Skocz do zawartości

[sprzedam] - serwis na niszowym rynku - 16 tyś uu/miesiąc


michail

Rekomendowane odpowiedzi

Portal miejsce-pamieci.pl

Od 2 lat rozwijam portal internetowy działający w branży pogrzebowej. Niestety z powodów osobistych nie jestem w stanie się już nim zajmować. Chciałbym zaproponować Państwu jego sprzedaż.

Poniżej kilka informacji na jego temat.

- serwis internetowy istnieje w sieci od 2 lat !

- umożliwia tworzenie wspomnień o zmarłych osobach (tzw. wirtualny cmentarz)

- posiada największą bazę artykułów o śmierci, organizacji pogrzebu (ponad 450 merytorycznych, unikalnych i autorskich tekstów !!)

- katalog firm pogrzebowych

- 16 000 odwiedzających miesięcznie !

Przykładowy artykuł:

https://www.miejsce-pamieci.pl/artykul-160/...ze-masowej.html

Przykładowe wspomnienie:

https://www.marek-dyrlica.miejsce-pamieci.pl

Katalog firm:

https://www.miejsce-pamieci.pl/zaklady-uslugi-pogrzebowe.htm

https://www.miejsce-pamieci.pl/zaklady-uslu...owe/gliwice.htm

https://www.miejsce-pamieci.pl/uslugi-pogrzebowe-kalia.htm

Co otrzyma zwycięzca licytacji:

- cała zawartość portalu miejsce-pamieci.pl wraz z dostępem do dwóch CMS'ów - jeden do głównej części portalu, drugi do katalogu firm

- domena miejsce-pamieci.pl opłacona do 30 lipca 2012

- serwer na nazwa.pl opłacony do 17 kwietna 2013 (co kosztowało mnie 360 zł), po tym czasie stronę można przenieść na tańszy serwer

- dostęp do maila kontakt@miejsce-pamieci.pl

- konto w Google AdWords, na którym znajduje się 250 zł, kiedyś je tam wpłaciłem i nie miałem okazji aby to wykorzystać na płatne reklamy

- konto statystyk Google Analytics

- 450 artykułów, które są opublikowane na https://www.miejsce-pamieci.pl/artykuly.html

- 180 tekstów na temat największych Polskich miast, które opublikowane są w katalogu firm

Przykład weźmy tekst o mieście Gliwice, dodajemy go w odpowiednim miejscu w katalogu firm na podstronie gdzie będzie lista zakłądów pogrzebowych z Gliwic Każdy taki tekst ma objętość niecałej strony A4.

https://www.miejsce-pamieci.pl/zaklady-uslu...owe/gliwice.htm

W tym monecie strona jest uznana za bardziej wartościową ponieważ znajduje się na niej unikalny i wartościowy tekst. Przez co są większe szanse na wyższą pozycję w wyszukiwarce.

- ok 750 opisów portalu, które zajmują 230 stron A4

Są to opisy, które można umieszczać w katalogach stron bądź w innych miejscach w celu dalszego pozycjonowania strony ! Nie są to teksty z mieszarek tekstów – są to całkowicie autorskie, unikalne, poprawne gramatycznie teksty, każdy jest inny. - wartość tylko tych tekstów to ponad 1500 zł ! Co można bardzo łatwo sprawdzić, chociażby wystawiając zlecenia napisania takich tekstów na portalach typu oferia czy zleceniaprzeznet

Przykład:

Memento Mori. Pamiętaj, że przyjdzie kres. Że nie unikniesz ostatecznego pożegnania z bliskimi i drogimi ci ludźmi. Kiedy jednak ta chwila przyjdzie, będziesz musiał być gotowy na to, by oprócz radzenia sobie z bólem i smutkiem zająć się przyziemnymi co prawda, a tak niezbędnymi sprawami. Ktoś musi przecież zadbać o przygotowanie ceremonii pogrzebu, i dopilnowanie wielu niezbędnych szczegółów. Pamiętaj, że nie jesteś z tym sam. Nasz portal wyciąga do ciebie pomocną dłoń – udostępnia niezbędną wiedzę, udziela wskazówek co do organizacji uroczystości, wskazuje na co warto zwrócić uwagę. Pozwala też odciążyć się, podzielić się swoimi uczuciami ze społecznością internautów, służy wsparciem i pocieszeniem. Odwiedź nas, nie pozostawaj sam ze swoim smutkiem!

- ok 550 biografii znanych osób, które zajmują 240 stron A4

Biografie można wykorzystać dodając kolejne wspomnienia na portalu, przez co zwiększa się jego merytoryczna zawartość, pomaga to również pozycjonować, ponieważ strony ze wspomnieniami są tak skonstruowane, że na samym dole jest link z anchortekstem „zakład pogrzebowy” - co pozycjonuje tę podstronę. Teksty można również użyć w innych celach związanych z pozycjonowaniem, chociażby do tworzenia zaplecza pozycjonerskeigo – blogi, portale, itp. Biografie są pisane na podstawie wiadomości zawartych w Wikipedii.

Przykład:

Imię i nazwisko: Jan Czapla

Data urodzenia: 18 września 1925r.

Data śmierci: 29 czerwca 2008r.

Miejsce urodzenia: Krzeszów (powiat Biłgoraj)

Była to znana polska postać wojskowa okresu PRL. W czasie II wojny światowej walczył z Niemcami na Lubelszczyźnie w Gwardii Narodowej. Później był dowódcą w 1 Brygadzie AL im. Ziemi Lubelskiej, a jako absolwent Centralnej Szkoły Oficerów Politycznych został mianowany zastępcą dowódcy kompanii do spraw politycznych 4 Dywizji Piechoty im. Jana Kilińskiego. Po wojnie przez wiele lat piastował wysokie stanowiska partyjne, również w centralnych władzach krajowych. Jako generał dywizji Wojska Polskiego na przełomie lat 60-70tych był szefem Głównego Zarządu Politycznego WP. Później w latach 70tych został wiceministrem spraw zagranicznych i zajmował się dyplomacją jako ambasador PRL w Indiach, Sri Lance i Nepalu. Po przejściu w stan spoczynku w 1986 r. angażował się m. in. w prace ruchu „Emerytowanych Generałów na rzecz Pokoju i Rozbrojenia" oraz Rady Ochrony Pamięci Walk i Męczeństwa.

- lista ponad 150 blogów o wysokim Page Rank, które można wykorzystywać do pozycjonowania (komentarze) oraz ponad 50 for internetowych o wysokim Page Rank (wiele z atrybutem dofollow)

- baza mailowa obiektów (hotele, restauracje, karczmy, domy weselne, itp) – 1408 maili

- baza kilkunastu tysięcy obiektów z całej polski (hotele, restauracje, karczmy, domy weselne, itp) zawierająca nazwę, miasto, numer telefonu oraz w części przypadków również maile

- strona na facebook - https://www.facebook.com/MiejscePamieci

Katalog firm - główne źródło przyszłego przychodu.

Aktualnie portal nie przynosi dochodów. Co prawda pojawiają się nowe wspomnienia czy komentarze, które opłacane są poprzez SMS, jednak opłata jest niewielka a wspomnień jest kilka miesięcznie.

Głównym źródłem dochodu ma być katalog firm pogrzebowych.

Jako, że portal jest liderem informacji w branży pogrzebowej rozwój i zarabianie na katalogu firm pogrzebowych wydaje się zasadne. Odpowiednie podejście do tematu i zaangażowanie przyniesie przyszłemu nabywcy zyski.

Katalog jest mocno rozbudowany.

Po pierwsze jest możliwość ustalenia lidera branży, który zawsze będzie na 1-5 miejscu (do wyboru) w danej branży, mieście czy województwie, po drugie jest rotacja – kiedy dana wizytówka zostaje odwiedzona spada na sam dół listy, dzięki czemu każda firma ma takie samo prawdopodobieństwo odwiedzin

Dla każdej podstrony w katalogu mamy możliwość ustawienia dowolnych metatagów, oraz nagłówków. Na stronach miast mamy dodatkowo mapy googla pokazujące dane miasto, możliwość wstawienia tekstu opisującego miasto, a także 15 dowolnych linków – bardzo przydatna rzecz dzięki, której można zrobić bardzo dobre linkowanie wewnętrzne pomiędzy stronami katalogu co oczywiście poskutkuje wzrostem pozycji

Firmę dodaje administrator poprzez system CMS.

Formularz mailowy, aktywna mapka wyznaczająca trasę dojazdu, możliwość dodania 6 zdjęć, edycja miniaturek zdjęć z poziomu panelu administracyjnego, ustawianie metatagów,

Za sam skrypt portalu i grafikę zapłaciłem 4000 zł. Koszt stworzenia koncepcji i doprowadzenia do takiej oglądalności, koszt pozycjonowania oraz napisania artykułów, opisów i pozostałych elementów aukcji pozostawiam do Państwa oceny.

Jako firma wystawiam rachunek, który zostanie dostarczony kupującemu pocztą.

Licytacja:

https://allegro.pl/portal-internetowy-na-ni...2400393301.html

Kontakt:

Bright Solutions Tomasz Bury

NIP: 498-019-61-25

Marii Curie-Skłodowskiej 38

Piekary Śląskie

tom.bury@gmail.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności