Jump to content

Seowca

Forumowicze
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Good

Recent Profile Visitors

441 profile views
  1. Pakiety czyli odnośniki do stylów CSS lub skryptów JS. Np. Contact Form 7 embeduje CSS i JS na wszystkich stronach. Można to naprawić np. przez coś takiego wskazując w logice jakiej strony to się tyczy. Są też odpowiednie wtyczki do takich zabiegów, jeśli wolisz. /** * Remove Contact Form 7 js and css unless on the contact page **/ add_action( 'wp_enqueue_scripts', 'sr_remove_cf7_scripts' ); function sr_remove_cf7_scripts() { if ( !is_page('contact') ) { wp_deregister_style( 'contact-form-7' ); wp_deregister_script( 'contact-form-7' ); } }
  2. Widzisz, dana podstrona może mieć kilka 100% unused CSS, co nie oznacza, że na innej podstronie nie jest akurat wykorzystywane. Elementor ma to do siebie, że ładuje wszystko. Moim zdaniem sugerowałbym włączyć logikę do optymalizacji tzn. wykluczać dane pakiety CSS per podstrona.
  3. Nie. Nie jest to dobra praktyka. 1) Przy updacie zmiany zostaną nadpisane 2) Theme editor powinien być wyłączony z przyczyn bezpieczeństwa, Jeśli już to child theme i dodanie kodu via hook do wp_head.
  4. Przez, to że G ostatnio nie pokazuje wszystkich wyników wykonywanych przez footprinty?
  5. Zero, zero, zero niezłe. Ale Gomorry w podobnej tematyce moim zdaniem nie przebija Jak ktoś lubi neapolitańskie smaczki, polecam.
  6. Zmienna pozostaje pusta ponieważ GTM jej nie odnalazł. Sprawdź w dataLayer czy dane nie są prezentowane w formie tablicy. Jeśli tak to albo trzeba iterować, albo ręcznie przejść niżej za pomocą [0].
  7. Moim zdaniem poradniki przekazują "istotę" zagadnienia - nawet te nieaktualne. Potem trzeba samemu czytać / testować / zbanować kilka proxy. SB warto mieć bo jest sporo ciekawych dodatków za darmo. W samym działaniu softu nie za wiele się zmieniło - wciąż są aktualizacje. No może G zaczął być bardziej restrykcyjny więc harvest nie jest już tani. Trzeba trochę pokombinować, żeby wszystko działało.
  8. Dziś porobiłem trochę testów z IPv6. w Scrapebox daje error, ale generalnie śmiga. w sofcie do sprawdzania pozycji error, ale też przechodzi. Jeszcze raz dzięki @MaxPan.
  9. G ostatnio miewa zastoje w indeksowaniu. Jedno z większych info z zeszłego miesiąca. https://searchengineland.com/google-not-indexing-new-content-again-333369 Jak masz dostęp do GSC...to może pokombinuj automatem to zrobić
  10. Zmierzałem do tego, że jeśli gdzieś wielokrotnie się trzeba zalogować lepiej trzymać stałe IP. Więc wtedy opcja prywatnych IPv4 lub jeśli przejdzie test to private IPv6 też chyba mogą być (są tańsze). A shared IPv6 w tej cenie rzeczywiście dają.. spore możliwości jak się pomyśli
  11. Mogę prosić o rozjaśnienie odnośnie wariantu IPv6? Generalnie w kontekście pracy seo, IPv6 vs IPv4. Najlepsze praktyki. Bo te ceny to naprawdę złoto.. patrząc na to ile płacę (tylko mam wariant semi-dedicated). Rozumiem, że przez IPv6 najlepiej robić np. jednorazowe akcje? Do których potem nie potrzebujemy ponownie wrócić?
  12. Cześć, Czy mógłbyś składniej napisać co chcesz osiągnąć? Możliwe, że mogę coś zasugerować, ale nie za bardzo wiem, czy chcesz założyć poprostu cel na rejestrację czy chodzi Ci o mierzenie ruchu tzn. np. ile osób przeklikało się z grupy FB.
  13. Widziałem też opcje skalowalne (musiałbym poszukać tej oferty, ale z PL) tzn. płacisz dodatkowo za wygenerowany przez Ciebie ruch ponad poziom Twojego pakietu. Może taka forma?
  14. Właśnie to co napisałeś, wiem z doświadczenia, że potem łatwo się pogubić jaka reklama co zmienia na stronie. Akurat z Optimize nie mam doświadczenia w tym zakresie i chyba tak jak piszesz, to dość mało efektywne?
  15. Tak jest to do wykonania. Robiłem coś takiego JavaScriptem. Ile masz tych wariantów do zrobienia? Ważne jest też struktura konta w GADS. Generalnie temat z gatunku trudniejszych, ale wykonalnych
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy