Skocz do zawartości

Jak ustawić konwersję na cel?


Adrian M
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanie odnośnie ustawienia celu na kampanię. Kampania realizowana jest poprzez mailing i chciałbym śledzić cele konwersji. W mailu zaszyte są linki wygenerowane przez Narzędzie Google do budowy adresów url.

Realizacją celu w tym wypadku będzie strona /rejestracja_ok.html (dopasowanie ścisłe - jest to formularz z potwierdzeniem udanej rejestacji) ustawiłem następujace ścieżki :

1. (krok wymagany): /?utm_source=o2&utm_medium=baner&utm_campaign=kampania (jest to link wygenerowany przez narzędzie adresów url Google)

2. /rejestracja.html (formularz rejestracji)

Czy jest to dobrze skonfigurowane?

Zrobiłem drugą kampanię praktycznie inną tylko z innym linkiem (również wygenerowanym - tylko dla kampanii banerowej) , niestety zlicza to samo a ogólny rozrachunek celów różni się z tym który jest rzeczywiście.

Cel 6: spolecznosci_zapisy 17

Cel 8: o2_cpc_zapisy 17

Co może być nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności