EACTIVE wiemy jak

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

Ostatnio na profilu byli

554 wyświetleń profilu
  1. EACTIVE wiemy jak

    duplikacja urli - działania dobre dla seo

    Wystarczy samo przekierowanie 301 - wprowadzanie jakichkolwiek zmian na stronie / w kodzie (a więc i modyfikacja "meta robots") nie ma najmniejszego sensu, gdyż wcześniejsza zawartość przekierowanego adresu URL nie jest wczytywana (przekierowanie wykonywane jest przed wczytaniem jakiejkolwiek zawartości strony - zawartość ta po prostu nie istnieje ani dla Google-Bota ani dla nikogo innego). Żeby przyspieszyć indeksowanie przekierowań można skorzystać z Google Search Console i opcji "Indeksowanie -> Pobierz jako Google", umieszczając tam adresy które zostały przekierowane - Google powinno wykryć że strona zwraca status 301 i kieruje w inne miejsce. Jednak nie jest to konieczne - Google z czasem załapie przekierowania samo.
  2. EACTIVE wiemy jak

    copy i duplicate content

    Można się w pewien sposób zabezpieczyć, żeby duplicate content przynajmniej na samym początku nie było. Korzystamy z wewnętrznego oprogramowania, które w momencie wysłania tekstu ocenia w jakim % tekst jest duplikatem. Jeśli ktoś zamawia dużo artykułów, takie rozwiązanie jest bardzo przydatne.
  3. EACTIVE wiemy jak

    Mapy google - opinie o firmie

    @mezon123 Najlepiej poproś, aby usunięcie zgłosiło kilka niezależnych osób i robiło to w sposób regularny. Zgłaszanie nieprawidłowości przez kilka osób w naszym przypadku często działa (na przykład mieliśmy problem z wyświetlaniem niewłaściwego zdjęcia w wizytówce, niezwiązanego z firmą). Co do opinii i odpisywania na nie - w tym przypadku, kiedy zależy Ci na usunięciu tej lokalizacji, nie ma sensu odpisywać, natomiast ogólnie jest to pożądane. Z doświadczeń wielu osób wynika, że dzięki aktywności pod opiniami o firmie, Google przychylniej traktuje później wnioski o usunięcie tych niesłusznych;) ale to oczywiście tylko doświadczenia. nie żadna oficjalna informacja.
  4. @maden w jaki sposób wysyłasz te zaproszenia? Ręcznie wysyłasz wiadomości prywatne do tych osób? Wydaje nam się, że chatboty mogą wchodzić w interakcje z osobą, która wykonała jakąś akcje na danym fanpage. Do tego zazwyczaj takie chatboty pytają się, czy chcesz otrzymywać od nich wiadomości, na przykład o nowych artykułach na blogu. Nigdy nie zdarzyło nam się otrzymać wiadomości od chatbota strony, z którą nie weszliśmy w żadną interakcję. Gdyby jednak Twój pomysł był możliwy do zrealizowania, pamiętaj, że dla użytkownika takie automatyczne wiadomości, na które nie wyraził zgody mogą być irytujące i uzyskasz efekt odwrotny do zamierzonego.
  5. EACTIVE wiemy jak

    Unikalna treść serwisu - czy to konieczne ?

    @JaK_666 jeżeli nawiążesz współpracę z dobrym copywriterem, to bez problemu poradzi sobie z wymagającą branżą. Przeredagowanie tekstów może mieć skutek taki, że znowu we wszystkich będzie to samo;) Wtedy będziesz według wyszukiwarki konkurencją sam dla siebie. W tej sytuacji najlepiej byłoby napisać je od nowa, świeżym okiem i tak jak napisał mój poprzednik - pod kątem wyszukiwarki. Swoją drogą firma, która będzie Cię pozycjonować nie dała żadnych wskazówek w tym temacie? Nie współpracuje z Tobą w zakresie treści na stronie? Między innymi od tego zależą efekty jakie osiągnie. I pamiętaj o optymalizacji grafik.
  6. Poszło również wsparcie od nas:) Za teksty dziękujemy. Życzymy Wam dużo siły i szybkiego powrotu do zdrowia.
  7. EACTIVE wiemy jak

    Pytanie odnoście stron

    Istniejący serwis ma już widoczność (choć dość niewielką, ale zawsze coś :)), a domena kilka lat historii. Rozpoczęcie pracy nad nowym serwisem, na świeżej domenie to zdecydowanie większy nakład pracy niż pozycjonowanie zakładki w istniejącej witrynie. Dlatego oraz ze względu na fakt że temat kursów dla dzieci nie jest zbyt odległy od aktualnej treści serwisu wybrałbym pozycjonowanie w domenie translatica.com.pl - oczywiście trzeba stworzyć odpowiedni dział i przygotować dobrze zoptymalizowane treści, ale może to się udać w zdecydowanie krótszym czasie niż budowa serwisu od zera. Subdomena warszawa.translantica.com.pl jest raczej słabym pomysłem (https://moz.com/blog/subdomains-vs-subfolders-rel-canonical-vs-301-how-to-structure-links-optimally-for-seo-whiteboard-friday - przykład jest bardzo ogólny i oczywiście nie twierdzę że tak jest zawsze, bo subdomeny też czasem da się ciekawie wykorzystać w SEO, ale w tym przypadku raczej średni pomysł). Cały serwis obecnie jest optymalizowany pod Szczecin, więc samo utworzenie pojedynczej podstrony w serwisie pod konkurencyjną Warszawę może nie wystarczyć. Skupiłbym się na optymalizacji całego serwisu także na frazy związane z Warszawą + do tego nie można odpuścić tematu dobrej optymalizacji w Mapach Google na pinezkę w W-wie. W ostateczności w grę wchodzi także osobna domena - jeśli nie uda się "przekonać" Google że powinien rankingować serwis także w stolicy to spróbowałbym z osobną domeną (oczywiście to duży nakład pracy, ale może się okazać że w tym wypadku akurat się opłaci).
  8. EACTIVE wiemy jak

    Desktop wcale nie aż w takim zaniku

    No właśnie, @SzlafRock co masz na myśli porównując to zahcowanie do inwestorów AmberGold? @MKucinski pytanie tylko czy głupota rośnie wraz z ilością cali, czy z ilością cali maleje?;)
  9. EACTIVE wiemy jak

    Desktop wcale nie aż w takim zaniku

    A z czego to wynika? Wciąż problemem jest, że większość tych stron nie jest dostosowana do potrzeb użytkownika i na którymś z etapów zakupu odstrasza. Hitem jest jak strona jest przystosowana do smartfona ale nie obejmuje to formularza zakupowego i nagle z czytelnej strony, gdzie produkty były prezentowane bez zarzutu, przechodzi się do mini literek i zamieniasz się w kreta. Nie wspominając już o tym jak bardzo irytujące są niedostępne/poukrywane opcje na mobile, do których przywykliśmy na desktopie
  10. EACTIVE wiemy jak

    Prawdy pozycjonowania

    @overlord, dlatego nie ma co ryzykować. Najkorzystniej przy pozycjonowaniu jest pozwolić ekspertom przeanalizować daną witrynę pod kątem poszczególnych kryteriów. Użycie niektórych narzędzi pozycjonowania może się okazać nieskuteczne a nawet szkodliwe dla strony.
  11. EACTIVE wiemy jak

    Czy może być skopiowana treść

    Lepiej zmienić opisy produktów nawet jeśli jest to trudne, nie warto ryzykować. Google karze za duplicate content, dlatego radzimy poświęcić czas i stworzyć lub zlecić stworzenie oryginalnych opisów