Jump to content

Robbocop

Forumowicze
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Robbocop

  • Birthday 09/20/1977

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  1. Dzięki wielkie za info. Przeanalizuję temat i pewnie jeszcze dla pewności podpytam z konkretnym przykładem.
  2. No właśnie, jak przenieść bloga z wordpress.com na swoją domenę, żeby SEO się nie sypnęło? Tzn. inaczej - żadnego linkowania nie było, ale ktoś już mógł i żeby nie było Duplicate Content. Macie jakieś pomysły?
  3. Po ciekawej lekturze tego https://raventools.com/studies/onpageseo/ Zastanawiam się mając pod opieką serwis mający ponad sto tysięcy unikalnych zdjęć (w ramach user generated content), jak do tego podejść bo nie wiem czy dobrze rozumiem żeby poza ALT-ami wstawiać w IMG także TITLE? Generowane automatycznie, więc pewnie oba znaczniki były by takie same... Jak myślicie? Czytałem że kilka lat temu (chyba w 2012) np. Zgred odradzał duplikowanie tych znaczników. Poza tym, w powyższym teście ciekawe info odnośnie posiadania strony w GWT, ale to może ktoś mądrzejszy założy wątek w tej kwe
  4. Czy ktoś z Was testował czy włączenie kompresji na serwerze wpłynęło pozytywnie na pozycję w wynikach? Teoretycznie poprawia to szybkość o nawet kilkaset procent, tylko co z praktyką? Każde info cenne
  5. WIadomo, że rok wcześniej były inne pozycje, więc porównywać trzeba procentowo jeśli chodzi o różnice w stosunku tydzień do tygodnia w bieżącym i ubiegłym roku. Nie jest to co prawda w 100% miarodajne, ale orientacyjnie pozwoli określić czy spadek/wzrost ruchu jest spowodowany czynnikiem sezonowym czy kwestiami seo.
  6. A porównujesz do tygodnia wcześniej czy tygodnia rok temu, bo to ma spore znaczenie w wyciąganiu wniosków? U mnie od kilku dni aż się zdziwiłem ruch (w stosunku do roku wcześniej) wzrósł o jakieś 20-30% . Moim zdaniem coś się znowu miesza w algo, a ustabilizuje się pewnie na początku 2015 i zobaczymy jak to będzie.
  7. Czy Waszym zdaniem warto starać się o kilka tekstów w jedym serwisie (jednej domenie), z czego w każdym z nich będzie link do jednej strony pozycjonowanej (ale do różnych podstron)? P.S. Sorki za błąd w temacie, ale nie da się zedytować :/
  8. Kojarzycie kiedy był ostatni update PR? Bo albo przeoczyłem albo co najmniej od grudnia 2013 nie było.
  9. Leci też Onetowy zapytaj.com.pl http://www.alexa.com/siteinfo/zapytaj.com.pl#
  10. Hmm... racja, tzn. jak pinguje G.PL to zwraca takiego IPka jak podałem, menu w PL jak piszesz, po wpisaniu frazy SERPy są z G.COM
  11. U mnie pod tym jest G PL, dziwne... A pod jakim IP macie polskie Google, gdzie nie widzicie zmian?
  12. Pod tym IPkiem mam domyślnie Googla. Hmmm... ale to może potwierdzać moje wcześniejsze przypuszczenia w tym poście. Teraz mamy DC ze stanów z jakimiś archiwalnymi wynikami, co potwierdzał by fakt, że Analytics chodzi mi po angielsku, a na lokalnych serwerach dzieje się młyn, jak się skończy podepną nas z powrotem pod polskie DC i wtedy będzie światłość... Ale to tylko moje przypuszczenia...
  13. Obserwuję SERPy i moim zdaniem wdrażanie Pandufki, to: - wyzerowanie pozycji do tych z przed kilku miesięcy - przegląd wszystkich DC pod kontem nowych zmian w algo (duplicate content); - wywalenie stron z duplicate content - przeliczanie pozycji o dpoczątku (czyli naliczanie linków po przeczyszczeniu powielonych treści) Tylko nie zgadza mi się jedno, mianowicie dotyczy to tylko niektórych "kategorii tematycznych", choć te których dotyczy, nie były szatkowane wcześniej (jak np. przez kilka dni było to z frazą "pozycjonowanie"). To by składniało do wniosków, że Panda już aktualizuje się od
  14. Dla przykładu. Od dobrych kilku tygodni na hasło "Bułgaria" na drugiej stronie wyników pojawia się strona http://www.utc.pl/ , która nigdzie w kodzie nie ma słowa "Bułgaria". Tak się zastanawiam jak to jest możliwe, jeśli dobrze pamiętam w 2007 roku Google wprowadziło zmianę blokującą Google Bomb.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy