Jump to content

Ryś

Forumowicze
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

538 profile views
  1. Dzisiaj rozpoczęło się kilkudniowe wdrażanie aktualizacji algorytmu Google. Jak Wasze pozycje? Zauważyliście jakieś zmiany?
  2. Prowadzisz jakieś działania? Możliwe że konkurencja nie śpi, i działa w temacie.
  3. Sprawdź też czy nie masz strony zainfekowanej.
  4. Zgłaszałeś adres z www, i bez? Czy tylko bez?
  5. Chodzi Ci o to czy Google wrzuci Twoją stronę wyżej od konkurencji, ze względu na zawartość słowa travel w nazwie domeny? Moim zdaniem nie.
  6. Próbowałem ostatnio założyć kilka blogów właśnie na wordpress.com, niestety z marnym skutkiem. Blogspot szybciej i skuteczniej się indeksuje.
  7. Jeszcze pytanie co konkretniej może oznaczać przeoptymalizowana...
  8. Jesteś pewien że dobrze podpiąłeś skrypt Analyticsa?
  9. Tak naprawdę wystarczy sam WP Smush i Yoast. Resztę można zrobić ręcznie, i na pewno wyjdzie to korzystniej niż przy wtyczkach.
  10. Im więcej wtyczek tym więcej zbędnego kodu i potencjalnych furtek dla hakerów. Ogranicz je do niezbędnego minimum.
  11. Nie wszystkie druga sprawa że Pinterest całkiem niedawno przeszedł z dofollow na nofollow.
  12. Nie chodzi mi o pośrednie zdobycie linków, tylko konkretnie o link wychodzący np. z Twittera. W wolnej chwili postaram się wygrzebać ten wpis, koleś wrzucał widok z Majestica gdzie miał ponad 80% linków właśnie z SM (łącznie około 15 różnych kanałów), do tego screeny z Ahrefsa jak mu regularnie rósł ruch i ilość fraz na topach. Widziałem że ktoś ostatnio poruszał temat na polskiej grupie SEO/SEM stąd naszła mnie myśl aby poznać Wasze zdanie na ten temat.
  13. Miałem na myśli portale typu Facebook, Twitter, Pinterest itd itp. Instagrama nie liczę, bo tutaj można tylko jeden link w biografii umieścić. W pozostałych można linkować w każdym poście.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy