Skocz do zawartości

www.iplywamy.pl

wordhea
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Człowiek się uczy całe życie a więc... moja strona to:

www.iplywamy.pl

Generalnie - baza basenów z wyszukiwarką, ranking, aktualności i blog.

Mniej więcej 3 tygodnie temu udostępniona "dla świata". Może nie w pełni funkcjonalna (brak jeszcze w wielu przypadkach zdjęć + około 200-300 obiektów do wprowadzenia). Na wszystko potrzeba czasu i czasu i czasu... Jak wyczytałem nawet jeśli nie jest strona ukończona w 100% lepiej uruchomić aby roboty zaczęły swoją pracę. W międzyczasie zacząłem dodawać do katalogów moderowanych stronę, kombinuję ze słowami kluczowymi, przymierzam się do "aktywności" na forach itp. Zaczynam dopiero, jestem raczej zielony ale bardzo chętnie wysłucham sugestii, słów krytyki i opinii na temat tego serwisu.

Moim celem ( w tej chwili) jest dostarczenie przyjaznej wyszukiwarki basenów w Polsce, z różnymi opcjami wyboru. Ponadto jak wspomniałem aktualności (muszę oprócz newsletterów zatrudnić robota do śledzenia zmian na stronach) i blog na którym umieszczam różne rzeczy związane z pływaniem. Ma się dziać, i to jak najczęściej.

Gdybym w pełni wprowadził bazę pływalni do swojej bazy w necie, byłaby z pewnością największą - dane do niej gromadziłem z większymi lub mniejszymi przerwami od 2003 roku (sic!). Biję się w pierś że serwisu nie uruchomiłem wcześniej bo byłbym numero uno w tej dziedzinie a teraz... znacznie ciężej będzie przebić mi się przez gąszcz konkurencyjnych serwisów czy firm bazujących na podobnych słowach kluczowych.

Koniec. Nie rozwodzę się więcej - będę wdzięczny za konstruktywne uwagi.

Dzięki i pozdrawiam,

Marceli

- Validator (sporo tych błędów),

- ten róż, w szczególności w nawigacji górnej, wcale nie współgra z niebieskim kolorem podświetlenia na przykład :)

- trochę nieczytelna czcionka, moim zdaniem zbyt jasna

-

<div class="clearer"></div>

pusty box = zbędny box