (opinie pisane z realnych kont, lokalnych przewodników)!
       
       
       
      Kontakt:

      e-mail: j.brozyna@seosklep24.pl
       
      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474
    • By SEOsklep24.pl
      Pozycjonowanie lokalne – publikacja opinii w Google
       
      Posiadasz firmę, która świadczy usługi lokalnie? Masz sklep stacjonarny i chcesz dotrzeć do większego grona Klientów z Twojej okolicy? Jeżeli tak, mamy rozwiązanie – SEOsklep24.pl prezentuje nową usługę dla pozycjonowania lokalnego – publikacja opinii i komentarzy w Google. Dysponujemy zweryfikowanymi kontami z historią (również takimi, które mają status przewodników lokalnych), z których możemy napisać opinię/recenzję Twojej firmy. Dzięki tej usłudze, profil działalności zyska nowe opinie i pozwoli Ci jeszcze lepiej wypozycjonować wizytówkę Google w mapach i aplikacjach mobilnych, co przełoży się bezpośrednio na jeszcze lepsze i skuteczniejsze dotarcie do Klientów szukających usług/produktów z Twojej okolicy.
       
      Opinie w Google – dlaczego są takie ważne?
       
      Każdy przedsiębiorca lokalny chce, aby jego usługi lub produkty były widoczne dla Klientów z regionu. To normalne i zrozumiałe mechaniki reklamy. Nie da się jednak ukryć, że coraz większa ilość lokalnych Klientów szuka usług lub firm za pomocą sieci, a dokładniej za pomocą Google Maps. Sama wyszukiwarka nie promuje jednak firm, które mają nową wizytówkę lub nie są wiarygodne – w to miejsce pojawiają się firmy mające o wiele dłuższą historię czy też opinie użytkowników. Dlatego zakładając nową wizytówkę firmy czy dodając punkt do Google Maps, warto zadbać, aby pod wpisem pojawiły się opinie i recenzje – dzięki temu algorytm o wiele szybciej wypromuje Twoją wizytówkę, wyświetlając ją na górze wyników wtedy, gdy ktoś z Twojej okolicy będzie szukał usług lub produktów, które oferuje Twoja firma.
       
      Co możesz zyskać dzięki opiniom w Google?
       
      Załóżmy, że masz już założoną wizytówkę Google Moja Firma/punkt w Google Maps. Jak podaliśmy wyżej, nowe wizytówki po zweryfikowaniu nie mają szans, aby pojawić się na pierwszych wynikach wyszukiwania – potrzeba czasu, opinii a także uwiarygodnienia, że Twoja firma oferuje wysokiej jakości usługi. Dotyczy to zarówno niszowych słów kluczowych czy też o wiele bardziej konkurencyjnych branż (taka sama zasada panuje w odniesieniu do miast – czym większy region, tym trudniej, aby nowe wizytówki i firmy mogły przebić się w Google i być wyświetlane przed konkurencją z większym stażem). Algorytm skrupulatnie to sprawdza, dlatego największe firmy dbają o to, aby profile firm w Google miały historię, były zweryfikowane i ciągle dostawały opinie – oczywiście te przychylne.
      Zasada jest prosta – czym wyżej wizytówka firmy w wynikach wyszukiwania czy też w aplikacjach i usługach typu Google Maps (dotyczy zarówno wyszukiwania lokalnego, na komputerach lub mobilnie), tym więcej Klientów dla Twojej firmy, co bezpośrednio przekłada się na wyższe przychody i możliwość rozwoju przedsiębiorstwa.
      Co ważne, przychylone opinie w Google uwiarygodniają firmę i stanowią realną reklamę – prócz faktu, że wizytówka firmy jest wyświetlana wysoko w mapach Google, potencjalni Klienci czytając korzystne opinie i recenzje, o wiele chętniej zdecydują się na sprawdzenie usług lub produktów lokalnej firmy – zamawiając usługę u nas, zyskujesz nie tylko wysoką pozycję wizytówki w Google, ale także realną reklamę szeptaną, która zapewni Ci jeszcze więcej Klientów!
       
       
      Historia wizytówki firmy ma wpływ na usuwanie/ukrywanie opinii
       
      Ze względu na liczne pytania związane z możliwością usuwania/ukrywania opinii dla nowych wizytówek firm w Google pragniemy poinformować, że system opiniowania/recenzji uwzględnia częstotliwość dodawania opinii, a także bierze pod uwagę historię wizytówki firmowej oraz datę jej rejestracji. Oznacza to, że nowo założona wizytówka nie może dostać kilkudziesięciu opinii/recenzji w krótkim czasie, gdyż przez Google zostanie to uznane za podejrzane (mimo faktu, że opinie dodawane są z prawdziwych kont z historią) – na tej podstawie system może ukryć część opinii i po weryfikacji wizytówki przywrócić je lub całkowicie usunąć. Problem ten nie występuje w przypadku wizytówek starszych, działających w sieci od kilku lat.
       
      Jak zatem zamawiać opinie dla nowo założonej wizytówki firmy? Z naszych obserwacji możemy wywnioskować, że optymalną ilością dla zupełnie nowej wizytówki firmowej w Google jest dodanie 3-4 opinii w przeciągu pierwszego miesiąca. Jest to bezpieczna ilość, która nie wzbudzi podejrzeń. Oczywiście z kolejnymi miesiącami można tę ilość stopniowo zwiększać. Potwierdzeniem są nasze projekty dla wizytówek ze stażem 2-3 lata, dla takich firm nie została usunięta żadna opublikowana przez nas opinia/recenzja.
      Problem dotyczy nie tyle usuwania opinii, ale niepoprawnego ich wyświetlania. Recenzja jest widoczna dla właściciela i innych internautów dopiero po pewnym czasie. Jest to typowy błąd systemu recenzji, nad usunięciem którego pracuje Google (możliwe też, że Google nie wdraża żadnego systemu usuwania opinii – sytuacja ta może wynikać z błędu, co tłumaczyłoby fakt ukrywania prawdziwych recenzji).
       
      Przy okazji pragniemy zapewnić, że na każdym etapie prac wykonujemy screeny potwierdzające publikację opinii.
       
       
      Link do oferty: https://seosklep24.pl/oferta/516-opinie-google-maps-google-firma.html
      Cena: 69,99zł - 123zł ( cena uzależniona od ilości opinii )
       
       
      Co oferujemy w ramach usługi?
       
      Wychodząc naprzeciw potrzebom firm, które chcą zdobywać lokalnych Klientów za pomocą Google Maps i poprzez wizytówki Google Moja Firma, uruchomiliśmy usługę pisania opinii w Google. Oto najważniejsze cechy naszej usługi:
      Wszystkie opinie publikujemy z kont zweryfikowanych (konta zakładane w 2016-2018 roku).
      Każda opinia/recenzja jest różnej długości tak aby wyglądały one na jak najbardziej naturalne, publikujemy unikalne wypowiedzi na temat produktów/usług firmy.
      Opinie publikowane z różnych IP.
      Do dyspozycji posiadamy konta męskie i żeńskie.
      Kilka kont posiada status lokalnych przewodników (co zwiększa ich wiarygodność dla algorytmu i innych )
      Opinie pisane są z profili z historią, aktywnych i wiarygodnych dla Google.
      Dodawanie postów rozkładamy w czasie ( 30-60 dni roboczych ), aby cały proces uwiarygodnić przed Google i innymi użytkownikami. Ostateczny czas realizacji zlecenia uzależniony jest od wieku wizytówki oraz jej historii co opisujemy kilka akapitów wyżej.
       
      Dysponujemy ponad 150 zweryfikowanymi kontami. Aktualnie do zamówienia dostępne są pakiety:
       
      5 opinii
      10 opinii
       
      Czego potrzebujemy do realizacji zamówienia?
       
      Adresu wizytówki firmy w Google (profil musi być uzupełniony i zweryfikowany – jeżeli jeszcze nie posiadasz wizytówki firmowej w Google lub punktu w Google Maps – zapraszamy do kontaktu)
      Dodatkowych informacji (na przykład jaką usługę lub produkt mamy polecać w opiniach lub dodatkowych informacji/atutów, które chcesz podkreślać w pisanych opiniach)
      Jak podaliśmy wcześniej, opinie dodajemy w różnicowanym czasie, finalny czas realizacji zlecenia może różnic się w zależności od profilu, tematyki a także ilości wykupionych opinii.
      Na każdą usługę wystawiamy FV!
       
       
      Opinie w Google = gwarancja wyższych pozycji + reklama zapewniająca nowych Klientów z Twojego regionu!
         
      Kontakt:

      mail: j.brozyna@seosklep24.pl

      Dane Firmy:

      J&J Jakub Brożyna
      ul. Krajobrazowa 10/6
      35-119 Rzeszów
      NIP: 6852245474
    • By MyContent
      Dzień dobry.
      Prowadzę działalność związaną z dodawaniem neutralnych i pozytywnych opinii w Internecie oraz neutralizacji tych negatywnych. Oferta dla:
      - małych i średnich firm,
      - sklepów internetowych,
      - hoteli, restauracji, sal zabaw, mechaników samochodowych,
      - agencji reklamowych, interaktywnych, PR.
       
      Wykonuję:
      - marketing szeptany,
      - opinie w wizytówce Google (Google Moja Firma),
      - opinie w porównywarkach,
      - opinie w sklepach internetowych (Empik, Media Expert, Media Martk, OleOle i inne), aptekach,
      - opinie na popularnych portalach: Cateromarket, Trip Advisor, Dobry Mechanik,
      - opinie pod filmami na YouTube,
      - opinie i komentarze pod artykułami na portalach.
       
      Oferuję własne pakiety opinii. Wpisy można otrzymać do akceptacji. Na końcu przesyłam raport.
      Współpracuję na podstawie faktury VAT. Dysponuję własną bazą loginów na forach oraz setkami Google (również lokalni przewodnicy). Zapraszam do kontaktu

      Kontakt: dariusz@mycontent.pl

      Dane firmy:
      MyContent
      05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 211
      NIP 1181864755 REGON 364057593
    • By safo
      Cześć,
       
      Szukamy wykonawcy który byłby wstanie dodawać opinie do wizytówek Google Maps. Łącznie może być do dodania około 1-2k opinii, proszę więc mierzyć siły na zamiary.
      Proszę o mail z ofertą cenową za 100 opinii na adres biuro@lizing.pl. W tytule maila proszę wpisać "OPINIE GOOGLE".
       
      Wymagana FV vat.
       
    • By Aramin173
      Cześć,
       
      zajmuję się dodawaniem pozytywnych opinii wraz z oceną i zdjęciem wizytówek Goole Moja Firma czyli wizytówek w Google Maps. Zajmuję się również pozycjonowaniem samych wizytówek jednak to ogłoszenie dotyczy samych opinii. W dzisiejszych czasach konsumenci podejmując decyzje zakupowe kierują się w dużej mierze opiniami. Nie stoi nic na przeszkodzie byś w swojej branży miał tych opinii więcej niż konkurencja co zdecydowanie przyciągnie do Ciebie większą rzeszę klientów. Moja usługa sprawdzą się głownie lokalnie.
       
      Prowadzisz zakład fryzjerski? Jesteś właścicielem restauracji? Masz własne biuro rachunkowe, a może jesteś prawnikiem? Nawet jeśli prowadzisz inny lokalny biznes moja pomoc z pewnością Ci się przyda. Dzięki współpracy ze mną znacznie poprawi się wiarygodność Twojej firmy jak i wzrośnie średnia ocena Twojej firmy. Do każdego klienta podchodzę bardzo profesjonalnie. Komentarze są długie - zawsze ponad 200 znaków. Poza tym są MERYTORYCZNE co również przełoży się na liczbę zainteresowanych właśnie Twoją firmą. Przyjmuję również treści sporządzone przez klientów. 
       
      CO OFERUJĘ:
      Ocenę Twojej firmy na 5 giwazdek Pozytywny komentarz odnośnie Twojej firmy/Twojej usługi Do każdego komentarza dodaję dodatkowo fotkę co dodatkowo wpływa na podniesienie pozycji organicznej Twojej wizytówki NAJWAŻNIEJSZE: Wszystkie opinie dodawane są tylko i wyłącznie przez LOKALNYCH PRZEWODNIKÓW i to na wysokim poziomie! 3lvl - 4lvl - 5lvl  
      Wszystkie opinie wystawiane są oczywiście z różnych kont lokalnych przewodników które dziki wysokiemu poziomowi 5lvl - 6lvl - 7lvl posiadają ogromne zaufanie ze strony Google. Poza wzrostem opinie powinieneś zaobserwować również wzrost pozycji organicznych Twojej wizytówki. 
       

      W razie pytań zapraszam do kontaktu.
       
      prestigeeko@gmail.com
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy