Jump to content

pmmoskwa

Forumowicze
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

884 profile views
  1. Proszę o oferty na napisanie artykułu dotyczącego rozwoju kompetencji miękkich (produktywność, negocjacje, itp) o objętości 1500 słów, w języku angielskim. Należy opracować własnymi słowami gotowy, dostarczony przeze mnie tekst o podobnej objętości. Oferty z oczekiwanym wynagrodzeniem i przewidywanym czasem potrzebnym na wykonanie proszę przesyłać na email: klataadrian53@gmail.com
  2. Czy to, że Google Analytics w przeciwieństwie do Webmaster Tools, błędnie identyfikuje ruch organiczny jako bezpośredni, jest winą po mojej stronie i jest jakiś na to sposób w konfiguracji Analytics? A może to problem samego narzędzia? Mnie to bardzo nie przeszkadza, bo w Search Console widać wszystko ładnie, ale problem mogę mieć, gdy chciałbym pochwalić się jakiejś sieci reklamowej ruchem z wyszukiwarki, a będzie wyglądało to w Analytics mizernie.
  3. zdrowie, fitness, psychologia - w wersji anglojęzycznej . To tematyka mojej strony. nie jestem tego pewien, przesłanki (kliknięcia w reklamy in-article, oraz zgadzająca się "mniej więcej" liczba wyświetleń jednostek) wskazują, że raczej wszystkim się wyświetlają.
  4. mam na stronie reklamy "display+text" (3jednostki) oraz in-article (2 jednostki). Ludzie najczęściej klikają w te in-article, ale na 1000 wyświetleń strony (na stronie 5 jednostek), to nie są rezultaty, którymi można się chwalić. Gdy wchodzę na swoją stronę, najczęściej w miejscu in-article wyświetlają się puste miejsca i zastanawiam się, czy to nie jest przyczyną - brak tego typu dopasowanych reklam. W przeciwieństwie do tych "display+text", które wyświetlają się zawsze, co do jednej. Czy to oznacza, że powinienem usunąć te "in-article"?
  5. Hej dziękuję Wam wszystkim za podpowiedzi Zostałem jednak przy całym artykule, publikowanym bez żadnego dzielenia. Miałbym jeszcze jedno pytanie: jeśli zrobię artykuł na załóżmy 700 słów a pod nim dodam drugą część, coś w stylu "People also ask" , "Q&A Section" "i wypiszę kilkanaście zwrotów/pytań jakie ludzie zadają w związku z tym tematem, ale jeszcze bez odpowiedzi, to googlowi nic nie będzie do tego?
  6. Dzięki za cenne rady. Czy googlowi nie będzie przeszkadzało, że artykuły o obiętości około 600słów, albo krótsze będą podzielone na pół, czyli na dwie podstrony? Dzielę to w wordpresie poprzez "Page Break". Boję się robić jak tipy interia, bo tam często są 2-3 zdania i następna podstrona.
  7. jeśli chodzi o przyzwyczajenia, to ogólnie zaleca się, by tworzyć takie strony, które będą wymuszały od użytkowników jak najmniej kliknięć, przeklikania (niestety nie znalazłem żadnych badań na temat takich zachowań), itp, co stoi w zupełnej sprzeczności z ideą rozbijania artykułów na kilka podstron. Strony, którymi się inspiruję, mają cały art na jednej stronie. Starałem się wyszukać jakieś anglojęzyczne serwisy, ale znalazłem może jeden. Możesz podać jakieś znane Ci przykłady? W Polsce takie tipy interia mają czasami po 5 a nawet i 10 podstron z 2-3 zdaniami na jednej podstronie i chyba dobr
  8. Na początek sam odpowiem sobie na postawione przez siebie pytanie. Dla mnie lepsze okazały się artykuły dzielone na 3 podstrony. Ale od początku... mam stronę z anglojęzycznymi artykułami poradnikowymi (10-15 sposobów na...itp) objętości około 1000 słów każdy. Zależy mi najbardziej na ruchu z wyszukiwań w Google. Na początku testowałem rozbijanie wpisów na 3 podstrony z 1-2 bannerami Adsense i miałem lepsze efekty niż obecnie, po powrocie do publikowania w całości na jednej stronie (3-4 banery). Zrobiłem tak bo mam inne wątpliwości. Pierwsza: O ile w Polsce rozbijanie artykułów naw
  9. dzięki jimmi i Lis za podpowiedzi. ps. nie wiedziałem o plista.com
  10. tak jimmi, właśnie o takie serwisy mi chodziło. Masz jakieś doświadczenia z nimi, a może coś wiesz o nich? Szczególnie chodzi mi o kryteria przyjęcia i możliwe zarobki. Zastanawiam się, czy w ogóle jest tam sens startować, bo skoro obsługują m.in. business insidera, cnn czy time, to obawiam się, że mogę być "za krótki".
  11. Jakie znacie największe/najpopularniejsze anglojęzyczne sieci reklamowe działające na tej samej zasadzie co w Polsce contentstream i nextclick?
  12. Szanowny Użytkowniku Forum, Sprzedam domeny utrzymywane w serwisie nazwa.pl : - marketerpro.pl - idealna pod portal z informacjami dotyczącymi marketingu lub dla freelancera-marketera, - ważna do 01.08.2015 - copymaker.pl - świetna dla firmy lub freelancera w dziedzinie pisania tekstów/copywritingu, - ważna do 29.10.2015 Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się ze mną przez PW. Pozdrawiam, Przemek
  13. Chciałbym zlecić tłumaczenia z języka angielskiego na język polski transkrypcję szkoleń. Przetłumaczone teksty muszą mieć dobrą jakość (ale nie wymagam wybitnego tłumaczenia), po to, abym mógł później je zredagować we własnym zakresie. W tekstach nie ma specjalistycznych fraz ani jakichkolwiek branżowych wyrażeń. Są one napisane stylem konwersacyjnym, najprościej jak się da. Przetłumaczone teksty muszą mieć zachowany format zgodny z formatem wersji anglojęzycznej: wszystkie odstępy, akapity, oznaczenia przerw, wytłuszczenia. Chcę poznać Twoją wycenę za około 10 000 znaków bez spacji. Res
  14. Szukasz świetnie napisanych tekstów, które wypromują Twój produkt, firmę lub usługę? Słabe treści wpływają niekorzystnie na rozwój biznesu. Niewielki ruch na stronie, kiepsko budowany PR, niska konwersja, niewielka sprzedaż – to potrafi zniszczyć każdą firmę. Skorzystaj z moich usług pisarskich i zlikwiduj powyższe problemy. Spraw sobie niemal natychmiast profesjonalnie opracowane teksty, dzięki którym: pozyskasz więcej kontaktów e-mail (landing pages) sprzedasz więcej usług i produktów (sales pages) zamienisz osoby czytającą newslettery w klientów (e-mail marketing) wzmocnisz wizerunek w p
  15. Tylko teraz! Marketingowe strony, które zarobią dla Ciebie mnóstwo pieniędzy. Pewnie chciałbyś mieć stronę internetową, posiadającą bardzo wysoki poziom konwersji, prawda? Bycie właścicielem serwisu www, który nie sprzedaje, jest frustrujące. Masz ciekawą i unikalną ofertę, duży ruch na stronie, a mimo to, zamówień jest jak na lekarstwo. To naprawdę irytujące. Utrzymując ten stan rzeczy, zwiększasz prawdopodobieństwo, że Twój biznes szybko się skończy. Zafundujesz sobie ogromną dawkę stresu, bo zabraknie Ci płynności finansowej, niezbędnej do utrzymania firmy i siebie i własnej rodziny. Ta
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy