
giees
Nowi Forumowicze-
Content Count
11 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralRecent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
giees replied to giees's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Ok. 1100 zl brutto. Nie twierdze, że nic nie zrobili, bo przez 2/3 czasu współpracy było dobrze/bardzo dobrze. Ale się popsuło... -
Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
giees replied to giees's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
W ostatnich paru dniach troszkę liznąłem wiedzy tajemnej i po analizie linków prowadzących do mojego sklepu okazało się, że jakieś 90% to precle. I to wątpliwej jakości. Zresztą nawet rozmawiając z firmami pozycjonującymi mówili wprost, że to śmietnik, który w pierwszej kolejności wymaga posprzątania. -
Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
giees replied to giees's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Dziś poszło wypowiedzenie umowy, więc w najbliższym czasie zobaczę na własnej skórze jakie będą efekty. @Beltan Digitaldruk.pl -
Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
giees replied to giees's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
Abonamencik, czyli nie wazne jakie uzyskuja efekty pozycjonowania, kasa na koncie sie zgadza. -
Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
giees replied to giees's topic in Pozycjonowanie i Optymalizacja
A jakie konkrety są potrzebne? -
Ponad pól roku temu pozycje poleciały na pysk i do dziś nie widać żadnych perspektyw na poprawę, więc w głowie od jakiegoś czasu kiełkuje myśl o zmianie firmy pozycjonującej. Większość kluczowych dla mnie fraz błąka się w okolicach 20-30 miejsca, a dwie nie są nawet sklasyfikowane. I teraz powstaje pytanie - gdybym podjął ryzyko zmiany firmy, to z czym muszę się liczyć? - Pozycje spadną niżej? - Jeżeli tak, to od razu po zakończeniu współpracy, czy po jakimś czasie? - Jak długo po ewentualnych większych spadkach może trwać odbudowywanie pozycji do (a) aktualnej sytuacji, a w dal
-
giees started following Inwestować drugi raz w Adwords? and Konsekwencje zmiany firmy pozycjonującej
-
Dzięki za wszystkie podpowiedzi.
-
Do adwordsów szukać kogoś wśród wolnych strzelców, czy wśród agencji?
-
Przy takich efektach kampania miałaby sens, niemniej jednak 5% to dużo. Niemal dwukrotnie tyle ile aktualnie osiągam przy klientach z organicznych wyników. Jak mają się współczynniki konwersji z organicznych do adwords? Istnieje jakaś powtarzalność wyników na korzyść któregoś z rozwiązań, czy to jest loteria i aktualne dane o konwersji będą się miały nijak do tych osiąganych z adwords? Najlepsze jest to, że nie dałem żadnych i o żadne nie zostałem poproszony. Wzięli kasę, zrobili swoje, wyszło jak wyszło. Jeżeli teraz miałbym określać cele, to byłoby to sprzężenie kliknięć z konwersją.
-
Sklep został postawiony od nowa dwa lata temu. W mojej opinii jest aktualnie dużo lepszy od poprzedniej wersji. Pytanie czy to wystarczający powód do eksperymentowania z kolejną kampanią? Aby inwestycja się zwróciła, to przy założeniu identycznych nakładów jak w 2013 roku - czyli ok. 1200 zł razem z kosztami obsługi - reklama powinna wygenerować ok. 2500 zł przychodu. Aktualnie średnia wartość zamówienia to ok. 120-140 zł. Da się na tym zarobić? Co do cen, to przed chwilą porównałem z 4 firmami konkurencyjnymi, które wyskoczyły w adwordsach pod hasłem "obrazy do salonu" i w każdym przypad
-
Pod koniec 2013 roku po raz pierwszy uruchomiałem kampanię adwords (zlecone agencji - budżet 1000 zł brutto + prowizja ok. 200 zł). Efekt - dużo poniżej oczekiwań: Budżet wyniósł łącznie 813,13 zł netto Średni koszt kliknięcia (CPC) wyniósł 0,43 zł Kampania wygenerowała 1899 kliknięcia Reklamy kampanii wyświetliły się 45 121 razy Współczynnik klikalności (CTR) reklam wyniósł 4,21% Średnia pozycja reklamy to 4,3 Na podstawie Google Analitycs: Wartość jednych odwiedzin wyniosła 0,58 zł Współczynnik konwersji e-commerce 0,50% Łączne przychody: 1 168 zł