Jump to content

thorin_bw

Forumowicze
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About thorin_bw

  • Birthday 05/09/1986

Contact Methods

  • Website URL
    www.kozinski-foto.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Warszawa
  • Interests
    nauka, fotografia, podróże

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki za info. Ostatnio była opcja darmowego triala na 14 dni w Achrefs przy zapisie na ich kurs blogowania.
  2. Przechwycilem ostatnio bardziej wiekową domenę branżową z dobrymi parametrami tf, cf itp. I teraz jak lepiej dla seo: zrobic przekierowanie 301 na te domenę młodszą (pozycjonowaną) czy stworzyc na tej przejętej jakas tresc i podlinkowac w niej te młodszą domenę pozycjonowaną?
  3. Ok o wieku linków nie pomyślałem. Ma to sporo sensu.
  4. SEO rabin - boskie... Profil linkow ocenilem zamawiając raporty w ahrefs i majestic. Nie wiem czy da się lepiej. Ogolnie konkurencja ma moze jeden jako tako wartościowy link np. w panoramie firm a reszta ich linków wydaje się dość "śmieciowa"
  5. Na ile wg Was wiek do meny ma znaczenie w seo? Hobbistycznie zacząłem pozycjonowac lokalnie interes mojego teścia. Ogólnie lokalna konkurencja pod względem pozycjonowalnia i widoczności w internecie jest bardzo słaba. Wykupiłem świeżą domenę, zoptymalizowałem stronę i treśc, dodałem kilkanaście backlinków z różnych źródeł (https://www.geodeta-skierniewice.com.pl/). Udało się wskoczy na konkurencyjne frazy do top 10 typu "geodeta skierniewice" ale nie moge sie przebic do top3. Przeanalizowałem konkurencje znajdującą sie w rankingu google powyzej strony mojego teścia i m
  6. Chciałbym wypuścić kilka artykułów eksperckich/poradnikowych/sponsorowanych/gościnnych w branżowych portalach (tematyka ślub, fotografia) o dość mocnym trustflow. Oczywiście podlinkowanych do mojej strony www.kozinski-foto.pl
  7. o dobre, szkoda że na tym reachablogger trzeba kazdy blog sprawdzac recznie pod kątem parametrów seo. Na whitepress mozna sobie portale sortowac np pod kątem TrustFlow
  8. Czy znacie jakies dobre portale posredniczace w publikacji artykułów gościnnych, sponsorowanych i eksperckich poza whitepress?
  9. Wybacz ale słaba ta odpowiedz - niezbyt pomocna. Swoją konkurencje warto znac choćby po to by sie wznieść ponad nią.
  10. z tego co wiem Yoast pokazuje tylko info ze zostalo przekroczone niezbedne minimum czyli 0.4%. + daje sugestie ze np fraza powinna byc w naglowku etc. Ja chcialbym zbiorczo statystyke z aktualnego stanu rzeczy, dokladne liczby, statystyki a nie tylko sugestie
  11. Czy istnieje jakas dobra ale tańsza (albo darmowa) alternatywa dla Majestic i Achrefs jako narzędzie do analizy linków konkurencji? Nie ukrywam że dla zwyklego zjadacza chleba Majestic i Achrefs są dośc duzą inwestycją.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy