Jump to content

OnRise

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

50 profile views
  1. Jeżeli jest to ja bym osobiście odpuścił, ale co pozycjoner to obyczaj. Każdy ma chyba swoją definicje zaspamowanej strony, na której nie zostawiłby linka i mimo użycia takiego uproszczenia powinieneś chyba zrozumieć jego znaczenie. W tym przypadku za zaspamowaną stronę uważam taką, która nie jest na bieżąco moderowana, każdy może na niej zamieścić link do dowolnej strony pod dowolnym anchorem i tych linków są tysiące, zawiera treści o dosyć nielubianej tematyce itd.
  2. Nie tyle z lenistwa co z budżetu jaki jest przeznaczony na pozycjonowanie takiej strony. Przy małym budżecie lepiej skupić się na optymalizacji i pozyskiwaniu linków do podstron kategorii niż podstron produktowych, które jak już mówiłem przy odpowiednim pozycjonowaniu całej strony oraz ich minimalnej optymalizacji powinny same wskoczyć w topy, bez dodatkowych linków czy pisania dla nich specjalnie treści pod SEO. Wszytko jest zależne od tego ile możesz poświęcić czasu na stronę, jaki masz budżet oraz indywidualnej sytuacji strony.
  3. Jeżeli nie masz w planach naprawy działania odwoływania do sekcji na mobile to na podstronach poszczególnych sekcji na mobile ustaw canonical na stronę główną i dla zabezpieczenia możesz dorzucić noindex i myślę, że będzie ok.
  4. Duplikacja treści w obrębie witryny bez ustawienia canonicala nigdy nie jest dobra. Masz stronę strona.pl/lp/ gdzie jest główny tekst, tak? I w menu masz linki do osobnych sekcji takich jak strona.pl/lp/#sekcja1, strona.pl/lp/#sekcja2 itd, tak? I to jest lp dla desktopu? Jak wygląda w takim razie lp dla mobile i na jakiej zasadzie działa to, że na mobile z menu użytkownik zostaje przeniesiony do osobnych podstron zamiast do sekcji?
  5. Jeżeli ruch, który pozyskasz dzięki temu przekierowaniu będzie wartościowy i może się przełożyć na nowych klientów to nawet jeżeli nie ma ona wartości w kwestii SEO to warto się nad nią zastanowić. Ale polecałbym CI najpierw przestudiować jej historię i upewnić się, że ruch, który dzięki temu pozyskasz będzie wartościowy.
  6. Jako zróżnicowanie profilu linkowego możesz stosować. Jako głównie źródło linków w profilu linkowym nie. Jeżeli masz w profilu linkowym 100 domen i dodasz do tego 2 domeny z których będzie kierował link site-wide to nic się nie powinno stać, oczywiście jeżeli domena z której kieruje link nie jest zaspamowana.
  7. Skup się na pozycjonowaniu kategorii. Odpowiedni title, treści, linkowanie wewnętrzne z artykułów blogowych, link building, ux i będzie git.. Produkty są zazwyczaj wyszukiwane po długim ogonie to znaczy: wąż techniczny model 5000 snake itp. A przez to, że pozyskasz kilka linków dla kategorii to przekaże ona moc Twoim produktom. Często jest też tak, że optymalizując kategorię pod słowo węże techniczne będzie się ona również pojawiać w wyszukiwarce po słowie wąż techniczny.
  8. Jeżeli pytanie odnosi się do podstron kategorii produktów to przenieś teksty do dolnej części podstrony, tak aby były pod produktami na wzór chociażby moreli czy x-komu.
  9. Kiedy był wdrażany SSL i kiedy były wykonywane przekierowania z http do https? Canonical jest z https?
  10. Jeżeli ta podstrona stoi w miejscu od 3-4 miesięcy to znaczy, że albo nie jest ona aż tak dobrze zoptymalizowana pod tą frazę jak Ci się może wydawać, albo że backlinki, które pozyskujesz nie są dobrej jakości i musisz zmienić taktykę w tym temacie, lub w ogóle nie pozyskujesz backlinków i musisz zacząć to robić. Swoją drogą jeżeli jest to strona poradni dietetycznej/dietetyka, który ma swój gabinet w tym jednym konkretnym mieście i świadczy w większości usługi związane z dietetyką a nie na przykład strona przychodni gdzie taki dietetyk przyjmuje i jest on jednym z kilku specjalistów, którzy oferują swoje usługi w tej przychodni to raczej powinieneś zoptymalizować właśnie stronę główną pod frazy takie jak dietetyk, poradnia dietetyczna + miasto.
  11. Jeżeli jest to sklep internetowy tak jak piszesz a linki wewnętrzne o które się pytasz są w większości odnośnikami do produktów czy kategorii(na przykład prowadzących z menu) to nie masz się o co martwić. Nie są to jakieś duże wartości jak dla sklepu internetowego. Problemu z widocznością strony szukałbym gdzieś indziej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy