Miszka89

New members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. @kluskaKRK mam poprawkę. Dziękuję Ci bardzo, bo w ogóle tam nie zajrzałam wcześniej:)
  2. Hej. Czy Wy też macie dziś tak, że nie możecie zarezerwować żadnego tekstu? Widzę zlecenia, ale nie mam aktywnego guzika "rezerwuj" przy żadnym z nich.
  3. Dziękuję za wszystkie podpowiedzi:) Anulowałam tekst i zaproponowałam Klientowi, żeby wrzucił go z wyższą stawką. Oboje jesteśmy zieloni w tych kwestiach, więc wyniknął taki problem:) Jeszcze raz dzięki
  4. Może nie do końca dobrze to opisałam:) Zleceniodawca chce podnieść stawkę tylko nie wiemy w jaki sposób to zrobić. czy musi od nowa wrzucić zlecenie czy jak?:)
  5. Hej:) Jestem nowa i troszkę zielona, więc chciałam zapytać bardziej doświadczonych. Co można zrobić w przypadku, kiedy Klient zleca tekst np. na 3000 znaków i ustawił na to jakąś tam stawkę, ja piszę ten tekst, a klient zwraca go do poprawy i mówi, że to jest obszerny temat i raczej w 3000 znaków się nie zmieszczę?:) Jak taką sytuację można rozwiązać, abym ja mogła napisać mu bardziej obszerny tekst, ale żebym otrzymała na konto też odpowiednio wyższą stawkę? Czy ja powinnam anulować rezerwację a on powinien zamówić od nowa tekst na większą ilość znaków i ustawić wyższą stawkę, czy jak? Być może to głupie pytanie, ale serio nie wiem, więc proszę o odpowiedź;)