Jump to content

Adkontekst

Forumowicze
  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

Recent Profile Visitors

3,430 profile views
  1. Jaki cel i jaki content? Rozmowa nic nie kosztuje, a finalna decyzja zostaje w Twoich rękach.
  2. cześć, dzięki za pytanie. Rozumiem, że chciałbyś promować swój content. Czy warto promować content? Odpowiem: TAK, ale przy użyciu takich kanałów promocji, które pozwolą precyzyjnie targetować kampanię. Czy warto promować content w ContentStream? Mogę być niobiektywny ale za siecią stoi kilka mocnych argumentów (dotarcie do 22 mln realnych userów w PL, emisja na top serwisach, kilkanaście opcji targetowania w tym kontekst, zainteresowania, intencje zakupowe, urządzenia, wysoka świadomość kliknięć, co przekłada się na wysoką jakość kliknięć, natywne formaty). Chętnie porozmawiamy o tym
  3. Dzień dobry, #Marches, wyślij nam maila z dokładniejszym opisem sprawy na wydawcy(at)adkontekst.pl - pomożemy ją rozwiązać pozdr.
  4. Masa aktualnych danych, trendów, analiz i prognoz dot. polskiego rynku reklamy kontekstowej w najnowszym raporcie Adkontekst, który możecie pobrać w pdf polecamy
  5. krzysiek02, dziękujemy za zgłoszenie. Brak widoczności statystyk w Google Analytics jest spowodowany błędnym adresem url, strony docelowej, którego użyłeś przy tworzeniu kreacji reklamowej. Kliknięcia w wyniku tego błędu nie trafiały na Twój serwis. Dodatkowo, przy tworzeniu kreacji proponujemy dodać parametry UTM, co pozwoli w bardziej jednoznaczny sposób identyfikować ruch w Google Analytics. Zapraszam do kontaktu z konsultantem, który pomoże poprawić adres url i przekaże powtórnie kupon, który pozwoli przetestować kampanie w Adkontekst.
  6. wręcz przeciwnie... umacniamy pozycję na rynku. CTR reklam jest bardzo mocno związany z tym, gdzie jest ona zamieszczona na serwisie. Zachęcam Cię do porozmawiania z konsultantem Adkontekst, który doradzi Ci, jak wdrożyć skrypt, by CTR był znacznie wyższy.
  7. Power of Content Marketing Warszawa to konferencja w całości poświęcona zagadnieniom efektywności content marketingu. Odbędzie się 21 maja 2014 w Teatrze Kamienica w Warszawie. Prelegenci konferencji opowiedzą m.in. o: opłacalności działań content marketingowych dobrych praktykach tworzenia angażującej komunikacji wpływie strategii na efektywność kampanii roli komunikacji wewnętrznej w firmie najnowszych trendach content marketingu Mamy dla Was wejściówki! Tutaj znajdziecie info jak je wygrać: http://digitalmarketing.netsprint.eu/power-of-content-marketing-konferencja-wygraj-bilet/
  8. Doczekaliśmy się 5. edycji raportu Adkontekst “Rynek reklamy kontekstowej w Polsce”. Znajdziecie w nim sporo optymistycznych wieści dot. reklamy kontekstowej. Raport można za darmo pobrać tutaj http://digitalmarketing.netsprint.eu/rynek-reklamy-kontekstowej-2013-216-mln-zl-raport-adkontekst/ przy okazji można również wygrać kupon na 100 zł na kampanię w Adkontekst, polecam!
  9. #halohalo Twoje zapytanie jest nam znane wkrótce otrzymasz od nas odpowiedź mailem, pozdrowienia
  10. Ładny ECPM drobne różnice między zliczonymi odsłonami strony, a odsłonami boksów mogą np. wynikać z tego, że ktoś wchodzi na daną stronę i momentalnie wraca lub się przeklikuje dalej - więc czasem skrypt boksu może się nie wczytać. Jeśli masz co do tego wątpliwości napisz do nas na kontakt(at)contentstream.pl to przeanalizujemy dokładniej ten temat. pozdr,
  11. Każda strona ma swoje racje: reklamodawcy chcą mieć wysokiej jakości ruch, wydawcy jak najwięcej zarabiać. Aby umowa była rozwiązana wydawca musi na to wyraźnie "zapracować". Takich sytuacji jest na szczęście niewiele. Zawsze jesteśmy skłonni do rozmów i staramy się uprzedzać wydawcę, jeśli widzimy, że coś jest nie tak z kliknięciami.
  12. Z emisją było wszystko w porządku. Jak ustaliliśmy za prośrednictwem maila to tylko kwestia włączonej blokady emisji reklam u Ciebie... pozdrawiam
  13. eCPM na poziomie 0.49 to przyzwoity wynik, jeśli weźmiesz pod uwagę, że zarobek dotyczy emisji zajawek newsów, a nie reklam (które z założenia mają wyższe CPC). Nie wiem jak wygląda wdrożenie, ale przypuszczam, że możemy jeszcze popracować nad podniesieniem CTR-a. Jeśli jesteś zainteresowany optymalizacją emisji napisz do nas na onetlink-kontakt@onet.pl Pozdrawiam
  14. Onet.Link działa na rynku już ponad pół roku. W sieci jest obecnie kilkuset wydawców. Jestem ciekaw, czy macie jakieś doświadczenia z tym systemem? Czy testowaliście na swoich stronach? Jeśli ktoś jest chętny do przetestowania to wystarczy wejść tu http://panel.onet.pl...unt?refererId=9 Przy okazji przedstawiam przykłady (screeny) ciekawych wdrożeń http://panel.onet.pl...misji_onetlink/
  15. - usuwanie kanałów jest możliwe, chociaż rzeczywiście ta funkcja jest nieco "ukryta" w Panelu - trzeba wykonać kilka klinięć, żeby się do niej dostać. Dzięki temu mamy pewność, że nikt przypadkowo nie usunie kanału, - jeśli chodzi o emisję Intertextu, to chwilowe problemy rzeczywiście mogą być wynikiem kolejnych wdrożeń, - widok musi być dostosowany do różnych rozdzielczości ekranu, w tym także tych mniejszych, stąd prezentacja wyników w dwóch widokach - zależało nam na zachowaniu dużej przejrzystości. Za "plusy" dziękujemy pozdr.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy