Jump to content

Justyna88

Forumowicze
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Good

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Myślę, że w tej chwili bardziej analizujemy problem tekstów poprawianych do przysłowiowej usranej śmierci niż czepiamy się publicznie jakiegokolwiek zleceniodawcy.
  2. Ja miałam kłopoty z użytkownikami Farmacia Verde i Piotr Lamk. Potem moimi ulubionymi zleceniami były te od Pana "Adam Majnd". Realizowałam je dłuższy czas. Otrzymywałam prywatne zaproszenia. Zleceniodawca zadowolony. Prosił wręcz o to, bym to ja realizowała teksty, kiedy zależało mu na czasie, a nikt inny nie podejmował się tematów. Pewnego dnia tekst odrzucił, a tłumaczenie powaliło mnie na kolana i zwyczajnie strzeliłam focha . Od tej pory pewnych zleceniodawców omijam szerokim łukiem.
  3. Niestety. Miałam taki przypadek na początku przygody z goodcontent. Akceptacja tekstu przeciągała się w nieskończoność, bo informację o poprawce zawsze dostawałam ostatniego dnia przed automatycznym zatwierdzeniem tekstu. "Przypadek? Nie sądzę! " Wszystko trwało z dobre 2-3 miesiące, aż zleceniodawcy wyczerpały się pomysły. Wtedy byłam cierpliwa Taki żartowniś nadal króluje wśród zleceniodawców. Ja omijam tego pana z daleka.
  4. Ktoś zlecał przelew w ostatnim czasie? Jak wygląda czas oczekiwania na dokumenty i przelew?
  5. Droga @AnnaM To nie był komentarz w odpowiedzi na ocenę. Po prostu otrzymałam prośbę o poprawę tekstu, ale doszłam do wniosku, że nie warto poprawy tej podejmować, gdyż wskazówki były mało konkretne. Napisałam zatem wiadomość do zleceniodawcy, że nie podejmuję się poprawy tegoż tekstu. W odpowiedzi otrzymałam zacytowany przeze mnie fragment. Zatem widzisz Droga @AnnaM, że nie będę nic reklamować, bo tutaj nie ma czego reklamować. Chciałabym nadmienić, że mam pojęcie o tym, co robię. Teksty piszę od kilku lat, na goodcontent od ponad roku z wynikiem ponad 1500 zaakceptowanych tekstów i oceną 5. Nie mam zamiaru tutaj udowadniać racji. Nie potrzebuję także rady. Doskonale wiem, że był to dobry tekst, odzwierciedlał tematykę oraz życzenia zawarte w opisie zlecenia, m.in. co do słów kluczowych, ale każdy ma prawo do jego subiektywnej oceny. W tym przypadku jednak odpowiedź godząca w moją osobę nieco mnie zaskoczyła i nawet rozbawiła
  6. "Polecam zatem zmienić zawód, bo do internetu do Pani pisać nie umie." Taki smaczek o poranku. Zleceniodawcy czasem nawet służą radą
  7. System oceniania miałby sens jedynie wtedy, kiedy płaca byłaby adekwatna do pracy. W przypadku i tak śmiesznych stawek na goodcontent nie bez powodu wzbudza to oburzenie w piszących, zaś może istotnie ucieszyć zlecających, którzy wymagają coraz więcej za coraz mniej
  8. Rozumiem, że pojawiły się już stosowne zapisy w regulaminie korzystania z serwisu? Ja powoli zawijam żagle z goodcontent. Nie godzę się na takie zasady.
  9. Eh.. 4 zaproszenia w godzinę Idzie na rekord! Nie rozumiem jednak dlaczego po wejściu w zlecenie taka strona nie istnieje
  10. Odkąd napisałam do tego pana prywatną wiadomość z informacją, że nie jestem zainteresowana tego typu tekstami, dostaję nieco mniej zaproszeń , ale nadal dostaję
  11. Wielokrotnie miałam taki problem. Najczęściej okazuje się, że to błąd systemu. Ja zauważyłam ten problem w tekstach z jakimiś tytułami, np. książki lub długimi nazwami instytucji. Jak mi odrzucało to łapałam tekst na nowo. I czekałam na reakcję goodcontent. Niestety.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy