Skocz do zawartości

allinanchor


rahu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc

Mam takie pytanie - mam nowa WWW (zaindexowana przez google od 3 miesiecy) , ma PR0 i MSN pokazuje BL z 90 domen.

Pozycjonuje ja na slowo na ktore google pokazuje 320.000 wynikow - czyli chyba nie az tak duzo (jestem amatorem wiec na wiecej bym sie tez nie puścił bo bym nie dał rady)

Od 3 tygodni strona staneła na 8 miesjcu wynikow i koniec - nie drgnie ani do gory ani na dół. Nawet przy ostatnich szopkach ktore odstawia Goggle - moja www nawet nie drgnela ani 1 raz.

Moje pytanie jest jednak takie:

wpisujac allinanchor:slowo kluczowe domenka juz od miesiaca jest ciagle na 1 miejscu, a wpisujac slowo kluczowe fo G - jest na 8 miejscu i koniec.

Co zrobic by wskoczyla wyzej?

- kod optymalizowalem na ile umialem - pare razy slowo klucz. jest w tresci strony, no i keywords i discription w META. O czyms zapomnialem?

Czy taka rozbieznosc wynikow pomiedzu allinanchor a wynikami wyszukiwania slowa kluczowego (bez allinanchor ) jest normalne ?

Dzieki bardzo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

allinanchor

allinanchor zwaraca przyblizona liczbe odnosnikow z dana fraza w anchorze

link linkowi nie jest rowny wiec Twoja strona ma prawo byc nizej

Sprzedam IPHONE 13PRO MAX stan używany sprzedam iphone

praca za granicą, ogłoszenia sprawdzonych pracodawców: praca za granicą
dieta ketogeniczna, przepisy ketogeniczne? Jak wywołać stan ketozy dieta ketogeniczna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o linki to troche malo masz jak na 3 miesiace. Ja mam stronke od 1,5 miecha i ok 700BL.

https://www.mar.az.pl/spis/

Ustaw sobie sortowanie na PR i zacznij zabawe :)

Pamietaj o systematycznosci w dodawaniu, przyroscie linkow i oczywiscie o roznych anchorach.

Tylko nie wszystkie katalogi na raz !!!

Jezeli zalezy Ci na wp i onecie to przydaloby sie miec dobre META + odpowiednie wpisy do tych katalogow.

Edytowane przez marioccp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Onet i WP mnie nie interesują bo to strona nie w jezyku polskim

Problem polega na tym ze trudno wymieniac sie linkami z stronami zagranicznymi mimo ze wladam w miare dobrze w danym jezyku

Moje spostrzezenia sa takie:

tam po prostu nie ma sie z kim wymieniac!

Na google.pl wpiszesz REAL MADRYT, AS Roma albo Juventus i wyskakuje duzo bardzo dobrych WWW z ktorych kazda wymienia sie linkami albo buttonami

Na zachodzie tego nie znajduje - wpisuje takie slowa to wyskakują tak niemiłosiernie syfiate WWW ze glowa boli - a odp. na Maila z zapyt. czy sie wymieni to dostaje na co 20go - TRAGEDIA!

I chyba w tym tkwi problem - link linkowi nie jest rowny - mam ich +/- 90 teraz ale są naprawde ze syfirtaych WWW (do katalogow tez juz dodalem do wszystkich co znalazlem ale bylo ich z 60 a w 30 jestem)

RAHU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Ci katalogi. Wyzej masz spis ponad 360.

Ja na swojej stronie mam moze 5 linkow z wymiany reszta pochodzi z katalogow.

Jezeli chcesz piąć sie w gore to wez sie za te katalogi.

Mi to bardzo pomoglo, na 1,5mln wynikow jestem na 3 miejscu. W innych zapytaniach na 2,5mln w top 10.

Mysle ze po tak krotkim czasie to dobry wynik. Masz przepis wyzej...

Wiem troche pracy Cie czeka, wciagniesz sie :cray:

Acha masz tu spisy anglojezycznych katalogow, moze sie przydadzą.

https://www.arcon.pl/katalog01an.php

https://www.maxlinks.org/internet/directories/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SERDECZNIE DZIEKI!!

Naprawde mi pomogles!

Mam jeszcze 2 pytania:

1) Znasz moze jakis spis katalogow niemieckojezycznch? Ja moge podac tylko ten:

https://www.konzept-welt.de/webkatalog.html

2) Moja www tak jak pisalem: PR0, 86BL na MSN i jakies 3 miesiace zaindexowana na G.

Wiem ze nie zaraz Admin. katalogu akceptuje zgloszenie do katalogu, no i trwa to nim sam wpis i link zaindeksuje G. ale tak z twojego doswiadczenia: przy takiej www ile na dzien moge dodawac wpisow do katalogow dla tej www?

DZIEKI!

Rahu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem przyjemna stronka, dodalem swoja oferte ;)

Jezeli chodzi o spisy niemieckie to poszukaj na google.de

Tu masz jeszcze kilka spisow

https://basic-systems.blogspot.com/2005/04/...y-katalogw.html

Jezeli chodzi o szybkosc akceptacji linka przez moderatora to jest to roznie. Sa katalogi nie moderowane z wysokim PR i obleganymi kategoriami. Tam szybko roboty Cie znajda.

Zacznij od 5 - 10 katalogow dziennie i zwiekszaj co tydzien o 20-30%

Ja zaczalem wiele bardziej agresywnie ale ryzyko wezmiesz na siebie.

PS. Te linki na Twojej stronie troche sa dziwne :zeby:

Nie dziwie sie ze wiekszosc nie odpisuje na propozycje

Obniz je na dol strony i zrob podobnie jak ja na swojej stronie. Wyglada duzo lepiej.

Warto zrobic podstrone "wspolpracujemy" lub "linki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności