Jump to content

jamcito

Forumowicze
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mars
  1. U mnie Google pokazuje dziesiątki linków ze strony ewidentnie zapleczowej, na której znajduje sie n-ty raz powielony duplicate content, na stronie tej w headerze jest noindex, nofollow, a przy linku do mojej strony rel="nofollow".
  2. W GWT pokazuje do mnie linki ze strony, na której jest meta name="robots" content="NOINDEX, NOFOLLOW" oraz przy linkach prowadzących do mojej strony rel="nofollow" Strona to typowe zaplecze jakiegos pozycjonera i nie chcę żeby google z tej strony wykazywało do mnie linki. Co robić, jak żyć?
  3. No właśnie te o największej liczbie zapytań są >30 i ni chuchu nie mogę ich podnieść. Za ciężkie dla mnie. Pomyślałem, że wezmę się za większą ilość, ale łatwiejszych. Tylko jak wyczuć, że fraza jest w miarę łatwa. G Planner wydaje mi sie kiciarskim narzędziem z danymi z kosmosu. Oni chyba też używaja mieszarki do generowania wyników
  4. W GWT mam podane setki fraz, na które mój sklep był wyszukiwany. Zdecydowana większość pozycji tych fraz to > 30. Niewielka część to 5 -30. Ponieważ fraz jest naprawdę dużo zastanawiam się, którym z nich poświęcić najwięcej uwagi Odrzuciłem te najmniej tematycznie związane ze sklepem, z "polskawą" pisownią i znajdujące się poza 50. Jednak i tak pozostały setki fraz. Czym najlepiej kierować się przy wyborze fraz i ile ich wybrać do marszu w górę pozycji: 10, 30, 40?
  5. To może jakis mały poradnik W tej całej g..j dyskusji tylko jeden konkretny post przeczytałem: W tej sprawie ja robię to tak : Optymalizuję strone klienta (jak nie chce tego to mówimy sobie do widzenia) kataloguje i owszem posługując się listą Cezzego bo uważam , że bardziej naturalnie to wygląda i... Reszta to bełkot chłopców kłócących sie który ma dłuższego.
  6. @up no właśnie o tym piszę. Masę różnych elementów zapodasz maszynie żeby sprawdziła i to robi, ale nie oceni wartości merytorycznej, czy gramatycznej tekstu na stronie. Oczywiście jeśli będzie to kompletny bełkot, to znajdzie się ktoś, kto zakabluje do G, ale na pewno nie będzie to algo
  7. Lexy, ale Ty wierzysz, że tępa maszyna rozróżnia piękny gramatycznie tekst ze strony DO od tekstu z precla? A może raczej chodzi to o to, że strony wartościowych serwisów są bardziej zadbane, dopracowane pod względem SEO, mają mniej linków wychodzących (nie jak z precla po 3 i na chama EMowane), a teksty nie mają wyliczone dokładnie 2000 znaków?
  8. Zastanawia mnie czy G klasyfikuje w jakiś sposób "gatunek" portali. Konkretnie czy rozróżnia, a co za tym idzie inaczej pozycjonuje strony, które mają linki z: katalogów stron, katalogów firm, portali ogłoszeniowych, precli, profili, for dyskusyjnych. Oczywiście pomijając kwestie BL, PR i innych dwu i trzy literówek. Chodzi o sam fakt bycia np. preclem lub katalogiem firm. Czy za 1. jest jakis -1, a za 2. +1, czy nie ma to żadnego znaczenia? Z pkt. widzenia zawartości i struktury katalog firm i katalog stron, a nawet portal ogłoszeniowy są bardzo podobne. Każdy ma jakieś działy lub kategorie
  9. No właśnie niby nie ma, a praktycznie nie widuje się stron z "nieSEOwymi URLami". Czyzby miliony much nie mogły sie mylić? W końcu adres example.com/osobowe-54 z wielu względów, również jeśli chodzi o generowanie urla, czyli wydajności jest lepsza niż example.com/osobowe/sprzedam-samochod-osobowy-fiat-500-za-3500-rocznik-2004.html A tymczasem przewaga wersji 2 nad 1 jest jak 9:1
  10. Ale czy nie ma wpływu żadna z dwóch opcji czy wogóle treść w linku nie ma znaczenie np. czy równie dobrze może być też adres: example.com/plik-1, example.com/plik-2 itd. ?
  11. Potrafisz czytać ze zrozumieniem ? Nie zauważyłeś , że to odnosi się do linków wewnętrznych ? (tak to jest jak szuka się na siłę dziury w całym ) . Tak oto właśnie przez brak podstawowego zrozumienia tekstu powstają "SEO urban legends" , przestaję się dziwić powstawaniu infografik czy piktogramów skoro ludzie nie potrafią czytać tekstu ze zrozumieniem ... \ Ja potrafię, a Ty? Tekst ten dostarcza użytkownikom oraz Google informacje o stronie wskazywanej przez link. Linki na stronie mogą być wewnętrzne (wskazujące inne strony w witrynie) lub zewnętrzne (prowadzące do treści w innych witr
  12. A plik impressum masz? http://www.forum.optymalizacja.com/topic/194409-pozycjonowanie-w-de/
  13. Unikaj: -tworzenia ogólnych tekstów odnośników, takich jak: „strona”, „artykuł” lub „kliknij tutaj”; -wykorzystywania tekstu nie na temat lub niezwiązanego z treścią strony, do której prowadzi link; -używania jako tekstu odnośnika adresu URL (czasami jednak jest to pożądane, np. przy promowaniu lub odnoszeniu się do nowego adresu witryny). To się chyba trochę zdeaktualizowało
  14. @xann no właśnie z tego co widzę to na dwoje babka wróżyła raz jest tak, a raz inaczej. Pozycja też niekoniecznie wiele mówi, bo jak wiadomo wpływ na nią mają różne czynniki.
  15. Mam pytanie odnośnie nagłówków title i description (keywords jest już ponoć nietrendy). Najistotniejszy zwłaszcza w title jest początek i tu mam dylemat. Jeśli chcę wbić w G jakieś słowo (SŁOWO) i jednocześnie nie zostać ukarany za DC to nagłówek ma wyglądać tak: "SŁOWO reszta treści" czy "reszta treści SŁOWO". W pierwszej wersji pokazuję G co mnie boli, ale jednocześnie początek nagłówków title i description wciąż jest taki sam, w drugim przypadku mam róźne nagłówki, ale to co dla mnie bardzo istotne może zostać przez G pominięte.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy