Jump to content

Miszka89

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Hej. Mam takie pytanie. Klient chce zlecić tekst. Pyta, jaka kwota mnie interesuje. Podaję mu kwotę netto. Klient się zgadza i prosi, abym podała kwotę brutto, na jaką powinien wystawić zlecenie. I tu pytanie. Czy w takim przypadku sami w jakiś sposób przeliczacie tę kwotę, czy odsyłacie klienta do kontaktu z portalem, aby ten ostatni wycenił tekst? Z góry dziękuję za odpowiedzi:)
  2. @kluskaKRK mam poprawkę. Dziękuję Ci bardzo, bo w ogóle tam nie zajrzałam wcześniej:)
  3. Hej. Czy Wy też macie dziś tak, że nie możecie zarezerwować żadnego tekstu? Widzę zlecenia, ale nie mam aktywnego guzika "rezerwuj" przy żadnym z nich.
  4. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi:) Anulowałam tekst i zaproponowałam Klientowi, żeby wrzucił go z wyższą stawką. Oboje jesteśmy zieloni w tych kwestiach, więc wyniknął taki problem:) Jeszcze raz dzięki
  5. Może nie do końca dobrze to opisałam:) Zleceniodawca chce podnieść stawkę tylko nie wiemy w jaki sposób to zrobić. czy musi od nowa wrzucić zlecenie czy jak?:)
  6. Hej:) Jestem nowa i troszkę zielona, więc chciałam zapytać bardziej doświadczonych. Co można zrobić w przypadku, kiedy Klient zleca tekst np. na 3000 znaków i ustawił na to jakąś tam stawkę, ja piszę ten tekst, a klient zwraca go do poprawy i mówi, że to jest obszerny temat i raczej w 3000 znaków się nie zmieszczę?:) Jak taką sytuację można rozwiązać, abym ja mogła napisać mu bardziej obszerny tekst, ale żebym otrzymała na konto też odpowiednio wyższą stawkę? Czy ja powinnam anulować rezerwację a on powinien zamówić od nowa tekst na większą ilość znaków i ustawić wyższą stawkę, czy jak? Być może to głupie pytanie, ale serio nie wiem, więc proszę o odpowiedź;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy