Ka_sia33

Forumowicze
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Ka_sia33

Ostatnio na profilu byli

286 wyświetleń profilu
  1. Chciałabym sprawdzić, które z pozycjonowanych słów kluczowych dają najwięcej konwersji. Jak to zrobić? W jaki sposób Wy to mierzycie? Analytics odpada, bo non provided, nie chcę się też domyślać przez analizę najbardziej konwertujących podstron (bo pewnie mi ktoś zaraz to poradzi). Search Console też nie daje mi takich informacji, które chcę uzyskać. Chcę dokładnie wiedzieć, jakie słowa kluczowe dają najwięcej konwersji. Jak Wy sobie z tym radzicie?
  2. Chodzi o to, że z artykułów na subdomenie linkujesz do kategorii na domenie głównej? Jeśli dobrze rozumiem, to nie jest to linkowanie wewnętrzne. Linkowanie wewnętrzne w tym przypadku byłoby w obrębie subdomeny, lub osobno tylko w obrębie domeny. Linkowanie w sposób, który proponujesz, jeśli będzie realizowane regularnie (a nie masowo, hurra, tysiąc linków na raz) nie ma prawa doprowadzić do bana ani filtru. Osobiście zalecałabym jednak, aby nie linkować każdego artykułu. Od czasu do czasu warto napisać artykuł po prostu dla samej treści. Na 4 wpisy linkować np w. 3, i tak regularnie. W ten sposób zwiększasz swoją widoczność w wyszukiwarce, a strona wygląda bardziej naturalnie, niż podlinkowana w każdym możliwym miejscu. Więc też jest odrobinę mniej podejrzana
  3. @Michał Kurek nie ma za co, nie wiem czy odpowiednio jasno to wytłumaczyłam. Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania możesz pisać na priv, jeśli będę miała wiedzę na ten temat to pomogę
  4. Ad. 1 Na Twoim miejscu robiłabym to i to, tzn nowe treści wprowadzałabym już dobrze zoptymalizowane, ale równocześnie pracowałabym nad uporządkowaniem tego chaosu, które na stronie już się znajduje. Dzięki temu osiągniesz najlepsze efekty. Bo dodawanie nowych treści na pewno trochę pomoże, ale bez ogarnięcia pozostałej części, nie oczekuj sporych efektów. Google ustalając pozycję podstrony w wynikach wyszukiwania bierze pod uwagę jej ocenę, ale też całego serwisu na którym się znajduje. Jeśli nie jesteś w stanie uporządkować tego od razu, rób to stopniowo. Na pewno będzie lepiej niż nie robiąc z tym nic. Ad.2 Lepiej byłoby chociaż częściowo przeedytować treści, aby nie były całkowitą kopią, a pozostawić je do indeksacji. Tak tracisz na widoczności, a skoro i tak nadal masz dużo duplikatów to nie ma to większego sensu. Ewentualnie część zablokuj, a część zmodyfikuj. Ad. 3 Wtyczka Yoast SEO jest raczej wskazówką dla Ciebie, nie dla Google. Jeśli wpiszesz tam frazę "wydarzenia w Gdańsku", a na stronie nie użyjesz ani razu tej frazy, nie licz, że Google wypozycjonuje Twoją stronę na tą frazę. Dzięki Yoast to Ty wiesz, który artykuł zoptymalizowałeś pod którą frazę. Chociaż i tak za bardzo bym się nią sugerowałam, bo np. wpisując frazę wydarzenia w Gdańsku, a w tekście odmieniając ją, yoast twierdzi, że artykuł jest słabo zoptymalizowany, podczas gdy Google bierze pod uwagę również odmienione frazy kluczowe. Ad. 4 Ja na Twoim miejscu stworzyłabym dwie podstrony właśnie na te frazy i zoptymalizowała każdą z osobna na osobną frazę i skupiła się na ich pozycjonowaniu, pozyskiwaniu linków, itd.. Dodatkowo w innych częściach portalu czy to artykułach, czy podstronach co jakiś czas wrzucałabym te frazy, aby Google mogło określić je jako główną tematykę strony. No i oczywiście linkowanie wewnętrzne, dużo linków kierujących do tych głownych pozycjonowanych podstron. To tak w skrócie, mam nadzieje, że chociaż trochę Ci to pomoże.
  5. Nie ma sensu, domena bardzo mało warta, bo trudna do zapamiętania, do zapisania, może generować masę błędów. Ale tak jak wskazują Ci poprzednicy jeśli chcesz stworzyć prostą domenę wybiera po prostu oryginalne rozszerzenie. Słyszałeś o nowych domenach? Jest ich bardzo dużo. Do najpopularniejszych należą .online, .tech, .vip, .xyz. Domena musi być prosta, a co najważniejsze krótka. Albo pokombinuj coś z domenami zagranicznymi, z tego co się orientuje dużo osób wykorzystuje domenę .to. Ale pewnie w tych przypadkach będzie już zajęta.
  6. Przykładowo: Website URL http://przyklad.pl/promocja-lipcowa (podstrona do której kierujesz kampanie) Campaign Source facebookadds Campaign Medium banerwersja1 Campaign Name taniejwlipcu Dzięki temu w Analyticsie będziesz mógł sprawdzić ile osób weszło dokładnie z tej kampanii (o nazwie Taniej w lipcu prowadzonej na facebooku) z tego banera (w wersji1) na tą podstronę. Nie ma jakiegoś konkretnego schematu. Oznacz tak, abyś wiedział skąd wziął się ruch. Możesz wypełnić wszystkie pola, możesz wypełnić np. tylko trzy, bo i tak już będziesz wiedział że ktoś wszedł z reklamy na facebooku z banera w wersji 1. Wszystko zależy od tego jak bardzo masz rozbudowaną kampanię. Możesz też oznaczyć od razu source fbtaniejwlipcu. I od razu wiesz, że z fb i z tej kampanii. Sam sobie musisz ustalić schemat I oczywiście tym utworzonym linkiem podlinkowujesz dany baner w kampanii, żeby osoby, które klikną w link nie przechodziły do tego urla http://przyklad.pl/promocja-lipcowa, tylko do tego http://przyklad.pl/promocja-lipcowa#utm_source=fbtaniejwlipcu&utm_medium=banerwersja1 dzięki czemu możesz oddzielić użytkowników, którzy znaleźli się na podstronie tak po prostu, a tych, którzy przeszli na nią klikając w baner.
  7. Może też warto podkreślić na stronie sklepu opinie z allegro? Ja wolę kupować ze stron, gdzie są dostępne jakieś opinie, czy to na stronie czy to na fanpage. Oczywiście sporo może być fejkowych, ale np. opinie allegro w dużej mierze są prawdziwe, więc warto je gdzieś zaprezentować na stronie. Niestety może to spowodować to, że osoby ze strony przejdą na stronę allegro i tam kupią, więc tak czy siak w sklepie raczej liczba klientów nie wzrośnie sporo, ale zaufanie ich do strony tak, co może przynieś pozytywne skutki w przyszłości. Dodatkowo może zaoferuj na stronie jakiś rabat, oprócz samej darmowej dostawy? I tak jak piszą wyżej, przeanalizuj ruch, który masz na stronie, bo może być kompletnie niesprzedażowy. I sprawdź też jaki jest próg przejścia Tzn. jak bardzo muszą namęczyć się klienci żeby zamówić coś na stronie. Na allegro wiele osób ma już założone konta więc zakupy są dużo łatwiejsze. Jeśli w sklepie masz skomplikowany formularz rejestracji to się nie dziw że nikt nie zamawia. Jeśli chcesz @Mateusz123 to odezwij się na priv, mogę zerknąć na ścieżkę zakupową i formularz rejestracji.
  8. Zablokuj zatem przed robotem podstrony tworzone w wyniku sortowania. Z tego co się orientują to są dwie szkoły, jedna mówi, żeby blokować, bo duplicate content i Google uznaje, że prezentujemy niepotrzebne treści, druga mówi, żeby nie blokować takich wyników, bo dzięki nim mamy tak jakby więcej miejsca w wyszukiwarce. Wyświetlamy się na więcej fraz, np. czerwone szpilki, itd. Ja na Twoim miejscu raczej zablokowałabym te wyniki.
  9. Zgadzam się z moimi przedmówcami. Zdecydowanie poszłabym w podstrony zamiast subdomen. Oczywiście jeśli masz jakiegoś specjalistę od SEO lub sam dobrze się na tym znasz, to często opłaca się jednak poczekać jakiś czas i popracować nad pozycjonowaniem subdomen, bo w takim przypadku dopalają one dodatkowo Twoją domenę główną. Jednak jak wiadomo, będzie to trwało zdecydowanie dłużej niż wypozycjonowanie podstron, które mają już dobry "fundament", więc jeśli zależy Ci na czasie, wybierz podstrony. Postaw na dużą ilość dobrze zoptymalizowanego contentu na tych podstronach.
  10. A może spróbuj tego narzędzia: https://domeny.pl/sitelock.html? Ciekawa jestem jak to działa i czy w ogóle działa. Tzn z tego co rozumiem to to oczyści Ci stronę, ale serwera niestety nie, ale może dostaniesz tam informacje co to za świństwo
  11. Dokładnie właśnie w ten sposób to robię Najpierw przez jakiś czas same treści, a potem delikatnie treści z linkami Dzięki wielkie za odpowiedź. Tak przypuszczałam, ale chciałam się upewnić pytająć specjalistów.
  12. Póki co będę to robić ręcznie, chciałabym żeby w miarę możliwości jak najmniej te blogi wyglądały jak zaplecze. Ale w miarę tworzenia coraz to kolejnych na pewno będę musiała znaleźć jakiś inny sposób. Też tak zawsze uważałam.
  13. Właśnie myślałam o tym, żeby postawić kilka darmowych blogów, a kilkanaście już na zakupionych domenach i hostingu. Chciałam się tylko zorientować czy darmowe w ogóle mają sens
  14. LITOŚCI - wynika z tego, że cokolwiek napisze się na tym forum to znajdzie się ktoś kto zamiast udzielić odpowiedzi, albo jej nie udzielić to się czepia. Może uzyskam od Ciebie informacje w sprawie poprawnej nomenklatury, bo czytając wątki na tym forum można dojść do wniosku, że nawet jednego bloga można traktować jako zaplecze. Dziękuje za konkretną odpowiedź!
  15. No bo te 2, 3 blogi są zapleczem, ale nie całą bazą zaplecz, którą zamierzam tworzyć. Litości Chodzi mi tylko o to, czy w ogóle ma sens tworzenie czegokolwiek pod zaplecze na subdomenie wordpressa.