Skocz do zawartości

[ocena] www.oknadachowe.net


piotrek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam gorącą prośbę o testy silnika sklepu oraz nawigacji

na stronie https://www.oknadachowe.net

Grafika w sumie ma tu najmniejsze znaczenie, najważniejsze jest dla mnie to czy na etapie dodawania produtków do kalkulacji a potem generowania zamówienia wszystko jest klarowne

Czy podstrony "Referencje", "Certyfikaty", "Kontakt" oraz "Galeria zdjęć" wystarczająco mówią o tym że firma jest wiarygodna. Będzie więcej referencji ale może ktoś ma pomysł co jeszcze wprowadzić aby strona budziła 100% zaufania kupującego?

Z góry dziękuję za opinię

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jeszcze wprowadzić aby strona budziła 100% zaufania kupującego?

Zmienić wygląd. To jest najważniejsze na pierwszy rzut oka. I choćby mieć najlepsze referencje na rynku, przy takim gryzącym designie niewykluczone, że klient do nich nie dotrze. Zrezygnuj z czerwonego :)

Asortyment powinien być najbardziej pod ręką, czyli /edit, pomylka/ nad "zacznij od wymiaru", które nie jest aż tak ważne, żeby wstawiać na samą górę. IMHO całe menu jest zbyt rozczłonkowane. Tu kontakt u góry, firmy pod logo, potem raz obrazek raz tekst.. wprowadziłabym ujednolicenie.

W przeciwieństwie do pl.mini, ten engine nie jest wystarczająco intuicyjny dla odwiedzającego. Przede wszystkim, zmieniłabym nomenklaturę - "Zobacz szczegóły swojej kalkulacji" ... nazwij to po prostu "koszyk". Wrzuć ikonę z koszykiem, to najbardziej intuicyjny element sklepu. Tutaj zajęło mi paręnaście sekund, żeby zorientować się, czym i gdzie jest owa "kalkulacja".

Oferta jest skierowana do osób mających pojęcie o oknach, ale myślę, że zarówna ta grupa, jak i grupa ludzi zielonych, oczekiwałaby zdjęć produktów. I to nie osobno w "galeria zdjęć", tylko przy produkcie.

Kontakt jest ok, może jakiś formularz kontaktowy?

To tyle ode mnie.

La Palma tu żyję.

Strony www, ilustracja to robię.

Link Vault jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak zdjęć produktów.

Trochę potrwało zanim znalazłem link do złożenia zamówienia.

Galerię zdjęć można sobie darować. Zwłaszcza że sklep w bloku nie budzi zaufania.

W trakcie zamawiania

Płatność gotówką przy odbiorze
- Zamówienie może być zrealizowane jedynie po otrzymaniu przedpłaty bądź zaliczki.
co jeszcze wprowadzić aby strona budziła 100% zaufania kupującego?
Sam chciałbym wiedzieć :)

Zaufanie budzi zdjęcie wielkiej siedziby firmy, panowie w garniturach przy komputerach (dział sprzedaży), wielki magazyn wypchany towarem. Niestety nie tak łatwo o to wszystko.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Wielki Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzięki za komentarze :)

Zrezygnuj z czerwonego

ciężko będzie, ale spróbuję całość bardziej stonować :D

jest zbyt rozczłonkowane.

zgadza się ale dość sensownie pogrupowane, zobacz co będzie jeśli całą nawigację skupię w jednym miejscu, szczególnie że tylko do części odnośników potrzebuje mini fotek, reszta powinna iść tekstem

nazwij to po prostu "koszyk".

"koszyk" będzie brzmiało dość zabawnie mając na uwadze gabaryty okien dachowych :P można dać "kosz"ale to pasuje do funkcji usuwania. Przez chwilę chciałem zrobić "symulację" ale ostatniecznie stanęło na "kalkulacji" jako najbardziej stosownego określenia operacji którą się wykonuje.

czym i gdzie jest owa "kalkulacja".

Mając jakie takie doświadczenia z branżą budowlaną akurat tu jestem dość spokojny. Okna dachowe zaliczają się do ostatniego etapu budowy czyli zamykania stanu surowego. Każdy kto do tego etapu dociera przeszedł przez masę kalkulacji i powinien szybko chwycić o co biega :) po umieszczeniu produktu w kalkulacji nie chciałem przekierowywać do strony z kalkulacją, ale nic, postaram się jakoś wyeksponować link do kalkulacji.

oczekiwałaby zdjęć produktów. I to nie osobno w "galeria zdjęć", tylko przy produkcie.

Na początku zakładaliśmy że sklep będzie wyłącznie dla osób znających dość dobrze towar, który chcą kupić, a tylko poszukujących najlepszej ceny na rynku ale zrewidowaliśmy już to założenie i fotki produktów oraz szersze opisy też się pojawią aby niezdecydowani, a potencjalni Klienci nie musieli uciekać na strony producentów :)

może jakiś formularz kontaktowy?

No można, można, choć ja wolę słać z klientów pocztowych, przynajmniej mam wiadomość w elementach wysłanych a wiesz jak to jest z formularzami, nigdy nie masz pewności czy Twoja wiadomość rzeczywiście dotarła.

W trakcie zamawiania

Płatność gotówką przy odbiorze

- Zamówienie może być zrealizowane jedynie po otrzymaniu przedpłaty bądź zaliczki.

Polityka sprzedaży jest taka, że nawet przy płatności gotówką wymagana jest zaliczka - około 10% wartości (dlatego ten uniwersalny komentarz) i jak do tej pory (bez sklepu internetowego) firma prowadzi sprzedaż przez internet tylko, że jest to mało wygodne bo zamówień mają coraz więcej - dlatego poproszono mnie o wprowadzenie wsprarcia sprzedaży online.

Zaufanie budzi zdjęcie wielkiej siedziby firmy

powiedzmy że nie ma to do końca zastosowana w branży budowlanej, a przesyty i luksusy nie zawsze korzystnie wpływą na ostateczną decyzję, ale zgadzam się ze fota z zewnatrz jest do usunięcia :)

wielki magazyn wypchany towarem

foty magazynu moze dojdą w poniedziałek.

jeszcze raz dzięki :)

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jestem za koszykiem. Mam sklep z rusztowaniami o jeszcze większych gabarytach i też mam koszyk :)

Po prostu koszyk jest "miejscem na stronie, w którym mam listę rzeczy, które chcę kupić". a Kalkulacja to taki oderwany od rzeczywistości rzeczownik. Jak już musi być, to "Kalkulacja ceny zamówienia" albo "Kalkulacja zakupów".

Klienci tego sklepu mogą być techniczni, ale prawdopodobnie są nieobeznani z internetem.

Skoro my, "obeznani", nie możemy się połapać, czy "techniczni" nie będą mieć problemów? To, moim zdaniem, kwestia intuicyjności, trzeba ją poprawić.

A zdjęcia czy choćby schematy na pewno w poprawie intuicyjności pomogą.

La Palma tu żyję.

Strony www, ilustracja to robię.

Link Vault jest spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal jestem za koszykiem.

Popieram, koszyk brzmi dużo lepiej niż kalkulacja. Intuicyjne i na każdej jednej stronie z zakupami tak to się nazywa. Jak coś wygląda znajomo to i wzbudza większe zaufanie.

Moim zdaniem jest też za dużo elementów i informacji na stronie głównej. Ciężko ogranąć co gdzie jest. Bardzo długi jest przede wszystkim ten tekst powitalny. Nie sądzę, żeby klienci zadawali sobie trud żeby to czytać.

Zmuszanie klienta do myślenia jest błędem. Jak ktoś myśli to się może wymyślić wciśnięcie alt-f4. Jak jest kierowany w serwisie nie ma czasu na myślenie.

Dlaczego każesz klientowi zaczynać od wymiaru. To jest top-left czyli podstawowa informacja. Może lepiej Okna dachowe - zacznij zakupy.

Szczerze mówiąc to całkowicie bym to wszystko przeorganizował. Zaczynając od topu i po hasło "Nasz asortyment".

Design moim zdaniem to olbrzymi procent wiarygoności firmy. Tutaj strona graficzna jest b. zaniedbana. A więc niezależnie od tego jakie będziesz miał referencje i tak forma ich podania będzie oceniana jako mało wiarygodna.

W stanach w wyborach prezydenkich były kiedyś robione badania o kandydatach. Okazało się mówiąc krótko że nie jest ważne co ludzie mówią ale jak to mówią i jak wyglądają.

Parafrazując to nieważne co piszesz. Ważne jak to wygląda.

Pozdr,

Radek

Polecam nieruchomości Białystok

Nie tylko cv list motywacyjny na zamówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za kolejną porcję konstruktywnych uwag.

a Kalkulacja to taki oderwany od rzeczywistości rzeczownik.

ale i planowanie budowy i sama budowa domu składa się z masy kalkulacji, oczywiście mogę się mylić ale wydaje mi się, że samo słówko "kalkulacja" w branży budowlanej mówi samo za siebie :D

A zdjęcia czy choćby schematy na pewno w poprawie intuicyjności pomogą.

o tak, tak, foty produktów napewno będą, jak najbardziej zgadzam się że są potrzebne

Dlaczego każesz klientowi zaczynać od wymiaru.

W zasadzie wymiar to jedyny pewnik wynikający z projektu stąd "zacznij od wymiaru". Nie do końca odpowiadałoby mi tutaj "zacznij zakupy"

Tutaj strona graficzna jest b. zaniedbana.

znaczy surowa? toporna? niespójna? niewyostrzone fotki w galerii?

Ciężko ogranąć co gdzie jest.

Racja, ale zwróć uwagę że tak naprawdę nie ma najmniejszego znaczenia od czego zaczynasz. Możesz zacząć od wyboru producenta, możesz od wyboru asortymentu, możesz też zacząć od "wymiaru"... jak nie zaczniesz tak docelowo stajesz przed wyborem tych samych trzech parametrów czyli: wymiaru, typu i producenta (tylko w różnych kolejnościach).

Parafrazując to nieważne co piszesz. Ważne jak to wygląda.

owszem, ale Prezydenta wybierasz raz na 4 lata, a okna dachowe przewaznie zostają z Tobą do końca życia ;)

P.S. Irek, zmieniłem jednak to na co zwróciłeś uwagę - jak jest wybrana przedpłata to w wydruku zamówienia w uwagach pojawia się stosowny komunikat o przedpłacie, jak gotówka to o zaliczce, dzięki

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj strona graficzna jest b. zaniedbana.

znaczy surowa?

Surowa to chyba najlepsze słowo. Surowa jeśli chodzi o stronę graficzną. Właściwie to klient nie widzi okna, które kupuje. Nie ma nawet miniaturek. Najbardziej właśnie, mi osobiście przeszkadza, ta rzucająca się w oczy "tekstowość strony". Może to tylko moja opinia, ale w sklepie, nieważne co kupuję lubię widzieć towar.

Nie jestem budowlańcem, nie wiem czy to normalne że poznaję towar po symbolu, ale przypuszczam, żę jako klientowi indywidualnemu przeszkadzałoby mi to.

Pozdr,

Radek

Polecam nieruchomości Białystok

Nie tylko cv list motywacyjny na zamówienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na szybko Piotrku, bo troszke zabiegany jestem:

1. troszkę jakoś oczy się rozbiegają po stronie, tu kolorowe linki, tam czerwień u góry - w pierwszym momencie ciężko załapać co gdzie jak

2. kalkulacja - nie nie nie. tak jak mówili inni - koszyk to koszyk i ma być koszyk. ponadto musi on być zawsze wyraźnie widoczny i na każdej stronie serwisu w tym samym miejscu. to jest element, który moim zdaniem po prostu musi być zawsze łatwy do odnalezienia

3. coś nie tak jest z działąniem koszyka. jak coś do niego dodam/zmienię/usunę to potem muszę odświeżyć stronę żeby widzieć efekt. czyli np. klikam dodaj, strona się przełądowuje i nie mam nic. daję odśwież i dopireo jest. sprawdzone pod win xp + ff 1.5

4. zdjęcia produktów powinny być przy produktach - każdy lubi zobaczyć co kupuje. a tak musi biegać do galerii a potem już zapomina gdzie był i jak tam trafił i na końcu idzie do konkurencji ;)

5. tabelkom mówimy nie :D;) ;)

pozdrawiam

Kup sobie nieruchomości Kraków albo apartamenty Zakopane. Obejrzyj też fotoblog Grzegorza Ziemiańskiego Nowa Huta na deser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest wybrana przedpłata to w wydruku zamówienia w uwagach pojawia się stosowny komunikat o przedpłacie, jak gotówka to o zaliczce
Ja taką informację wstawiłbym w miejscu wyboru płatności np.

Przedpłata 100% wartości zamawianego towaru
Płatność gotówką przy odbiorze (przedpłata 5%)

Na stronie referencje są odnośniki "sprawdź". Myślałem że zostanę przeniesiony na stronę "Velux Team" i "Klubu Fakro" gdzie będę mógł znależć sklep na liście polecanych.

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Wielki Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w momencie gdy umieści się pierwszy dowolny produkt do kalkulacji pojawia się naprawde duża informacja w ramce:

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W naszym systemie została stworzona indywidualna kalkulacja, do której możesz dodawać kolejne produkty. Na podstawie kalkulacji możesz stworzyć zamówienie.

Zobacz szczegóły swojej kalkulacji wartość kalkulacji: 1327,12 zł

a potem pomniejszona ramka (ale umieszczona w tym samym miejscu):

Zobacz szczegóły swojej kalkulacji wartość kalkulacji: 1327,12 zł

cały czas kalkulacja chodzi za Internautą, jeśli mogę Was prosić to przebrnijcie przez dodanie do kalkulacji kilku produktów a potem wygenerujcie zamówienia, z góry dzięki

Zrezygnuj z czerwonego

oprócz logo usunąłem prawie cały czerwony, zastępując go brązem, fonty dałem ciemnoszare zamiast czarnych, zmniejszyłem tytuły i śródtytuły, ale będę jeszcze walczył z layem :D

Velux Team[...] Klubu Fakro[...]

w pierwszym przypadku powinno otworzyć się to: https://www.velux-dekarze.pl/wizytowki.php?...kane=ci%EA%BFak a w drugim to: https://www.klub-dekarza.pl/?m=info-dekarze&id=28 (skorygowałem linki, może teraz zadziała)

tabelkom mówimy nie

wiem, wiem: div, div, ceeses! ;)

Najbardziej właśnie, mi osobiście przeszkadza, ta rzucająca się w oczy "tekstowość strony".

przyjęliśmy za wykładnik minimum grafiki

ale przypuszczam, żę jako klientowi indywidualnemu przeszkadzałoby mi to.

problem w tym, że zdjęcie samo w sobie nie pokaże Ci, że dane okno np. nadaje się wyłącznie do dachów o kącie nachylenia 15-90 stopni, jesli okno na zdjęciu będzie zamknięte to też nie zobaczysz na nim w któym miejscu jest oś obrotu... myślę że optymalnym rozwiązaniem byłoby stworzenie ikon obrazujących dany model + odesłanie do galerii w celu pooglądania fotek

uważam że jeśli trafisz na stronę https://www.oknadachowe.net to jesteś już po niejednej wizycie na sładzie budowlanym i konkretnym oknem dachowym które chcesz kupić już się bawiłeś

wracając do fotek - fotki modeli danego producenta zbytnio się nie różnią na pierwszy rzut oka, wiec nie powinno traktować się pamięci wzrokowej jako wykładnik, a tym bardziej obrazka jako element decydujący o wyborze, na obrazku nie zobaczysz też że szyba jest bezpieczna a nie hartowana, nie zobaczysz też podwójnego lakierowania itp.

...ale jak najbardziej dojdą foty, i przy konkretnym produkcie i jeszcze więcej w galerii, niech ludzie nacieszą sobie oczy przed zakupem ;)

Ja taką informację wstawiłbym w miejscu wyboru płatności np

Konkretna wartość zaliczki w zł jest podana w podsumowaniu, przy przycisku "złóż zamówienie" i wolałbym aby tu została ;)

coś nie tak jest z działąniem koszyka.

właśnie widziałem w FF że nie zawsze chce "zaskoczyć", nie wiem co z tym zrobić (dlatego są komunikaty o f5 lub ctrl+f5)

ciekawe czy ktoś zgadnie co to jest? :)

10041549xw.jpg

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest?
Wnętrze tuby i soczewka ropraszająca światło (czy jak to się tam nazywa) :)

W formularzu wybrałem "Płatność gotówką przy odbiorze" w wydruku jest "wybrano formę 100% przedpłaty"

Już wiem, nie nacisnąłem przycisku "zmień formę płatności". Tylko czy to nie będzie częsty błąd innych użytkowników ?

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Wielki Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wnętrze tuby i soczewka ropraszająca światło

dokładnie :)

czy jak to się tam nazywa

nazywają to "świetlik tubowy" oraz "świetlik tunelowy" - bardzo sprytny sposób na doświetlanie pomieszczeń :)

Tylko czy to nie będzie częsty błąd innych użytkowników ?

z wprowadzeniem autosubminowania formy płatności nie ma problemu, ale czy okaże się to potrzebne to już wyjdzie w praniu

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie widziałem w FF że nie zawsze chce "zaskoczyć", nie wiem co z tym zrobić (dlatego są komunikaty o f5 lub ctrl+f5)

nie wiem jak masz to rozwiązane w kodzie, ale po mojemu, żeby było zawsze ok i nie trzeba było odświeżać, to na początku skryptu zapisuję sobie zamówienie do sesji (jako obiekt czy jak tam to trzymasz, obojętnie) a następnie dopiero ustawiam cookie. i w dalszej części sprawdzam: jeśli mam cookie, pobieram z cookie zawartość kalkukacji, jeśli nie to ze zmiennej sesyjnej. w ten sposób bez przeładowania powinno być ok wszędzie imho. ale może przyczyna tkwi gdzie indziej, bo zakładam, że jak ustawiać poprawnie ciasteczka itp to ciebie na pewno uczyć nie trzeba :)

Kup sobie nieruchomości Kraków albo apartamenty Zakopane. Obejrzyj też fotoblog Grzegorza Ziemiańskiego Nowa Huta na deser

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vel, niestety nie pamiętam gdzie dokładnie mnie nie chciało "zaskoczyć" - czy przy dodawaniu czy usuwaniu, być może gdzieś się cofnąłem za pomocą przycisku "back"... teraz (jak na złość :) ) działa wszystko ok, ale napewno będe się uwaznie przyglądał działaniu tego pod FF

zdaje się że nigdy tego nie uzywałem ale dodałem: <META HTTP-EQUIV="Pragma" CONTENT="no-cache"> jeśli mozesz to popróbuj czy teraz i u Ciebie działa wszystko poprawnie

- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności