GreatValued

Forumowicze
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    https://greatvalued.co.uk
  • Twitter
    https://twitter.com/great_valued

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Dunstable

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, natrafilem dzisiaj na poradnik pozycjonowania autorstwa Krzysztofa Marca. Podane w przystepny sposob, wrecz lopatologicznie. Mysle ze przyda sie kazdemu poczatkujacemu SEOwcowi. https://www.shoper.pl/uniwersytet-ecommerce/inspiracje/pozycjonowanie-sklepu-internetowego/ Pozdrawiam, Sylwester
  2. GreatValued

    Pomoc dla początkującego

    Niestety wiekszosc czasu podczas pracy spedzam w aucie. Poza tym czesto lubie pracowac w nocy dlatego pomyslu z virtual office bym tak od razu nie skreslal. Z zwiazku z tym mam pytanie czy ktos z grupowiczow korzysta z takiego rozwiazania i ma jakies praktyczne doswiadczenia?
  3. GreatValued

    Pomoc dla początkującego

    Ok, jakies bardziej konstruktywne propozycje?
  4. GreatValued

    Pomoc dla początkującego

    Nie ma tez gwarancji ze jestes osobiscie w stanie odpowiedziec na kazde pytanie :-)
  5. GreatValued

    Pomoc dla początkującego

    Tego sie rowniez obawiam, ale mozna wykupic virtual office gdzie telefon odbier pracownik call centre. Wychodzi znacznie taniej niz pracownik na etat. W zaleznosci od pakietu moze tylko odbierac telefony, udzielac odpowiedzi, oddzwaniac, itp. Wydaje mi sie bardziej profesjonalne niz odbieranie telefonu bedac na zakupach czy np w garazu
  6. GreatValued

    Pomoc dla początkującego

    Istotny temat, czesto pomijany "w ferworze walki" na ktory warto szczegolnie zwrocic uwage. W zwiazku z tym chcialbym zapytac co szanowni koledzy mysla o pewnym rozwiazaniu ktory podpatrzylem na rynku mieruchomosci. Rozwiazanie w/g mnie nadaje sie doskonale na wczesnym etapie dzialalnosci, gdzie nie ma miliona klientow dzwoniacych bez przerwy, ale rowniez nie stac nas jeszcze na profesjonalny customer support. A mianowicie: automatyczna sekretarka, gdzie klient moze zostawic pytanie z obietnica ze ktos oddzwoni. Takie uslugi sa szeroko dostepne dzisiaj, chocby na skype, sa rowniez firmy oferujace virtual office services. Zalety: - klient zostawia bardziej sprecyzowane zapytania i nie pyta o wszystkie "pierdoly" gdzie wiekszosc odpowiedzi jest i tak na stronie internetowej -customer support ma wiecej czasu na przygotowanie wlasciwych odpowiedzi, przez co support jest bardziej wartosciowy dla klienta -mozna oddzwonic do klienta w bardziej dogodnej dla siebie chwili, a nie np. z samochodu, czy z magazynu, trzymajac jedna reka telefon, druga wykonujac inne czynnosci i myslac w danej chwili jeszcze o czyms innym. Wady: -klient chce wiedziec wszystko na juz Co o tym myslicie? Pozdrawiam, Sylwester
  7. GreatValued

    Prośba do nowicjuszy

    Fajnie by bylo gdyby zamiast odpowiedzi w stylu "cierpliwosc to podstawa" byly to merytoryczne odpowiedziwy jasniajace problem, bo strach tutaj zadawac pytania :-)
  8. GreatValued

    Witam,

    Witam, dzieki za dalsze sugestie. Na pewno na juz "skroje " pomysl z testimonials. I pora by byla pozycjonowac, bo chcialbym zaczac w krotce sprzedawac. W miedzyczasie ciagle dodaje nowe produkty, co pochlania wiekszosc czasu. Nastepny pomysl do wykorzystania to rozwiniecie opisu kategorii w blokach textowych ponizej. Ladnie wyglada, na dole strony i tak nikt tego nie czyta, a poprawi stosunek textu do kodu. Pozdrawiam, Sylwester
  9. GreatValued

    Kto W Nocy Nie Śpi... [Piszemy Od 23:00 Do 6:00]

    Ogolnie w nocy robota lepiej idzie :-)
  10. GreatValued

    Witam,

    Witam ponownie, poprawilem widocznosc textu na stronie, czesc textu podzielilem na kolumny i umiescilem na ciemnym tle. Mysle ze teraz wyglada lepiej. Dalsze sugestie mile widziane :-) Pozdrawiam, Sylwester
  11. GreatValued

    Witam,

    Witam, dziekuje serdeczne za ocene, postaram sie uwzglednic powyzsze uwagi i popracowac jeszcze nad layout'em strony. Wedlug mnie textu jest wogole za duzo, ale niestety dopiero przy takiej ilosci textu proporcje tekstu do kodu strony lapia zaledwie 15%. Fonty kwestia gustu, jeszcze nie sa przesadzone. Strona jest kierowana na rynek angielski, a tutaj panuje troszke inne poczucie piekna niz w Polsce , co widac zreszta w ofercie sklepu :-) Pozdrawiam, Sylwester
  12. GreatValued

    Obraz konfiguracji serwera w OVH - dedyk

    Nie wiem czy sie da w prosty sposob zrobic obraz istniejacego servera, ale nowy system polecam postawic na virtual machine. Guesta mozna wtedy dowolnie kopiowac, powielac, usuwac, testowac na kopiach nie psujac nic w oryginale
  13. GreatValued

    Sellacious

    Witam, czy ktos ma jakies doswiadczenia z komponentem Sellacious do joomla? Pozdrawiam, Sylvester
  14. GreatValued

    Witam,

    prosze o konstruktywna krytyke strony: https://greatvalued.co.uk z gory dziekuje Sylvester
  15. GreatValued

    Blog pod joomla

    Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie, jaki blog compmnent pod joomla Szanowni Panstwo proponuja? Pozdrawiam, Sylvester