Jump to content

pmmoskwa

Forumowicze
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

758 profile views
  1. Proszę o oferty na napisanie artykułu dotyczącego rozwoju kompetencji miękkich (produktywność, negocjacje, itp) o objętości 1500 słów, w języku angielskim. Należy opracować własnymi słowami gotowy, dostarczony przeze mnie tekst o podobnej objętości. Oferty z oczekiwanym wynagrodzeniem i przewidywanym czasem potrzebnym na wykonanie proszę przesyłać na email: klataadrian53@gmail.com
  2. Czy to, że Google Analytics w przeciwieństwie do Webmaster Tools, błędnie identyfikuje ruch organiczny jako bezpośredni, jest winą po mojej stronie i jest jakiś na to sposób w konfiguracji Analytics? A może to problem samego narzędzia? Mnie to bardzo nie przeszkadza, bo w Search Console widać wszystko ładnie, ale problem mogę mieć, gdy chciałbym pochwalić się jakiejś sieci reklamowej ruchem z wyszukiwarki, a będzie wyglądało to w Analytics mizernie.
  3. zdrowie, fitness, psychologia - w wersji anglojęzycznej . To tematyka mojej strony. nie jestem tego pewien, przesłanki (kliknięcia w reklamy in-article, oraz zgadzająca się "mniej więcej" liczba wyświetleń jednostek) wskazują, że raczej wszystkim się wyświetlają.
  4. mam na stronie reklamy "display+text" (3jednostki) oraz in-article (2 jednostki). Ludzie najczęściej klikają w te in-article, ale na 1000 wyświetleń strony (na stronie 5 jednostek), to nie są rezultaty, którymi można się chwalić. Gdy wchodzę na swoją stronę, najczęściej w miejscu in-article wyświetlają się puste miejsca i zastanawiam się, czy to nie jest przyczyną - brak tego typu dopasowanych reklam. W przeciwieństwie do tych "display+text", które wyświetlają się zawsze, co do jednej. Czy to oznacza, że powinienem usunąć te "in-article"?
  5. Hej dziękuję Wam wszystkim za podpowiedzi Zostałem jednak przy całym artykule, publikowanym bez żadnego dzielenia. Miałbym jeszcze jedno pytanie: jeśli zrobię artykuł na załóżmy 700 słów a pod nim dodam drugą część, coś w stylu "People also ask" , "Q&A Section" "i wypiszę kilkanaście zwrotów/pytań jakie ludzie zadają w związku z tym tematem, ale jeszcze bez odpowiedzi, to googlowi nic nie będzie do tego?
  6. Dzięki za cenne rady. Czy googlowi nie będzie przeszkadzało, że artykuły o obiętości około 600słów, albo krótsze będą podzielone na pół, czyli na dwie podstrony? Dzielę to w wordpresie poprzez "Page Break". Boję się robić jak tipy interia, bo tam często są 2-3 zdania i następna podstrona.
  7. jeśli chodzi o przyzwyczajenia, to ogólnie zaleca się, by tworzyć takie strony, które będą wymuszały od użytkowników jak najmniej kliknięć, przeklikania (niestety nie znalazłem żadnych badań na temat takich zachowań), itp, co stoi w zupełnej sprzeczności z ideą rozbijania artykułów na kilka podstron. Strony, którymi się inspiruję, mają cały art na jednej stronie. Starałem się wyszukać jakieś anglojęzyczne serwisy, ale znalazłem może jeden. Możesz podać jakieś znane Ci przykłady? W Polsce takie tipy interia mają czasami po 5 a nawet i 10 podstron z 2-3 zdaniami na jednej podstronie i chyba dobrze na tym wychodzą.
  8. Na początek sam odpowiem sobie na postawione przez siebie pytanie. Dla mnie lepsze okazały się artykuły dzielone na 3 podstrony. Ale od początku... mam stronę z anglojęzycznymi artykułami poradnikowymi (10-15 sposobów na...itp) objętości około 1000 słów każdy. Zależy mi najbardziej na ruchu z wyszukiwań w Google. Na początku testowałem rozbijanie wpisów na 3 podstrony z 1-2 bannerami Adsense i miałem lepsze efekty niż obecnie, po powrocie do publikowania w całości na jednej stronie (3-4 banery). Zrobiłem tak bo mam inne wątpliwości. Pierwsza: O ile w Polsce rozbijanie artykułów nawet na 15 podstron to normalka takie przeklikiwanie, to chyba na świecie (zwłaszcza USA czy UK) chyba nie, bardziej przyzwyczajeni do scrollowania, prawda? Czy użytkownicy na dłuższą metę się nie zrażą? Druga: czy tak podzielony artykuł będzie miał negatywny wpływ na pozycje w wynikach wyszukiwań? Ktoś może podzielić się wnioskami z własnego doświadczenia?
  9. dzięki jimmi i Lis za podpowiedzi. ps. nie wiedziałem o plista.com
  10. tak jimmi, właśnie o takie serwisy mi chodziło. Masz jakieś doświadczenia z nimi, a może coś wiesz o nich? Szczególnie chodzi mi o kryteria przyjęcia i możliwe zarobki. Zastanawiam się, czy w ogóle jest tam sens startować, bo skoro obsługują m.in. business insidera, cnn czy time, to obawiam się, że mogę być "za krótki".
  11. Jakie znacie największe/najpopularniejsze anglojęzyczne sieci reklamowe działające na tej samej zasadzie co w Polsce contentstream i nextclick?
  12. Szanowny Użytkowniku Forum, Sprzedam domeny utrzymywane w serwisie nazwa.pl : - marketerpro.pl - idealna pod portal z informacjami dotyczącymi marketingu lub dla freelancera-marketera, - ważna do 01.08.2015 - copymaker.pl - świetna dla firmy lub freelancera w dziedzinie pisania tekstów/copywritingu, - ważna do 29.10.2015 Jeśli jesteś zainteresowany, skontaktuj się ze mną przez PW. Pozdrawiam, Przemek
  13. Chciałbym zlecić tłumaczenia z języka angielskiego na język polski transkrypcję szkoleń. Przetłumaczone teksty muszą mieć dobrą jakość (ale nie wymagam wybitnego tłumaczenia), po to, abym mógł później je zredagować we własnym zakresie. W tekstach nie ma specjalistycznych fraz ani jakichkolwiek branżowych wyrażeń. Są one napisane stylem konwersacyjnym, najprościej jak się da. Przetłumaczone teksty muszą mieć zachowany format zgodny z formatem wersji anglojęzycznej: wszystkie odstępy, akapity, oznaczenia przerw, wytłuszczenia. Chcę poznać Twoją wycenę za około 10 000 znaków bez spacji. Reszta będzie podobna. Mam na myśli pozostałe ponad 500 tekstów. Określ cenę za zlecenie 1 sztuki/5sztuk/20sztuk i wyślij ofertę na adres email. Pozdrawiam Przemysław Mosakowski przemyslawmosakowski86@gmail.com
  14. Szukasz świetnie napisanych tekstów, które wypromują Twój produkt, firmę lub usługę? Słabe treści wpływają niekorzystnie na rozwój biznesu. Niewielki ruch na stronie, kiepsko budowany PR, niska konwersja, niewielka sprzedaż – to potrafi zniszczyć każdą firmę. Skorzystaj z moich usług pisarskich i zlikwiduj powyższe problemy. Spraw sobie niemal natychmiast profesjonalnie opracowane teksty, dzięki którym: pozyskasz więcej kontaktów e-mail (landing pages) sprzedasz więcej usług i produktów (sales pages) zamienisz osoby czytającą newslettery w klientów (e-mail marketing) wzmocnisz wizerunek w prasie i Internecie (public relations) powiększysz widownię własnego bloga (blog posts) uatrakcyjnisz content z infografikami, prezentacjami i video postami (nie zajmuję się seocopywritingiem i tekstami synonimizowanymi) Od wielu lat interesuję się marketingiem. Wiem jak przekonywać słowem, potrafię korzystać z różnych stylów pisarskich, projektować chwytliwe slogany, nagłówki i tworzyć teksty sprzedażowe. Z moimi tekstami spełnisz swoje cele. Napisz do mnie lub zadzwoń i zapytaj o skuteczne teksty. (+48) 531 021 070 (nie odbieram? telefon wyłączony? - jestem zajęty) przemyslaw@przemyslawmosakowski.pl Przemysław Mosakowski Przemek Mosakowski Trainings 05-155 Leoncin 5311608692
  15. Tylko teraz! Marketingowe strony, które zarobią dla Ciebie mnóstwo pieniędzy. Pewnie chciałbyś mieć stronę internetową, posiadającą bardzo wysoki poziom konwersji, prawda? Bycie właścicielem serwisu www, który nie sprzedaje, jest frustrujące. Masz ciekawą i unikalną ofertę, duży ruch na stronie, a mimo to, zamówień jest jak na lekarstwo. To naprawdę irytujące. Utrzymując ten stan rzeczy, zwiększasz prawdopodobieństwo, że Twój biznes szybko się skończy. Zafundujesz sobie ogromną dawkę stresu, bo zabraknie Ci płynności finansowej, niezbędnej do utrzymania firmy i siebie i własnej rodziny. Taki scenariusz stał się faktem dla setek firm, które musiały zamknąć swoją działalność. Ale Twoja nie tylko się utrzyma, ale dynamicznie wzrośnie! Rozwiązaniem jest moja oferta usług marketingowych, powodujących radykalny wzrost konwersji, które przełożą się na wysokie dochody. Zaprojektuję dla Ciebie: wysoko konwertujące strony, typu „landing pages” dużo sprzedające strony sprzedażowe szybko rejestrujące strony na webinary łatwo uczące strony z kursami online skutecznie chronione portale członkowskie mądrze tworzone lejki sprzedażowe dynamicznie gromadzące publiczność blogi estetycznie wyglądające strony responsywne silnie perswazyjne teksty internetowe I dodatkowo: strony z podziękowaniami strony „o mnie” powitalne strony strony typu „wkrótce uruchamiamy” oraz newslettery Pozbądź się stron, które ściągają Twój biznes w dół, jeśli nie podejmiesz działań natychmiast. Zamień je w prawdziwie konwertujące maszyny. Wyobraź sobie, jak bardzo zwiększy się dochód Twojego biznesu, jeśli zdecydujesz się już teraz na moje rozwiązania marketingowe. To pozwoli Ci szybciej się rozwinąć i spełnić więcej prywatnych oraz zawodowych celów. Zgłoś się do mnie i zapytaj o szczegóły telefon: (+48) 531 021 070 e-mail: biuro.mosakowski@.pl Przemysław Mosakowski Przemek Mosakowski Trainings 05-155 Nowe Gniewniewice 15 5311608692
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy