FLOWSEO

Forumowicze
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Jedno konto Business Manager pod wiele stron czy inaczej...?

    @jimmi Dzięki za odpowiedź - bardzo duży to H&M i Coca Cola? Takich nie mam. Ale duże, rozpoznawalne biznesy lokalne. Możesz mi rozwinąć swoją odpowiedź dlaczego miałoby sens dzielenie przy dużych, a przy mniejszych już nie?
  2. Dzień dobry, jak w tytule - co rekomendujecie i dlaczego: 1. Jedno BM i wiele stron Klientów - za i przeciw? 2. Zakładanie zawsze nowego konta dla każdego Klienta i przemieszczanie się między nimi - za, np. statystyki dla jednego klienta, a nie całego konta, brak problemów z oceną kosztów w dowolnym momencie. Przeciw, np. brak wygody i potrzeba przeklikiwania się między kontami Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam Was wszystkich serdecznie!
  3. Cześć wszystkim, chciałbym prosić o pomoc - otóż dla serwisu w GSC pojawia się błąd w danych uporządkowanych. brak autora i entry title dla zakładki blog. Z tym, że ja tych danych nigdy nie umieszczałem w kodzie. Czy robi to samodzielnie YOAST? Druga kwestia - jak mogę te mikrodane uzupełnić? Tylko w kodzie ręcznie czy może są wtyczki, za pomocą których to zrobie. Trzecia kwestia - czemu błędy pojawiły się zaraz po zmianie wtyczki SEO na Yoast? Czwarta kwestia - jak częste są filtry na domeny przez błędy w mikrodata? Z góry dzięki za odpowiedź
  4. sitemapa zawiera url z noindex/nofollow

    @jimmi ok, ale czy ich obecność w sitemap nie przeszkodzi w wyindeksowaniu podstron z tymi atrybutami?
  5. Moi drodzy, zauważyłem pewien problem - mimo noindex/nofollow dla wersji obcojęzycznej strony z powodu braku treści, w sitemap ciągle znajdują się niektóre linki - co może być problemem?
  6. konwersje celów a url z #

    @Redjasperdzięki za cenną wskazówkę. A czy bez GTM'a jestem w stanie coś zrobić? Klient nie daje się przekonać do GTM i prosił o standardowe implementacje tagów...
  7. Dzień dobry! strona Klienta, któremu prowadzę kampanię ma elementy onepage - jest nim na przykład kontakt, który ma strukturę url nazwa-firmy.pl/#kontakt. Ustawienie celu na przejście na kontakt nie działa, prawdopodobnie z uwagi na hash. Czy możecie polecić jakieś rozwiązanie lub sposób utworzenia takiego celu?
  8. Zmiana domeny istniejącego serwisu

    @odysnie bardzo wiem jak dotrzeć do człowieka, nie byłem też na semKRK Czy możesz polecić coś poza tym?
  9. @jimmiwyłącznie User-agent: * Disallow: /wp-admin/
  10. @jimmiale co to zmieni? Zostanie index i dalej te landing będzie siedział w serpach, możesz mi to wyjaśnić?
  11. @jimmitrochę przeszkadza - to mały site i do tego jeszcze landing page. Zauważyłem problem - są dwie sprzeczne komendy - meta index i noindex. Noindex pochodzi z wtyczki SEO, zaś index wymusza szablon WP. Próbowałem na skróty, wyindeksować całą podstronę, ale też nie pomogło. Czy usunięcię komendy index pomoże?
  12. @kamilp7ok, a na co powinienem zwrócić uwagę, aby mieć pewność, że wszystko zrobiłem dobrze? Bo może rzeczywiście jest jakiś błąd po mojej stronie. Wcześniej opisałem swoje kroki.
  13. @jimmiDodam, że screaming frog nie pokazuje linkowania na adres z www gdziekolwiek na stronie. Ustawiona jest 301 globalnie - widoczna na http checkerach i w serach console. Zupełnie nie wiem o co tu chodzi... Jest jeszcze jakiś pomysł gdzie moze leżeć błąd?
  14. @jimmi jeśli chodzi o żabę, to którą funkcjonalnością mogę to znaleźć?
  15. @jimmi tak, jest widoczna w serpach, jak pisałem, ale po kliknięciu przenosi na adres bez www. Jest to landing page - nie linkuje ze strony do niego. @jimmiJeszcze jedno pytanie w search console widzę takiego internala, ale nie mogę go zlokalizować - jak najprościej będzie go odszukać?