Jump to content

LeadbitCPA

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Trendy według kategorii i poszczególnych ofert Zdecydowana większość kategorii w nutricjologii (utrata wagi, walka z paleniem i alkoholizmem, środki do powiększenia, itp.) pozostaje na tym poziomie. Oferty z kategorii “Dla urody” Piękno to straszna siła, na którą zawsze było i będzie zapotrzebowanie, więc popyt na ten temat jest niezmiennie wysoki. Nawet jeśli popyt konsumentów spadnie w przypadku niektórych podtematów, pojawiające się nowe produkty wywołują zamieszanie (plastry, maski alginatowe itp.). Ta kategoria ma duży potencjał - najważniejsza jest umiejętność dostosowania się
  2. Współpracujemy z wieloma branżami: nutra, spotkania, hazard, finanse. Mamy specjalną stronę bonusową z rabatami i próbkami z najlepszych narzędzi CPA dla partnerów. Posiadamy również sklep Leadbit, w którym możesz zdobyć cenne punkty za punkty. Zespół Leadbit zawsze chętnie z Tobą współpracuje! Telegram: LeadbitCPA Skype: leadbit24 Leadbit jest bezpośrednim reklamodawcą w Nutrze od 2013 roku. Trendy w biznesie towarowym: czy warto się w to udać? Nie będziemy intrygować: oczywiście, że tak. Biznes towarowy (zwłaszcza nutricjologia) t
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy