Skocz do zawartości

Przekierowywanie do koszyka


Rekomendowane odpowiedzi

W sklepie internetowym klient dodaje produkt do koszyka. Czy lepiej jest:

1. Przekierować go po akcji na stronę koszyka (jeśli będzie chciał coś więcej kupić, musi z koszyka wyjść).

2. Zostawić go na stronie produktu i wyświetlić tylko monit o dodaniu produktu do koszyka (aby dokończyć zamówienie klient musi wejść w koszyk).

Tak i tak wymaga to jakiejś akcji od użytkownika.Wydaje mi się, że jeśli sklep sprzedaje produkty pojedynczo (nie wiem... samoloty? :)) to lepiej opcja 1. Jeśli jednak są dodatkowe akcesoria do kupienia i nastawia się na większą ilość produktów w koszyku (prawie każdy?) to lepsza opcja nr 2.

Ale mogę się mylić- stąd pytam. Jak uważacie? Może znacie jakieś badania na ten temat?

Wspaniałe psy rasy Golden Retriever, lubisz? A jeśli nie,

to może chociaż Zespół muzyczny umili czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że powinieneś pokazać mu zawartość koszyka, ale z umieszczeniem linka w stylu "Powrót do zakupów", który przekieruje klienta do poprzednio odwiedzanej strony.

Moje skromne przemyślenia na temat pozycjonowania próbuję przedstawiać na blogu -> https://blog.karlosky.pl
Osoby zainteresowane współpracą w zakresie SEO zapraszam na stronę www.topmaker.pl oraz https://pozycjonowanie-bialystok.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja - jako kupujący - najbardziej lubię sklepy, gdzie w widocznym miejscu mam podgląd koszyka z prostym "zapłać", a na stronie - po wybraniu produktu - wyświetla się: "Klienci, którzy zakupili (...nazwa produktu...) przeglądali również", a od siebie bym dodał mały dodatek rodem z LNP "ale jeszcze nikt nie kupił, więc pewnie Cię to nie zainteresuje:" i po trzy produkty w obu "kategoriach". Zastosowanie niektórych zasad LNP na stronach www działa (moje własne badania) nawet czasami mocniej i efektywniej niż przy bezpośrednim kontakcie z Klientem :). Zatem nawet tego nie testujcie :)

dymna.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności