Jump to content

DevRo

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Cześć, Mam małą zagwozdkę, modernizuję sklep internetowy i chciałbym poprawnie nadać priorytety w tworzeniu tekstów pod seo i przy tym uniknąć kanibalizacji słów kluczowych. Jako, że branża fotograficzna to ma swoje specyficzne nazwy produktów (nazwy znane dla firmy, która jest sprzedaje) nie dla Klientów np. - album piramida ślubna , album eco ślubny itp każdy z setek produktów ma swoją oryginalną nazwę i zastanawiam się czy nie lepiej skupić się na optymalizacji tekstów pod: a) kategorię tych produktów np. albumy ślubne , b) mocno rozbudować wpisy blogowe nawiązują
  2. Mowa o analizie a nie kopiowaniu jak leci wszystkich rozwiązań konkurencji Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. To prawda, niezbędna rzecz w przypadku pozycjonowania to analiza konkurencji i to dotyczy nie tylko doboru adresu, ale praktycznie większości działań.
  4. Znajomość podstaw PHP nie zaszkodzi, a na pewno ułatwi. Załóżmy, że działasz na gotowym szablonie WP, który wygląda świetnie ale ma kilka poważnych mankamentów związanych np. z błędną strukturą elementów, nadużywaniem elementów h itp. Jeżeli masz podstawy html, css , PHP to zdecydowanie łatwiej przeczytać na takim forum ja to, co warto poprawić i zabrać się do pracy niż przejść do kolejnego etapu czyli jak to naprawić w praktyce w kodzie . Duża część szablonów ma możliwość zmiany ustawień bez znajomości kodu, ale wszystkiego nie da się przeskoczyć.
  5. Zależy jaki szablon, jak stworzony z głową to w konfiguracji ma możliwość zarządzania dołączanymi bibliotekami (np. Avada). W dalszej kolejności wyłączenie niepotrzebnych wtyczek . To w większości wypadków wystarczy, żeby przejść blokadę renderowania JS. A jak nie, to zabawa wtyczkami do optymalizacji oraz modyfikacja w codzie
  6. Często spotykam się z rozwiązaniem, z którego swoją drogą też korzystam, że wstawiam taki opis pod slajderem na glównej stronie. Widoczny jest pierwszy akapit powiedzmy kilka zdań. Natomiast pozostałe rozsuwają / pojawiają się po kliknięciu. Dzięki temu całość wygląda estetyczne, a dwa tekst nie jest gdzieś na dole strony/sklepu tylko na samej górze jeszcze przed produktami i pozostałymi elementami, co w mojej ocenie ma również duże znaczenie (o ile sam tekst też jest właściwe sformatowany elementy h , p itd) . Pozostaje kwestia wyboru ukrywania takiego tekstu czy to przez css i js jako displa
  7. Masz pewnie wyłączone indeksowanie np. tagów z poziomu wtyczki YoastSeo bo widzę, że jej używasz. Także zmiana konfiguracji w samej wtyczce. Specjalistą nie jestem ale jak dla mnie wyłączenie tagów z indeksowania to akurat dobre rozwiązanie.
  8. mówię jak jest w moim przypadku, mam tak konto od 2011r. , zresztą nie napisałem że awarii nie ma tylko że to naprawdę rzadkość. Dla porównania pracowałem też z hekko jakieś 2-3 lata temu i to był dramat pod względem awaryjności i kontaktu z H.D.
  9. Ja od wielu lat stawiam strony na dhosting.pl - jest obsługa dla http2 , serwer litespeed , awarie w ciągu tych kilku lat współpracy to naprawdę rzadkość.
  10. Przywiało mnie z Googla, jestem miło zaskoczony dużą ilością merytorycznych informacji i dyskusji. Bardziej Dev niż SEO-wiec ale chciałbym poszerzyć aktualną wiedzę na ten temat.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy