Jump to content

Gocha

Forumowicze
  • Content Count

    403
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

Recent Profile Visitors

1,146 profile views
  1. Z tymi dopalaczami to nie pierwszy raz, ale to przede wszystkim kasa i brak moderacji dla klientów, której domagamy się od lat. Ja w ogóle mam wątpliwości czy to jest zgodne z prawem, bo dopalacze są zakazane. Inka masz całkowitą rację. Wzięłam zapleczowy, ale okazało się, że to opis kategorii bez adresu sklepu. Wypisałam ofertę full wypas, jak nie mają to niech sprowadzą. Problem w tym, że rezerwuję, a opis sprawdzam przed rozpoczęciem realizacji, teraz muszę zmienić strategię i opis przeczytać przed 12 h. To jest to co pisałam we wcześniejszym poście, wymagania jakościowe i opisy są rozbieżne. Jak będziemy naciskać, to może coś się zmieni. Wprowadzili artykuły eksperckie, ale nie ma do nich wytycznych i nie wiadomo, czy są w ofercie i czy ktoś je zamawia. Jednak brzmi dumnie, artykuły eksperckie na TB.
  2. Cerrion nie obrażaj się ale w zakładkach jest wszystko opisane. W tekstach do poprawy masz teksty odrzucone przez moderatora - na poprawę 24h, teksty odrzucone przez klienta trochę dłużej, nie pamiętam. W zakładce teksty odrzucone masz teksty, z którymi już nic nie zrobisz. Tutaj też są pkt karne naliczane za przekroczenie czasu. Nie są wyszczególnione więc trudno z nimi dojść do ładu. Trzeba bardzo pilnować. TB wprowadził wielki zmiany w regulaminie, ale nie zmienił wymagań jakościowych i opisów kategorii, które nijak mają się do siebie.
  3. No to fajnie mielone na kilka sposobów, dlatego nie piszę precli i nie lubię mięsa mielonego. Cerien, nie chodzi, ze jesteś nowa, ale trochę trzeba wcześniej się dowiedzieć. Przede wszystkim sprawdź sobie wszystkie zakładki w TB i zobacz co zawierają. Poza tym przeglądnij tematy na forum, znajdziesz sporo cennych podpowiedzi. Na skróty nic nie zdiałasz.
  4. .Klient za teksty płaci z góry, więc nie są mu wciskane. Na zatwierdzenie ma 72 h, jeśli tego nie zrobi, akceptowane są automatycznie. Niektórzy robią to wcześniej i oceniają (mają bonus za ocenę) lub mogą dać je do porprawy. Dzisiaj wkurzyłam się totalnie i bardzo pilnuję się, żeby nie używać bardziej dosadnych określeń. Jestem zablokowana, więc nie mam szans na rezerwowanie zleceń, dostaję tylko indywidualne i wykonuję je przed czasem. Dzisiaj na pocztę dostałam info o 1 pkt karnym za przekroczenie czasu w realizacji zlecenia ekspres. W historii nie ma odjętej kasy, nie mam dostępu do realizacji zlecenia, więc nie mogłam go zaklepać. Dwa zlecenia miałam na 19.02 zrealizowałam 17, kolejne mam na 21, zrealizuję jutro. To są jakieś j... W ten sposób walnęli mi 3 pkt karne. Przecież nie płacą tyle, żebym jeszcze traciła czas na zrzuty ekranowe. Niech naprawią system, ale jego błędami nie powinni nas obarczać. Kolejna sprawa to fakt, że od 2 tygodni zlecenia ekspres nie są oznaczane niebieską linią. Dla nowych copy to bardzo ważne. Biorą tekst i widzą dwie daty, ale nie wiedzą, że muszą zrealizować w pierwszej. A może to świadoma strategia TB?
  5. W zakładce historia tekstów masz szczegółową wycenę. Tekst zrealizowany wcześniej ma wycenę normalną + kwotę za bonus. Pisałam do TB o wyzerowanie pkt na start, ale bez odpowiedzi. Pkt łapię za przekroczenie czasu, więc nie ma ich odnotowanych w tekstach odrzuconych. Później dochodzenie czasu ich anulowania będzie bardzo trudne. Jak 7 pkt złapałam do 2015 to minęło już 5 lat, więc powinny być anulowane. zostałoby mi 4, z tego 2 nie mogę się doszukać, bo nie mam odjętej kasy za zlecenie. Wątpię żeby mi ją darowali, zresztą bardzo się pilnowałam z terminami. teraz 1 pkt i wylot.
  6. Joanna dziękuję za link. Zgodnie z regulaminem pkt karne anulowane są po trzech miesiącach, ale jak to wygląda w praktyce, nikt nie wie. Do 2015 dostałam 7 pkt, teraz 2 nie wiem za co. W zasadzie z momentem wprowadzenia nowego regulaminu pkt powinny być wyzerowane. Inna sprawa to anulowanie pkt wg nowego regulaminu. wydaje mi się, że pkt otrzymane w marcu powinny być anulowane w czerwcu, w kwietniu - anulacja w lipcu. Pod tym względem regulamin jest niejasny. Znając TB 3 miesiące będą liczyć od daty ostatniego tekstu. Jeżeli tak będzie, to oznacza, że lepiej wyczerpać pulę pkt w pierwszym miesiącu. Mam nadzieję, że TB przedstawi tu swoją interpretację regulaminu. Nadal postuluję, żeby każdy pkt karny wykazywali w zakładce pkt odrzuconych i nie ma znaczenia czy powód jest merytoryczny, czy regulaminowy. Piszcie swoje uwagi, im jest ich więcej, tym większa szansa, że TB się odezwie. Teksty ekspresowe nie są w tej chwili w żaden sposób oznaczone, to najlepsza pułapka na copy. Dałam się złapać raz i nigdy więcej. Inni też się zorientowali i takie teksty wiszą, a później niezrealizowane spadają.
  7. Masz rację, staram się takich unikać, bo wymyślanie 10 różnych wstępów zajmuje więcej czasu, niż napisanie treści merytorycznej, bo mielisz tą samą wiedzę na różne sposoby. Chciałabym, by TB przy każdym pkt karnym umieszczał powód. Wpadło mi 2 i nie wiem za co, bo nie mam odjętego wynagrodzenia. Dość dziwna sprawa, sprawdziłam aż do grudnia i nic nie znalazłam. Od 2015 nie dostałam żadnego, a po wprowadzeniu nowego regulaminu od kopa 2 pkt karne i jestem na granicy. Jeden dostałam za tekst, który nie został oznaczony jako ekspresowy, ale chyba takim był ze względu na krótki czas realizacji. Drugi nie mam pojęcia. Dzisiaj było dużo tekstów z krótkim terminem, ale nie były oznaczone. obchodzę je z daleka.
  8. Zwróć uwagę, że stali klienci do każdego typu tekstu, bez względu na temat, ilość znaków dają takie same opisy. Liczy się ilość znaków w każdym akapicie, nasycenie słowami kluczowymi. W dłuższym tekście nie ma problemu, ale w na 1500 zzs 3 razy w mianowniku i dwa razy w odmianie to już lekka przesada.
  9. Tekst pojawił się wczoraj z terminem na 10.02 bez żadnych pasków żółtych czy niebieskich. Zaklepałam, bo wiedziałam, że w czasie się wyrobię, ale nie wcześniej. Patrzę i dzisiaj widzę dodatkowy pkt karny.Nie chce mi się z nimi użerać, ale jak pójdzie w takim tempie naliczanie pkt to ciekawa jestem co zrobią, jak wyautują wszystkich copy. Może zaczną sami pisać za nasze stawki?
  10. Mam wrażenie, że poprawiają system, wczoraj zarezerwowałam tekst z bonusem 15%, ale nie był zaznaczony jako ekspres więc spokojnie napiszę go w normalnym terminie. TB sporadycznie reaguje na indywidualne maile. Za kilka dni ktoś odezwie się na forum i z zadowoleniem poinformuje, że wszystkie usterki zostały usunięte.
  11. To musisz wysłać reklamację, ale podbuduj ją merytorycznie, że piszesz terminowo, że nastąpił jakiś bład w systemie itp. Na standardowe reklamacje nie chce się im odpowiadać, ale jak sensownie uzasadnisz, to odpowiedź dostaniesz szybko. Przynajmniej ja tak miałam, po 3 dniach problem został rozwiązany.
  12. Niestety regulaminu będziemy uczyć się na własnym grzbiecie. Rzeczywiście za przekroczenie 48 h naliczają 1 pkt, przy dwóch blokują dostęp na rok. Tylko nie rozumiem po co podany jest normalny termin realizacji. To zwykła zmyłka, która uderza w copy. Mnie się udało, choć rozważałam, czy 4 ekspresów nie zrealizować w normalnym terminie. Powinien być podany jeden termin realizacji. Tak byłoby uczciwie. Niestety jesteś na straconej pozycji, Na pocieszenie, inni nie dadzą się wprowadzić na tą minę.
  13. Nie bardzo wiem o co ten szum z umowami. W zasadzie mnie nie interesują, ale skoro muszę to wydrukuję, podpiszę i wyślę. W zasadzie to 10 minut i 5 zł, kolejki na poczcie mogą czas wydłużyć.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy