Jump to content

mariolosek

Forumowicze
  • Content Count

    724
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

Recent Profile Visitors

3,712 profile views
  1. Warto przyjechać. To chyba najlepsza opcja dostępu do eksperckiej wiedzy z tematu AdWords.
  2. Tak, zapraszamy . Szczegóły i rejestracja na www.semcamp.com.pl
  3. Tradycyjnie zapraszam na 15 spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie. W tym poście opublikowałem agendę najbliższego spotkania. Jak zwykle tematy z: linków sponsorowanych SEO analityki internetowej (sporo o Universal Analytics) SEMcamp tradycyjnie na auli na uczelni Łazarskiego. Agenda i zapisySzczegółowa agenda i formularz z zapisami można znaleźć na moim blogu i blogu SEMcampu. Czy spotkanie jest darmowe?I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) cel charytatywny, na konto fundacji MAM Serce. Zapraszam
  4. Tak czy tak nie jest to inicjatywa zarobkowa. Szczytny cel a 100zl to naprawdę niedużo za taki zastrzyk wiedzy.
  5. Jak ktoś przychodzi do Ciebie pozycjonować witryny, to przy pozycjonowaniu kilku witryn, płaci za jedną .
  6. 100zł od osoby. Nie jest specjalny wydatek za całodniową konferencję .
  7. Data i miejsce spotkania Czwartek, 7 marca 2013, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego, niedaleko przystanku metra Wilanowska Program spotkania 9.20 – 9.50 – Rejestracja uczestników 9.50 – 10.00 – Wstęp i sprawy organizacyjne 10.00-10.45 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) Co wiemy o rozszerzonych kampaniach AdWords kilka tygodnii po wprowadzeniu? Jak migrować kampanie AdWords do nowych rozszerzonych kampanii AdWords? Które kampanie możemy spokojnie migrować, z którymi warto zaczekać? Jak w pełni wykorzystać potencjał rozszerzonych kampanii? Jakie elementy roszerzonych kampanii mają największy wpływ na wzrost efektywności kampanii. W co warto inwestować czas i wysiłek? Prezentacja oparta na przykładach kampanii. 10.45 – 11.30 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) W poszukiwaniu klienta w internecie Nowe trendy w spojerzeniu na prowadzenie akcji reklamowych w obręcie sieci reklamowych (Google i nie tylko). Kilka ważnych kwestii, które trzeba brać pod uwagę w nowej rzeczystości – kampanii rozszerzonych, RTB i retargetingu. Jak wykorzystać to praktycznie? 11.30 – 12.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy 12.00 – 12.30 – Marcin Pawłowski (Clearsense.pl) Jak MSP radzi sobie w sieci, czyli strategie e-marketingowe małych i średnich firm Małe i średnie firmy to wciąż trudny orzech do zgryzienia dla agencji interaktywnych – z jednej strony ich sumaryczne wydatki na SEM sięgają setek milionów złotych, a z drugiej strony ich przedstawiciele są ciągle mocno niewyedukowani, a budżety pojedynczych firm są małe. W jaki sposób MSP radzi sobie z reklamą internetową, a w szczególności z reklamą w wyszukiwarkach. Prezentacja oparta na badaniu. 12.30 – 13.10 – Maciej Lewiński (maciejlewinski.pl) Optymalizacja Google AdWords wykorzystując Google Analytics Na SEMcampie do tej pory poruszane były oba tematy, ale nigdy razem podczas jednego wystąpienia. Tym razem Maciek przedstawi praktyczny sposób optymalizacji lub szybkiego przeprowadzenia audytu kampanii Google AdWords z wykorzystaniem Google Analytics. Prezentacja skierowana do SEMitów jak również do klientów agencji SEM.. 13.10 – 14.10 – Przerwa na obiad 14.10 – 14.55 – Bartosz Binczewski, Dariusz Szpak (OX Media) Content is the king=seo&social media partners. Działania na Facebooku i Social Media a pozycjonowanie i wyszukiwarki. Co się sprawdza przy działaniach Social media? Jakie działania Social media uzupełniają aktywności w wyszukiwarkach? 14.55 – 15.55 – Cezary Glijer (Cezzy.pl) Kto ponosi odpowiedzialność za skutki pozycjonowania? Czy klient zlecający pozycjonowanie ma jakiekolwiek prawa do reklamacji? Jakie obowiązki po stronie wykonawcy wynikają z umów na pozycjonowanie? Dlaczego w przypadku nałożenie filtru lub bana przez Google klient zostaje sam? Czy istnieje etyka pozycjonera? 15.55 – 16.20 – Przerwa na kawa 16.20 – 17.30 – Panel dyskusyjny 17.30 – do ostatniego uczestnika – spotkanie “na piwie” SEMcampie w jednym z lokali położonych niedaleko uczelnii Łazarskiego. Czy spotkanie jest darmowe? I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) na cel charytatywny. W tym wydaniu SEMcampu zbieramy pieniądze dla chorego Krzysia. Krzyś urodził się 29 czerwca 2009 r. Po 3 miesiącach dowiedzieliśmy się, że cierpi na niezwykle rzadką chorobę: Zespół Ommena (jeden z rodzajów złożonego braku odporności). Organizm Synka nie był w stanie bronić się przed niegroźnymi dla zdrowych osób bakteriami, wirusami. Konieczny był przeszczep szpiku kostnego. Do przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych doszło w lutym 2010 r. w Klinice Hematologii we Wrocławiu. Przeszczep miał być środkiem do odzyskania zdrowia, ale komplikacje, które się po nim pojawiły doprowadziły do rozległego uszkodzenia mózgu i porażenia czterokończynowego. Nasz ośmiomiesięczny wówczas Krzyś przestał siedzieć, ruszać rączkami i nóżkami, utrzymywać głowę, wydawać jakiekolwiek dźwięki. Nie potrafił jeść, nie radził sobie z przełykaniem śliny. Lekarze założyli mu tracheotomię do oddychania i gastrostomię do karmienia wprost do żołądka. Wtedy też rozpoczęła się intensywna kompleksowa rehabilitacja, która jest jedyną drogą do usprawnienia Krzysia. Najbliższe potrzeby związane z leczeniem i rehabilitacją Krzysia: - kontynuacja dodatkowej płatnej rehabilitacji, - wyjazd na turnus rehabilitacyjny z intensywnym programem rehabilitacji, - zakup specjalnego wózka spacerowego, który zapewni prawidłową pozycję kręgosłupa i stabilizację głowy oraz nóg (Krzyś szybko rośnie i zwykły wózek dziecięcy właśnie przestał mu wystarczać), - zakup wykonanego na wymiar siedziska żeby uchronić kręgosłup synka przed skrzywieniem, - zakup łusek na nóżki by zabezpieczyć stopy i kolana w czasie pionizacji, - cały czas szukamy lekarza neurologa, który będzie miał pomysł jak opanować napady padaczkowe. Bardzo prawdopodobne, że będzie się to wiązało z zagranicznym wyjazdem na konsultację i płatnym leczeniem. Wpłacanie pieniędzy W ramach “wejściówki” za SEMcamp pomóż Krzysiowi wpłacając na poniższe konto: 11 1160 2202 0000 0001 0214 2867 W tytule wpłaty koniecznie należy wpisać: “SEMcamp dla Krzysia Matłacza” Rejestracja i zapisy Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu. Zapraszam .
  8. Wykorzystaj do tego wirtualną odsłonę. - http://www.siliconbeachtraining.co.uk/free-resources/how-to-track-virtual-page-views-in-google-analytics/ i nieco starszy artykuł po polsku - http://www.ittechnology.us/sledzenie-linkow-pdf-banerow-w-google-analytics/, który opisuje samą zasadę (kody weź jednak z pierwszego artykułu). Później jako adres celu wstawiasz własnie ten adres "wirtualnej podstrony".
  9. Data i miejsce spotkania Czwartek, 5 lipiec 2012, aula im. prof. Lecha Falandysza na uczelni Łazarskiego, niedaleko przystanku metra Wilanowska Program spotkania 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników 10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) Jak efektywnie promować strony mobilne i aplikacje? Integracja AdMoba z Google AdWords. Jakie formy reklamowe są szczególnie efektywne przy promocji strony mobilnej i aplikacji? Benchmarki kampanii w mobilnych produktach Google. O czym należy pamiętać przy promocji strony mobilnej i aplikacji? 11.00 – 11.50 – Andrzej Furtak (Google.pl) Skuteczne zarządzanie contentem video na YouTube Jak skutecznie wykorzystać wszystkie dostępne funkcje YouTube, tak by materiały video stały się widoczne w serwisie? Najczęściej spotykane błędy, luki przy kampaniach na Youtube. Przykłady skutecznych strategii promowania wideo na Youtube. 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy 12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) Wszystko co trzeba wiedzieć o Wyniku Jakości.. Wynik Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających wpływ na sukces kampanii AdWords. Większość osób wie co to jest za wskaźnik, ale wiele drobnych luk w wiedzy na jego temat przekłada się dość często na gorsze wyniki kampanii lub brak informacji o przyczynach porażki optymalizacji. Tym razem chcemy wyprostować kwestie Wyniku Jakości raz na zawsze. 13.10 – 14.00 – Maciej Lewiński – (isurvival.pl) UUU czyli “Unikalnosc” Unikalnego Użytkownika. Liczenie unikalnych użytkowników w Google Analytics w świetle rozwoju ruchu mobilnego i rozpowszechnienia Internetu. Na ile unikalny jest “unikalny użytkownik”? Jak podejść do tematu unikalności ruchu. 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad 15.00 – 15.40 – Cezary Lech(MaxROY) Link Building po Penguin Update w kontekście TrustRank. Jak skutecznie linkować serwisy internetowe? Fakty i mity w linkowaniu. Co zmiany w algorytmach Google zmieniły w linkowaniu? 15.40 – 16.30 – Grzegorz Strzelec (Onet.pl) Jak się robi SEO w Onet? Interesuje Cię jak się robi SEO w największym portalu w Polsce? Jak Onet dba o widoczność witryn? Chcesz poznać „magiczne” sztuczki wykorzystywane przez pozycjonerów Onetu? 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy 17.00 – 17.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway.pl) Drogi SEMito. AdWords umarło. Poznaj 5 sekretnych sposobów jak możesz to wykorzystać. Świat marketingu w wyszukiwarkach się zmienia. To co działało wczoraj, ledwo działa dziś. Ale czy będzie działało jutro? Czy będzie działało dla Ciebie? Dowiesz się już 5tego lipca. I co ważniejsze, będziesz wiedział co z tym dalej zrobić”. 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego. Czy spotkanie jest darmowe? I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce. Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka. Rejestracja i zapisy Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu. Zapraszam .
  10. No tak, fakt jako takiego after party nie bylo. Zmeczenie materialu.
  11. Osoby zainteresowane zachęcam do współpracy przy organizacji SEMcampu
  12. @TTSEO - obowiązkowa. 100 to nie są duże pieniądze za taką dawkę wiedzy. Wystarczy poprzeć na ceny szkoleń i konferencji związanych z tą tematyką. Zwłaszcza, że idzie to na cele charytatywne. @Rogal - nie jest głupi pomysł na okres letni . Trochę ciężki w realizacji . Sądzę, że tak. Prezentacje na pewno. Jeśli chodzi o filmowe to zależy od jakości.
  13. Da facto informację o terminie dałem już kilka tygodni temu. Trochę się zeszło zebrać tematy do kupy.
  14. Zapraszam na 9, tym razem całodniowe spotkanie SEMcampu, które odbędzie się w Warszawie w Szkole Głównej Handlowej 15 grudnia 2011 o godzinie 10.00 w auli A w budynku A Szkoły Głównej Handlowej ul Rakowiecka 24. Program spotkania 9 spotkanie SEMcampu będzie obejmowało prezentacje związane z zagadnieniami SEM-u. Czwartek, 15 grudnia 2011, aula A w budynku A SGH 9.50 – 10.20 – Rejestracja uczestników 10.20-11.00 Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) Wykorzystanie potencjału wyszukiwania i marketingu mobilnego Czy wyszukiwanie mobilne jest już warte uwagi? Jaką ma skalę teraz i jakiej skali możemy oczekiwać w przyszłości. Jak wykorzystać potencjał marketingu mobilnego za pomocą narzędzi Google i AdMob? 11.00 – 11.50 – Maciej Ołpiński (Google.pl) Jak zarobić na wideo online? Jakie możliwości agencjom i reklamodawcom daje wideo online? Praktyczne rady na temat przygotowania efektywnej kampanii na Youtube. Benchmarki kampanii na Youtube 11.50 – 12.20 – Przerwa na kawę i pogaduchy 12.20 – 13.10 – Przemysław Modrzewski (MarketingLab.pl) Jak zwiększyć wskaźnik konwersji o 200%? – optymalizacja formularzy.. Formularz to jeden z najważniejszych elementów LP. Jak stworzyć dobry formularz. Jak optymalizować formularze. Strategia wykorzystania formularzy na LP. Strategicznie ważne elementy formularza. 13.10 – 14.00 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl) Strategia w SEO, czyli o tym jak król Borowik szedł na wojnę z muchami. Czyli o tym jak się przygotować do pozycjonowania w zależności od tego co chcemy osiągnąć i gdzie będziemy się pozycjonować. Opowiem o tym, na co zwracam uwagę przy pozycjonowaniu standardowym, jak dziele etapy i co wykonuję w każdym z nich. Planowanie działań przy pozycjonowaniu long tail, seo video. 14.00 – 15.00 – Przerwa na obiad (w ciągu 2-3 dni dodamy listę miejsc, gdzie można zjeść w okolicy) 15.00 – 15.40 – Grzegorz Mogilewski (Headway) Wyróżnij się albo zgiń czyli jak wykorzystać potencjał ogólnych słów kluczowych… gdy CTR Ci nic nie powie. Jak pracować w AdWords z z generycznymi, mało opisowymi, ale wysoko-wolumenowymi słowami kluczowymi? Jak tworzyć przekazy reklamowe dla generycznych słów kluczowych? Jak tworzyć przekaz na stronie docelowej dla ogólnych słów kluczowych? 15.40 – 16.30 – Marcin Duraj (mkane.antygen.pl) Pozycjonowanie Long Tail. Od pucybuta do milionera.. Case witryny, która jeszcze 3 lata temu miał 300 UU/dzień, dziś ma 10k UU/d. Strategiczne i techniczne ujęcie pozycjonowania Long tail. Z podziałem na etapy, co było robione, w którym etapie i jakie były tego efekty. Dokładna prezentacja z opisem, jak i po co 16.30 – 17.00 – Przerwa na kawę i pogaduchy 17.00 – 17.40 – Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie) Zastosowanie Google+ w działaniach marketingowych Jak wykorzystać Google+ w działaniach marketingowych? Ciekawe przykłady zastosowań Google+ na świecie. Różnice pomiędzy profilami Google+ i stronami Google+. 17.40 – 19.00 – Panel dyskusyjny z udziałem specjalistów marketingu internetowego. Czy spotkanie jest darmowe? I tak i nie. Pomyśleliśmy, że SEMcamp jest dobrą okazją do tego, aby nasze środowisko semowe zrobiło coś dla innych. Tym bardziej, że samo spotkanie organizowane jest w okresie przedświątecznym, co powinno być dla każdego dodatkową motywacją, aby dzielić się tym co ma z tymi, których los doświadczył. Z tego względu prosimy, aby w formie “opłaty” za spotkanie przekazać 100 zł (słownie sto złotych) jednej z osób potrzebujących i wyświetlonych na stronie fundacji Mam serce. Fundacja “Mam serce” – powstała po to, by pomagać dzieciom, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej – zostały dotknięte ciężką chorobą, walczą o życie, wychowują się w rodzinach bardzo biednych lub domach dziecka. Rejestracja i zapisy Rejstracja, dodatkowe informacje na moim blogu i blogu SEMcampu. Zapraszam .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy