Jump to content

Ainee

Forumowicze
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Ainee last won the day on May 1

Ainee had the most liked content!

Community Reputation

26 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przybywam dziś z nieco innym pytaniem do piszących. Czy zdarza Wam się spontanicznie zrobić zakupy w sklepie internetowym, dla którego piszecie teksty? Odnoszę wrażenie, że copywriting pozwala mi poznać bardzo ciekawe marki lub produkty, o których istnieniu inaczej nie miałabym pojęcia, a które idealnie wpisują się czasem w moje potrzeby.
  2. Tak... Ten klient od dawna wrzuca zamówienia na "artykuły wysokiej jakości", wygodnie ustawiając typ "inny tekst". Wymagania w opisie są duże. Raz zgłosiłam nieprawidłowe przyporządkowanie kategorii.
  3. Nie został zaakceptowany przez klienta (nawet do niego nie dotarł), bo większa część tekstu zniknęła ponoć jeszcze przed "wykryciem" przez antyplagiat. GC nie mogło "przepuścić" tego tekstu; odesłano mi go do poprawy i pole tekstowe było w większości puste.
  4. Przychodzę z małym ostrzeżeniem. Pewien Klient zamówił posty na social media i zażyczył sobie, by były w nich emotikony. GoodContent poinformowało mnie mailowo, że tekst został zablokowany przez system antyplagiatowy, a wcześniej jego większa część zniknęła, najprawdopodobniej z powodu wystąpienia niektórych emotikon. Opiekunka portalu odesłała mi tekst do poprawy, bym zobaczyła, czy jest kompletny - zostało tylko pierwsze zdanie. Dział IT ma pracować nad problemem. Nie zrobiłam backupu tego tekstu, bo nie spodziewałam się takiej sytuacji. Jeśli piszecie teksty z emotikonami, uważajcie na to.
  5. Witajcie, copywriterzy! Jestem na TextBookers od niedawna. Odblokowałam sobie możliwość pisania tekstów zapleczowych, tematycznych i specjalistycznych. Nie wchodzę na portal bardzo często – przeważnie wtedy, kiedy dostanę mailowe powiadomienie o nowych zleceniach. Mam jeden problem: ani razu jeszcze nie widziałam zamówienia na tekst tematyczny lub specjalistyczny. Zastaję tylko precle i opisy do katalogów, rzadko zapleczówki. Chciałabym więc zapytać Was, czy zlecenia na "lepsze" teksty pojawiają się codziennie, ale są błyskawicznie rozchwytywane, czy rzeczywiście przychodzą raz na ruski rok? Z góry dziękuję za odpowiedź
  6. Akurat te wytyczne pochodzą z "domyślnego" opisu zlecenia dodanego niedawno przez GC, a z którego klienci mogą korzystać.
  7. Jeśli klient nie sprawdzi tekstu w ciągu tygodnia, następuje automatyczna akceptacja. Czasami ten czas lekko się wydłuża z winy systemu, ale generalnie taka zasada obowiązuje.
  8. Piszę na GC od czerwca i ani razu nie odrzucono mojego tekstu. Poprawek miałam może kilkanaście, z czego 1 odpuściłam, bo wymagałaby napisania całego tekstu od nowa (co wskazuje na wyrozumiałość klienta, skoro go po prostu nie odrzucił). Co do tekstów z budżetem powyżej 9 zł brutto/1000 zzs – jest ich stosunkowo dużo, tylko trzeba często odświeżać stronę i szybko "łapać" te najkorzystniejsze. Często pojawia się ich wystarczająco, by wyrobić przyzwoitą dniówkę, nie tykając zleceń o niższym budżecie. Wszystko zależy od poświęcanego czasu i aktywności innych copywriterów.
  9. W takim wypadku tekst widniałby w archiwum jako "odrzucony". Jeśli anulujesz rezerwację, to zupełnie z archiwum znika, więc nie wlicza się do tekstów odrzuconych. Mamy prawo zrezygnować z poprawek i zmarnować własny czas
  10. Sytuacja ze zleceniami uległa poprawie. Jeśli jest to efekt działań promujących platformę, jestem wdzięczna za pracę właścicieli
  11. Zamykanie rejestracji to nie jest nasz nowy wymysł, który wziął się znikąd. Tak już robiono na innych portalach, bo widziano taką potrzebę. W duchu zasady "kto pierwszy, ten lepszy" - należy dbać przede wszystkim o tych, którzy już są aktywni. Rozumiem, że wiele osób próbuje sobie teraz dorobić w jak najprostszy sposób, nie wymagający specjalnego oprogramowania. Ale nie da się zadowolić wszystkich.
  12. Giełda to dobry pomysł, ale teraz nie może być priorytetem. Kto będzie kupował gotowe teksty, gdy wszyscy ograniczają wydatki, a walka o zlecenia obniża stawki? Zainteresowanie giełdą będzie większe, gdy uda się pozyskać więcej zleceniodawców i wznowić dotychczasowy rytm pracy na GC.
  13. Na GC i tak jest więcej kategorii, niż u "konkurencji". A tam nie istnieje kategoria "Inny tekst" i wszyscy sobie radzą. Tym bardziej tutaj, gdzie wprowadzona kategoryzacja wyczerpuje właściwie wszystkie możliwości, po co dawać klientom taką opcję? Jeśli w takich przypadkach jak powyżej musieliby wybrać konkretną kategorię, adekwatną do wymagań, wtedy rzeczywiście mogłoby to podnieść stawki.
  14. W takim razie podejrzewam, że jeśli będzie zmuszony zmienić kategorię, to wstawi tak samo do "innych", zamiast podnieść cenę. Nie wiem, na ile ta kategoryzacja jest praktyczna, skoro można ją tak łatwo ominąć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy