Jump to content

FastTony.es

Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Interests
    FB ads

Recent Profile Visitors

1,180 profile views
  1. Ariel od czasu postania tego wpisu system znacznie sie rozwinął i co tydzień publikujemy nowa funkcjonalność np dziś pokarzemy światu system kontroli reklam na podstawie warunków pogodowych np. ustawiasz Gdynia // man 18+ // temperatura 25+ // słonecznie // i gdy sa takie warunki pogodowe aktywuje się reklama np. piwo Lech żywiec czy dowolne inne po szczegóły zapraszam tu : www.fasttony.es/pio a tutaj masz znajdziesz webnar który już był i kolejne które będą z obsługi tego narzędzi http://fasttony.es/start/pl/webinar/
  2. hej powiedz które to chętnie wytłumaczęi udowodnię, iż to tylko wrażenie dzisiejsze seminarium: https://www.facebook.com/events/746667225443046/ "Jak stworzyć reklamę na Fejsbók i nie płacić za przejście na stronę www, zasięg, komentarz, like post, ." Wtorek, 14.07.2015, godz. 19:00-21:00 Zapisy oraz pierwsza cześć TUTAJ :http://fasttony.es/start/pl/webinar/ Na kolejnym szkoleniu opowiemy o: Jak nie płacić za website trafic oraz pozyskiwać wartościowych fanów na swój fanpage Jak stworzyć kampanie z rozliczaniem CPM i oCPM oraz kiedy warto ten tym rozliczeń stosować Jak sk
  3. nie chce odnośić sie do czyjegoś narzedzie a szczególne takich które może maja 5% naszych funkcjonalności chetnie tobie all opowiem by tel - potrzebujemy z 30 minut look wejdz na nasza strone i tam część z ficzerów które ma system zobaczysz tel 535-99-22-22
  4. facebook sam sie gdziesz przyznał ze fnapge które prowadzi sam osobiście "celebryta" maja wiekszy zasieg a to oznacza ze zasiegi są w jakimś stopniu uzależnione od tego kto je publikuje
  5. hej sorry ze tak pożno odpisuje nie martw sie zupełnie ! to jest jest twoja wina poprostu reklamy na like przez power editor i ads manager się nie opłacają do tego nalezy używać zewnętrznych narzędzi look na ten przykładL:   KAMPANIA CPA rozliczana za ! polubienie fanpage, typ postu FOTO -> efekty-> post zebrał łącznie ! 1500 LIKE POST ! 1331 share i kilakdziesiat komentarzy ! zasięg płatny 14.646 osób - oczywiście doszedł do tego zasięg wirusowy  (łącznie 179 776!) i łącznie like page było 200 ! 1500 like post 1300 share i 200 like fan page ! całość za 210 zł Emotikon grin :
  6. Witam nazywam się Daniel Kędzierski zajmuje się kampaniami na FB z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi która daje FB po API nie korzystam z Ads manager ani Power Editor bo to zbyt ograniczone narzędzie w swojej funkcjonalności czytając moje wypowiedzi pamiętajcie JESTEM LEKKOSTRONNICZY (pozdro dla Włodka) gdyż pracuje w firmie która udostępnia nowe formaty reklam i których nie ma w fb a są znacznie skuteczniejsze chętnie wam pokaże jak zarabia sie na fb i jakie ma możliwości reklamowe ekosystem Facebook postało również sub forum FastTony.es zapraszam do niego
  7. włożę kij w mrowisko czy gdybyście prowadzili firmę sprzedająca usługę X i mieli 98 % rynku to byście waszym partnerom którzy nie do końca mają gdzie pójść gdy od was odejdą płacili dużo ? ok a teraz z drugiej strony ta sama sytuacja macie 98% rynku i zaczynacie dostrzegać ze budżety reklamowe są przenoszone do innej firmy i nie możecie z tym nic zrobić - ta firm ma lepsze targetowanie / większa ilość użytkowników / świetnie zarządza grupami docelowymi i ma rzeczy których wy nie macie / co można zrobić by poprawić rentowność ? zmniejszyć koszty ! o czym myślę ? o tym że na rynku jest
  8. Ficzers oferowane w FastTony.es, których nie ma w Power Editor, dają profesjonalnym agencjom i marketerom potężne narzędzie do tworzenia skutecznych reklam. Poniżej przedstawiamy zestawienie kilkunastu rodzajów reklam proponowanych przez nas, a niedostępnych w Power Editor. CPA – sposób rozliczenia, w którym reklamodawca płaci JEDYNIE za przejście na stronę, bez płacenia za inne akcje typu like, share, comment. Funkcja nie dostępna w PE, gdzie rozliczenie następuje w modelu CPC, polegającym na płaceniu się za każde klikniecie i akcję, między innymi przejście na stronę fanpage, polubienie
  9. to standard Google porostu nie przyznaje sie to całego ruchy z FB i pisze o ni direct dowód: nowa domena nigdy nie linkowana postawiony landing page dla klienta (salon samochodowy) reklamowana wyłącznie z FB nie chodziliśmy na tą stronę po publikacji by klientowi nie zniekształcić wyników okazuje sie ze około 15% całego ruchu to wejścia bezpośrednie ale ściema oczywiście Google ma na to odpowiedź: przeglądarka zagibiła pliki śledzące ale fakt faktem GA się myli
  10. stawki zwykle pomagają ale nie zawsze czasami fb nie wie ze masz ta reklamę tym bardziej to będzie się częściej zdarzało gdyż wdrażają nowego Power Editora którego dostaniecie wszyscy już w czerwcu sugeruje zastopować ja i pościć kolejną taka samą powinno pójśc
  11. Koszt wg Aktywność wobec postu0,13 złAktywność użytkowników dotycząca postów75 Dzisiaj robiłem kolejny test, 13 groszy za pozyskanie uu ? Takich stawek nie ma w google. Pamiętaj, że przy promowaniu wpisu, czy fanpejcza płacisz za, komentarze, like, własne komentarze, odpowiedź do komentarzu itp... Przy wysyłce na własną stronę płacisz tylko za kliknięcie:) Im szybciej będą klikać tym mniej zapłacisz. Chodzi głownie o to żeby Facebook wyświetlił jak najmniejszej ilości osób a jak najwięcej kliknęło. Czyli najważniejszy jest ciekawy tytuł i dobra grupa docelowa Hej ! na wstępie pogratu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy