Jump to content

snake76

New members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. jest to strona sklepu. Przykładowo: blablasklep.pl dobrze wypozycjonowana i od dawien dawna na 1-2 miejscu w mapkach Google blablabutik.pl nowa domena i nigdy nie pozycjonowana Boje się, że jeśli podmienię domeny w Google Firmy, a co za tym idzie w mapkach to spadnę, a to może przełożyć się mocno na działalność sklepu stacjonarnego stąd pytanie czy podmienić domeny i tyle czy zostawić starą domenę w wizytówce Google i mapkach ale przekierować cały ruch z tej domeny na tą nową. Pytałem kilku osób, które zajmują się Google AdWords ale umywają ręce i odpowiadają, że to temat dla osób od SEO
  2. Hmm ? i bądź tutaj mądry To co mam zrobić ?
  3. czyli jeśli chcę używać w sklepie nowej domeny (słabo wypozycjonowanej) to najprościej przekierować cały ruch ze starej domeny (dobrze wypozycjonowanej) na nową?
  4. Posiadam dwie domeny, pierwsza z nich jest przeze mnie używana od 9 lat i jest dobrze wypozycjonowana. W mapkach Google jestem na 1 lub 2 miejscu w zależności od lokalizacji z której sprawdzam w mieście zamieszkania. Druga domena jest stosunkowo nowa, nigdy nie była pozycjonowana. Jeśli w Google Firmy (które są jak rozumiem zintegrowane z Google Maps) podmienię domeny z tej starej na nową to automatycznie zaliczę spadek w mapach? Z góry dziękuję za odpowiedź
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy