Skocz do zawartości

allinanchor

rahu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Mam takie pytanie - mam nowa WWW (zaindexowana przez google od 3 miesiecy) , ma PR0 i MSN pokazuje BL z 90 domen.

Pozycjonuje ja na slowo na ktore google pokazuje 320.000 wynikow - czyli chyba nie az tak duzo (jestem amatorem wiec na wiecej bym sie tez nie puścił bo bym nie dał rady)

Od 3 tygodni strona staneła na 8 miesjcu wynikow i koniec - nie drgnie ani do gory ani na dół. Nawet przy ostatnich szopkach ktore odstawia Goggle - moja www nawet nie drgnela ani 1 raz.

Moje pytanie jest jednak takie:

wpisujac allinanchor:slowo kluczowe domenka juz od miesiaca jest ciagle na 1 miejscu, a wpisujac slowo kluczowe fo G - jest na 8 miejscu i koniec.

Co zrobic by wskoczyla wyzej?

- kod optymalizowalem na ile umialem - pare razy slowo klucz. jest w tresci strony, no i keywords i discription w META. O czyms zapomnialem?

Czy taka rozbieznosc wynikow pomiedzu allinanchor a wynikami wyszukiwania slowa kluczowego (bez allinanchor ) jest normalne ?

Dzieki bardzo!

allinanchor

allinanchor zwaraca przyblizona liczbe odnosnikow z dana fraza w anchorze

link linkowi nie jest rowny wiec Twoja strona ma prawo byc nizej

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Jezeli chodzi o linki to troche malo masz jak na 3 miesiace. Ja mam stronke od 1,5 miecha i ok 700BL.

https://www.mar.az.pl/spis/

Ustaw sobie sortowanie na PR i zacznij zabawe :)

Pamietaj o systematycznosci w dodawaniu, przyroscie linkow i oczywiscie o roznych anchorach.

Tylko nie wszystkie katalogi na raz !!!

Jezeli zalezy Ci na wp i onecie to przydaloby sie miec dobre META + odpowiednie wpisy do tych katalogow.

Edytowane przez marioccp

Onet i WP mnie nie interesują bo to strona nie w jezyku polskim