Jump to content

Lok

Forumowicze
  • Posts

    1,020
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Lok

  1. Czesto jest tak,ze wyniki organiczne sa polaczone z mapa zatem slusznie uwazaja to za wykonana prace.
  2. Treść właściwa ogłoszenia Dane kontaktowe: przynajmniej email w tagu [code] będą widoczne tylko dla zalogowanych Kupie punkty statlink standard 40k kontakt : gg : 4139972 email : dariusz.chabora(at)gmail.com
  3. Zlece wykonanie opisow do sklepu internetowego. Interesuje mnie okolo 200 opisow po 1000 znakow z tematyki odziezowej. Ceny prosze przeslac na pw,ewentualnie na email : dariusz.chabora(at)gmail.com . Mile widziane przykladowe teksty.
  4. Zlece wykonanie zaplecza na domenach ala tumblr.com Kazda strona ma zawierac zdjecie,4 podstrony oraz linki wedlug wskazowek. Teksty z generatora. Prosze o oferty na pw , gg : 4139972 Dane kontaktowe: [code]dariusz.chabora@gmail.com]
  5. Poszukuje osoby do linkowania profili. Czekam na propozycje/oferty: dariusz.chabora(at)gmail.com
  6. Jak w temacie.Interesuje mnie na poczatek 10k,faktura vat. dane do kontaktu : dariusz.chabora(małpa)semtop.pl SEMTOP Dariusz Chabora Siedziba : Kosów 3,40-541 Katowice NIP 954-261-6647,REGON 242628870
  7. Interesuje mnie dluzsza wspolpraca oraz fvat. Prosze o oferty z cenami za 1 k na dariusz.chabora(@)semtop.pl SEMTOP Dariusz Chabora Kosów 3,40-541 Katowice NIP 954-261-6647,REGON 242628870
  8. Przestrzegam przed wspolpraca z uzytkownikiem o nicku : "Basen" http://www.forum.opt...er/34989-basen/ Uzytkownik nie wykonuje pracy zgodnie z terminem.Pobiera zaliczke po czym sciemna i kontakt sie urywa. Podaje sie za Rafala Dabrowskiego: Rafał Dąbrowski 62 2490 1044 0000 4200 2220 1632
  9. Witam serdecznie, Jak w temacie zlece konfiguracje serwera pod masowy mailing. Prosze o kontakt na maila dariusz.chabora(at)gmail.com lub gg: 4139972
  10. Witam Jak w temacie kupie skrypt do filmow online. Oferty prosze kierowac na dariusz.chabora(at)gmail.com Prosze o cene + demo skryptu. ew gg: 4139972
  11. Posiadam do sprzedania punkty statlink standard w atrakcyjnych cenach. Gwarantuje : 1.Ciaglosc przelewow. 2.Mozliwosc systematycznego dokladania punktow. 3.Atrakcyjne ceny. 4.Wystawiam faktury. Zapraszam do kontaktu : dariusz.chabora(@)gmail.com lub gg : 4139972. SEMTOP Dariusz Chabora Siedziba : Kosów 3,40-541 Katowice NIP 954-261-6647,REGON 242628870 mail : kontakt@semtop.pl
  12. Okej,ale są wyniki pozycjonowane(nie licząc super updejtow),ale jezeli by chcieli wprowadzic oplaty za topy to nieciekawie dlatego szukam potwierdzenia tej informacji.
  13. Czy ktoś z szanownego grona był na ostatniej konferencji Google i może potwierdzić informacje: Google zakomunikowało chęć wprowadzenia od stycznia płatnych wyników pozycjonowanych? Licytacja,kto da więcej ten będzie wyżej.
  14. Posiadam do sprzedania punkty statlink standard w atrakcyjnych cenach. Gwarantuje : 1.Ciaglosc przelewow. 2.Mozliwosc systematycznego dokladania punktow. 3.Atrakcyjne ceny. 4.Wystawiam faktury. Zapraszam do kontaktu : dariusz.chabora(@)gmail.com lub gg : 4139972.
  15. Posiadam do sprzedania punkty statlink standard w atrakcyjnych cenach. Gwarantuje : 1.Ciaglosc przelewow. 2.Mozliwosc systematycznego dokladania punktow. 3.Atrakcyjne ceny. 4.Wystawiam faktury. Zapraszam do kontaktu : dariusz.chabora(@)gmail.com lub gg : 4139972.
  16. Tez raczej z takiego zalozenia wychodze,po prostu pownni wiedziec ze cos takiego moze sie zdarzyc i tyle.
  17. Sprzedam punkty statlink. cena : 12 netto/1k Kontakt gg:4139972. SEMTOP Dariusz Chabora Siedziba : Kosów 3,40-541 Katowice NIP 954-261-6647,REGON 242628870 kontakt (@) semtop.pl
  18. Tak naprawde to nie wiadomo co jest przyczyna spadkow,mozna sobie gdbyac niby testowac,a ja mam wrazenie ze i tak wszyscy dostaja po tylku jednakowo bez wyjatku.
  19. Sindirus ,a kto mi zwroci za czas ktory poswiecilem np na kontrolowanie pracownikow hm ?Czy osoba,ktora zrobila plagiat nie okradala mnie ?Ja mysle,ze tak. Mam wrazenie,ze niektorzy dzialaja sami i nie maja wiekszego pojecia jak to wszystko sie kreci.Ktos kto zleca teksty na duza skale nie bedzie sie bawil w odkrecanie,bo zwyczajnie nie ma na to czasu. Ja po prostu uwazam,ze jezeli ktos mnie okradal z mojego czasu ktory tez kosztuje to rekompensuje go sobie wykorzystaniem poprzednich tekstow i na pewno nie bede sobie dokladal pracy z odkrecaniem. Szkoda tylko,ze wiekszosc osob nie ma odwagi tego napisac publicznie.
  20. Szczerze mowiac uwazam,ze jest to indywidualne podejscie kazdej osoby.Prawo,prawem ale tylko prawdziwi twardziele pojda sie klocic o 200 zlotych,po prostu to sie nie oplaca. Moze faktycznie nie powinno sie uzywac tekstow,ale jak to juz poszlo dalej w swiat to odkrecanie wszystkiego moze zajac duzo czasu i zwyczajnie jak beda sie przejmowali takimi rzeczami to nie wystarczy im czasu na zwykla prace.Nie wierze,ze nawet 50% firm w przypadku plagiatu odkreca sytuacje w sposob,ktory przedstawiles.
  21. Nie popieram kombinowania - mysle ze to wystarczy za komentarz,kary stosowane sa zalezne od osoby,ktore je wymierza. Prosty przyklad: ktos napisal 10 artykulow,wpadl jeden plagiat. 9 artykulow poszlo do klienta koncowego i co teraz mam pisac do klienta koncowego ze nie moze uzywac artykulow?Przeciez mnie wysmieje. Jakby ta osoba,ktora to pisala byla uczciwa nie musial bym jej kontrolowac."Kombinator" nie zwroci mi pieniedzy za czas,ktory musialem poswiecic na prowadzenie go za reke. Od razu mowie,ze nie sprzedaje tekstow po prostu przedstawiam swoj punkt widzenia calej sprawy.
  22. Stawki,stawkami - to rynek je reguluje niezaleznie co kto powie w tym temacie natomiast chodzi o podejscie do sprawy. Jesli mam pilnowac osobe,ktora zrobi ewidentny plagiat to swoj czas wyceniam na prace ktora zrobil tj napisane arty i wcale nie uwazam,zeby dalsza sprzedaz tych dobrych artykulow byla nieetyczna. Szef nie jest od prowadzenia za raczke tylko wdrozenia pracownika,a ze on pozniej sciemnia i trzeba nad nim stac to jakies profity z tego tytulu trzeba miec,bo to jest czas stracony jakby nie patrzec. W obecnych czasach naprawde ciezko znalezc kogos kto nie kombinuje.
  23. We wszystkich watkach przewija sie jedna rzecz : cena za artykul.Takie sa stawki - jezeli ktos sprzedaje artykul po 1,50 netto to musi gdzies zarobic.Chyba kazdy na PiO wie ile kosztuje dzialalnosc i ile trzeba zarobic,zeby oplacic same koszty.Szczerze mowiac ja nie widze w zachowaniu w/w firm niczego strasznego.Jest plagiat - nie ma zapłaty,a jezeli ktos sie z tym nie zgadza to powinien to zglosic odpowiednim organom.
  24. Ja korzystalem z uslug tej firmy i problemow nie bylo.Opinia,ktora jest tworzona przez nowego uzytkownika nie jest dla mnie wiarygodna. Jezeli byl FAKTYCZNIE plagiat to bardzo dobrze,ze nie wyplacila calosci.Nie twierdze,ze w Twoim wypadku tak bylo,ale jak ja mam kogos sprawdzac czy zrobil plagiat czy nie to dziekuje za taka wspolprace,a kara jest jak najbardziej zasluzona,bo ktos poswieca swoj czas zeby sprawdzac pracownika. Tak z ciekawosci gdzie sa niby te tematy na forum prawnym odnosnie dzialalnosci w/w firmy?
  25. Do sprzedania 60 000 punktów statlink. cena : 15 netto. Kontakt gg:4139972. SEMTOP Dariusz Chabora Siedziba : Kosów 3,40-541 Katowice NIP 954-261-6647,REGON 242628870 kontakt (@) semtop.pl
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy