Jump to content

OnRise

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

28 profile views
  1. Jeżeli pytanie odnosi się do podstron kategorii produktów to przenieś teksty do dolnej części podstrony, tak aby były pod produktami na wzór chociażby moreli czy x-komu.
  2. Kiedy był wdrażany SSL i kiedy były wykonywane przekierowania z http do https? Canonical jest z https?
  3. Jeżeli ta podstrona stoi w miejscu od 3-4 miesięcy to znaczy, że albo nie jest ona aż tak dobrze zoptymalizowana pod tą frazę jak Ci się może wydawać, albo że backlinki, które pozyskujesz nie są dobrej jakości i musisz zmienić taktykę w tym temacie, lub w ogóle nie pozyskujesz backlinków i musisz zacząć to robić. Swoją drogą jeżeli jest to strona poradni dietetycznej/dietetyka, który ma swój gabinet w tym jednym konkretnym mieście i świadczy w większości usługi związane z dietetyką a nie na przykład strona przychodni gdzie taki dietetyk przyjmuje i jest on jednym z kilku specjalistów, którzy oferują swoje usługi w tej przychodni to raczej powinieneś zoptymalizować właśnie stronę główną pod frazy takie jak dietetyk, poradnia dietetyczna + miasto.
  4. Jeżeli jest to sklep internetowy tak jak piszesz a linki wewnętrzne o które się pytasz są w większości odnośnikami do produktów czy kategorii(na przykład prowadzących z menu) to nie masz się o co martwić. Nie są to jakieś duże wartości jak dla sklepu internetowego. Problemu z widocznością strony szukałbym gdzieś indziej.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy