Jump to content

giees

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok. 1100 zl brutto. Nie twierdze, że nic nie zrobili, bo przez 2/3 czasu współpracy było dobrze/bardzo dobrze. Ale się popsuło...
  2. W ostatnich paru dniach troszkę liznąłem wiedzy tajemnej i po analizie linków prowadzących do mojego sklepu okazało się, że jakieś 90% to precle. I to wątpliwej jakości. Zresztą nawet rozmawiając z firmami pozycjonującymi mówili wprost, że to śmietnik, który w pierwszej kolejności wymaga posprzątania.
  3. Dziś poszło wypowiedzenie umowy, więc w najbliższym czasie zobaczę na własnej skórze jakie będą efekty. @Beltan Digitaldruk.pl
  4. Abonamencik, czyli nie wazne jakie uzyskuja efekty pozycjonowania, kasa na koncie sie zgadza.
  5. Ponad pól roku temu pozycje poleciały na pysk i do dziś nie widać żadnych perspektyw na poprawę, więc w głowie od jakiegoś czasu kiełkuje myśl o zmianie firmy pozycjonującej. Większość kluczowych dla mnie fraz błąka się w okolicach 20-30 miejsca, a dwie nie są nawet sklasyfikowane. I teraz powstaje pytanie - gdybym podjął ryzyko zmiany firmy, to z czym muszę się liczyć? - Pozycje spadną niżej? - Jeżeli tak, to od razu po zakończeniu współpracy, czy po jakimś czasie? - Jak długo po ewentualnych większych spadkach może trwać odbudowywanie pozycji do (a) aktualnej sytuacji, a w dal
  6. Do adwordsów szukać kogoś wśród wolnych strzelców, czy wśród agencji?
  7. Przy takich efektach kampania miałaby sens, niemniej jednak 5% to dużo. Niemal dwukrotnie tyle ile aktualnie osiągam przy klientach z organicznych wyników. Jak mają się współczynniki konwersji z organicznych do adwords? Istnieje jakaś powtarzalność wyników na korzyść któregoś z rozwiązań, czy to jest loteria i aktualne dane o konwersji będą się miały nijak do tych osiąganych z adwords? Najlepsze jest to, że nie dałem żadnych i o żadne nie zostałem poproszony. Wzięli kasę, zrobili swoje, wyszło jak wyszło. Jeżeli teraz miałbym określać cele, to byłoby to sprzężenie kliknięć z konwersją.
  8. Sklep został postawiony od nowa dwa lata temu. W mojej opinii jest aktualnie dużo lepszy od poprzedniej wersji. Pytanie czy to wystarczający powód do eksperymentowania z kolejną kampanią? Aby inwestycja się zwróciła, to przy założeniu identycznych nakładów jak w 2013 roku - czyli ok. 1200 zł razem z kosztami obsługi - reklama powinna wygenerować ok. 2500 zł przychodu. Aktualnie średnia wartość zamówienia to ok. 120-140 zł. Da się na tym zarobić? Co do cen, to przed chwilą porównałem z 4 firmami konkurencyjnymi, które wyskoczyły w adwordsach pod hasłem "obrazy do salonu" i w każdym przypad
  9. Pod koniec 2013 roku po raz pierwszy uruchomiałem kampanię adwords (zlecone agencji - budżet 1000 zł brutto + prowizja ok. 200 zł). Efekt - dużo poniżej oczekiwań:  Budżet wyniósł łącznie 813,13 zł netto  Średni koszt kliknięcia (CPC) wyniósł 0,43 zł  Kampania wygenerowała 1899 kliknięcia  Reklamy kampanii wyświetliły się 45 121 razy  Współczynnik klikalności (CTR) reklam wyniósł 4,21%  Średnia pozycja reklamy to 4,3 Na podstawie Google Analitycs:  Wartość jednych odwiedzin wyniosła 0,58 zł  Współczynnik konwersji e-commerce 0,50%  Łączne przychody: 1 168 zł 
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy