Jump to content

norbas97

Forumowicze
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

norbas97 last won the day on April 27 2019

norbas97 had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About norbas97

  • Birthday 10/15/1997

Contact Methods

  • Website URL
    https://bdgcreative.pl/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bydgoszcz
  • Interests
    Art Deco, BF 4

Recent Profile Visitors

860 profile views
  1. To nie musi być fachowiec ze stocku - najlepszy byłby sam pan Łukasz w trakcie naprawy komputera. Po co to zdjęcie? Przede wszystkim jako wizualny nośnik informacji czym się zajmujemy - naprawiamy komputery. Po drugie potencjalny klient po wejściu na stronę ma już do czynienia z konkretna osobą - z sympatycznym panem Łukaszem,a nie z abstraktem.
  2. Kluczowe dla klienta treści, które powinny być na stronie głównej tutaj schowane są na podstronach. To co jest w zakładce usługi - naprawa komputerów, laptopów, odzyskiwanie danych itd powinno być w drugiej sekcji na przykład w formie tzw serwisów tak jak na tym szablonie: https://preview.themeforest.net/item/comrepair-computer-repair-services-wordpress-theme/full_screen_preview/19836952 Tak samo testimoniale należałoby wyciągnąć z podstrony na główną, uprzednio je jednak modyfikując - na razie to same anonimy bez twarzy: Karol D. Maciej S. Karolina P. - mało to wiarygodne. W samej treści pojawiają się też pewne niezręczności np: “Pan Łukasz właściwie przejął kontrolę nad wszystkimi elektronicznymi elementami mojego domu”. Creepy. Pod względem doboru zdjęć nadal jest słabo. Na całej stronie nie ma ani jednego zdjęcia z ludzką postacią. A przydałby się jakiś sympatyczny, emanujący profesjonalizmem fachowiec naprawiający komputer. W Hero Headerze (Topie) właściwie powinien się pojawić taki kolo zamiast tego smutnego laptopa i kawusi Przydałoby się też jakieś Call to action. Może coś w rodzaju: Oszczędź sobie problemów z dowozem komputera do serwisu. Naprawimy go u ciebie w domu/biurze. Zadzwoń.
  3. Zacząłem sobie robić zapleczówkę o architekturze. Jeśli chodzi o design może tak być czy coś trzeba poprawić? Osobiście ten footer z niebieskimi mazami jakoś mi nie do końca pasi http://archeyon.myartsonline.com/
  4. W slajderze za mały font (20px WTF?) na czerwonych/bordowych kwadratach powinny być strzałki, na przycisku literówka "dowiedź się" zamiast dowiedz się więcej. Sekcja "skorzystaj z dopłaty" zbyt ponura z tym czarnym tłem
  5. 1. Zamiast tego "Cześć, nazywam się tak i tak, a w wolnym czasie zajmuję się tym i tym" to bym dał bardziej precyzyjną informację jaką korzyść odwiedzający stronę może odnieść z faktu, że się na niej znalazł. Na przykład: Szukasz dobrego programisty? Planujesz uruchomienie sklepu online? Zapraszam do współpracy. Jestem doświadczonym web developerem i specjalistą e-commerce. Poniżej nazwisko. Te nagłówki sekcji też są chyba zbyt lakoniczne. Może coś w tym stylu pomogłoby zorientować się odwiedzającemu o co tu chodzi: E-COMMERCE. STREFA HANDLU W INTERNECIE Informacje Porady Tutoriale
  6. Przearanżowałbym nieco ten blok tekstowy na dole strony - czytanie treści rozciągniętej na całą szerokość ekranu jest mało komfortowe. Może jakiś layout taki jak na obrazku poniżej, czy coś tam bardziej dopracowanego
  7. norbas97

    Co lubi Yahoo?

    Świat: Google 76% Baidu 15% Bing 4% Yahoo 2% Yandex 0,6% DuckDuckGo 0,1% Polska: Google 98 % Yahoo 0,6 % Bing 0,5 % DuckDuckGo 0,1% Do tego dochodzi plankton typu Naver, Aol czy Dogpile
  8. Żeby autora zrobić nieklikalnego spróbowałbym takiego rozwiązania: Wygląd -> Dostosuj -> Dodatkowy CSS wkleić: .author-box { pointer-events: none; }
  9. Chyba trochę cię pamięć zawodzi. W latach 90 strony wyglądały tak: A tu kilka innych przykładów: https://www.webdesignmuseum.org/exhibitions/web-design-in-the-90s
  10. Też miałem kiedyś taki problem. Z tego co pamiętam to pomogło zastąpienie name przez id. Odnośnik <a href="#kotwica">Przejdź do </a> Punkt docelowy: <a id="kotwica"></a> Ewentualnie przed fragmentem tekstu, do którego ma przenieść link można wstawić coś takiego <div id="kotwica"></div>
  11. Ogólne wrażenie jest dobre, ale jest sporo technicznych detali, które kładą się cieniem na tym projekcie 1. Slajder wymaga dopracowania. Rozumiem, że nie chcesz overlaya (maski) na zdjęciach budowli, żeby prezentowały się w pełnej krasie, ale cytaty - mimo cienia - nadal są mało czytelne. Druga kwestia to brak korelacji między treścią cytatu a tłem - tak więc np. cytat Gaudiego o tym, że kolor w dekoracji jest ważny może wyświetlić się na tle monochromatycznego, bauhausowego gmachu 2. Nagłówek “Wybrane budowle” ma trochę za mały padding pionowy (10px). Nie ma przez to wizualnego oddechu. Typografia też nie do końca pasuje, może PT Sans, Poppins albo Roboto Slab z font-weight: 400 albo 600. Popróbowałbym jeszcze innych wariantów z bezszeryfowymi fontami 3. Tytuły postów w liście są za małe (20px) i przydałby się im nieco większy padding-top. Kwestia do rozważenia, czy italic jest tu idealnym rozwiązaniem
  12. To gdzie możesz umieścić ten widget zależy od szablonu. Tak więc może to być np. header, panel boczny, stopka i parę innych miejsc. Poniżej dodałem go dla przykładu w headerze obok menu (darmowy szablon Astra)
  13. Meks Smart Social Widget. Prosta i funkcjonalna plus podstawowy zakres modyfikacji - kształt, wielkość itd... https://pl.wordpress.org/plugins/meks-smart-social-widget/
  14. Można ustawić kategorię urządzenia jako nadrzędną dla 15 wybranych kategorii i aparaturę dla 5 pozostałych. W takim układzie, gdy klikniesz w menu "urządzenia", to wyświetli ci wszystkie elementy z 15 przypisanych kategorii, nie będą one jednak pogrupowane w podkategorie typu: urządzenia pomiarowe, urządzenia diagnostyczne itd. Gdyby jednak miały być pogrupowane, to można to zrobić tak: Na podstronie "urządzenia" dajesz sekcje (piętra) dla poszczególnych kategorii. W sekcji wyświetla się powiedzmy 5 elementów z danej kategorii (np. urządzenia diagnostyczne), do tego przycisk, który przekieruje do wszystkich elementów z danej kategorii. Druga sekcja ten sam układ, ale wyświetla urządzenia pomiarowe i tak dalej
  15. Gdy potencjalny klient wchodzi na stronę z oponami z zamiarem zakupu ogumienia, to nie oczekuje jakiegoś widoczku i banalnych tekścików o oponach. Oczekuje informacji dlaczego akurat w tym miejscu miałby zamówić produkt - konkurencyjne ceny, darmowa dostawa itp. Powinien też od razu na stronie głównej te produkty zobaczyć - w różnych kategoriach: najbardziej popularne, superokazje, polecane przez innych klientów… Do tego powinna być jakaś wyszukiwarka z filtrem, która pozwoli przeglądać oferty dopasowane do konkretnego pojazdu (szerokość, profil, średnica). Tak więc kilka drobnych poprawek na tej stronie by się przydało
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy