Jump to content

Lady Czarnula

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. wiem że ciężko, dlatego pytam czy mogły mieć wpływ jakieś czynniki zewnętrzne o których nic nie wiem. nie zmieniałam kampanii, ani tagowania (kampanie w sieci wyszukiwania działają bez zarzutu), przeanalizowałam miejsca docelowe, konkurencję, słowa kluczowe, sposób wyświetlania reklam i nic nie było robione w tym czasie aby wygenerować spadek konwersji po obejrzeniu o ponad 400%. (a nie mam małego konta mówimy tu o kilkudziesięciu kampaniach, które nagle poleciały) a wyświetlanie reklam bez zmian, nawet jest wzrost.
  2. sprawdziłam, konwersje wspomagane nie pokazują żadnej kampanii puszczonej na sieć reklamową.
  3. Cześć, czy ktoś korzysta w adwords w sieci reklamowej z parametru: konwersje po obejrzeniu i zauważył pogorszenie parametru w połowie marca? Albo czy kojarzy ktoś czy była w tym czasie jakaś zmiana mechanizmu adwords?
  4. Cześć, mam zagwozdkę, może ktoś umie mi doradzić. Posiadam dwie niezależne domeny domena1.pl i domena2.pl oraz dwa różne kody GA UA-XXXXXXX-1 i UA-XXXXXXX-2 Chcę aby w analytics oprócz zliczania danych osobno mieć wspólną usługę gdzie mogę mieć sumę wyników. Czy wystarczy utworzyć nową usługę z kodem: UA-XXXXXXX-3 i zmodyfikować kody na obu stronach według poniższej zasady? Jest: <script> ..... ga('create', 'UA-XXXXXXX-1', 'auto'); ga('send', 'pageview'); </script> Modyfikacja: <script> ..... ga('create', 'UA-XXXXXXX-1', 'auto'); ga('create', 'UA-XX
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy